ViktorMPI Odesláno Únor 6, 2013 Sdílet Odesláno Únor 6, 2013 (upraveno) Honza9007: Proč by někdo kdo dělá pro škodovku měl lhát a mazat lidem med kolem huby a tvářit se, že je vše OK ? Není třeba lhát, ale chápu, jak to Honza myslel a jednou je to zaměstnanec a je jeho zákonnou povinností se chovat určitým způsobem tak, aby nejednal v rozporu s oprávněnými zájmy zaměstnavatele (+ zásada loajality). Nevím, kterému podnikateli by se to líbilo. Myslím, že se nedá říct, že by se Škodovce nedařilo, má "armádu" inženýrů a manažerů, kteří pracují na základě informací a analýz, o kterých tady nikdo nemá ani ponětí, pracují, aby v ekonomický prospěch firmy, tak mě zas udivuje, jak někdo tvrdí, že se Škodovce vymstí to, že nemyslí na srdcaře, které OIII neuspokojuje a kterých je tady na fóru možná méně než kolik má jedna větší firma služebních Octavií. Navíc je Škodovka v koncernu VW, má tam jasně vymezenou pozici, kterou musí zastávat a podle všeho se jí na rozdíl od Seatu daří. Já bych si taky přál, aby byla Octavia co nejkvalitněji, nejspolehlivěji a pro zákazníka co nejšetrněji postavená, aby měla všude měkké plasty atd., ale holt dnes ve světě vládnou spotřební produkty a není zájem na tom, aby člověk jezdil 20 let v jednom autě a tak je to bohužel se vším. Došlo k určitým ústupkům, ale zatím nebyl vůbec čas pro to, aby se ukázalo, jestli v praxi budou činit nějaké konkrétní problémy (jako zmiňované šrouby na dveřích) nebo ne, faktem ale je, že OIII přinesla alespoň pro mě atraktivní design, inovativní a lákavou příplatkovou výbavu, přitom cena nevzrostla, naopak když se podívám na tu OIII v Ačkách, na kterou tu někdo hodil odkaz, tak za takový peníz se nám mohlo v roce 2004 o takové konfiguraci jenom zdát. Zajímavé je, jak už tu někdo taky vzpomněl, jak se nadávalo na facelift OII, jak se jí přezdívalo "korejčák" a dneska řada lidí investuje nemalý peníz do staré OII, aby ji předělali na facelift. Snad při uvedení každého nového modelu Škodovky se v diskuzích spustí masivní kritika. Faktem je, že Škodovka je u nás top firma a můžem na ní být svým způsobem hrdí, i když je pod křídlama VW, což je ale jedině dobře. Upraveno Únor 6, 2013 uživatelem ViktorMPI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hurikan88 Odesláno Únor 6, 2013 Sdílet Odesláno Únor 6, 2013 můžu se zeptat jak je na tom ta 1.4TSI 103kw v porovnáním se starou 1.8T? Nová 1.4 měla na brzdě víc jak 103kw...dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 myslím, že 1,4 tsi 103 kW s 250 Nm na tom bude dobře, osobně bych volil tuhle motorizaci do současného Golfa,, při testech na brzdě naměřili víc, ale to asi u 1,8 tsi naměří taky, bohužel, 1,8 tsi pro OIII je opět jako stará pouze s 250 Nm ..... v podstatě příplatek za 1,8 tsi je příplatkem za multilink to je přesně další z věcí, které jen dokazují, že OIII není vůbec někde jinde než OII, píše se tady o modernější technice OIII, hmmm, motory stejné, náprava horší, brzdy stejné, asi to bude v tom barevným maxidotu a lepším Columbusu, ty slavné několikrát zmiňované asistenty? doporučuju vyzkoušet, nakonec to každej vypne, protože mají své mouchy, dost otravné mouchy .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Myslím že diskusií k interiéru už stačilo :) "chlapci" pozrite sa na interiér Passatu predFL a OII, tie autá sú staré približne rovnako, ale v Passate sú hnusné plasty podľa môjho názoru podľa toho čo si pamätám tak aj na dverách tvrdé?! a nikomu to nerobí problém, vidno to aj na predajnosti. Ak sa mýlim opravte ma ale Passat B6 je drahšie auto a vyzerá lacnejšie než OII, to že budú trochu tvrdšie v OIII no a čo. Ešte aj Rapid ich má lepšie, než Passat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Rapid má lepší interier než Passat ? Svět se zbláznil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hurikan88 Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Jar_da: myslel jsem se starou 1.8T z OI ta s 110kw :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Rapid má lepší interier než Passat ? OII si už radšej neporovnal iba si vzal za príklad Rapid? :) sadni si do B6 lesklá škaredá pal. doska aj dvere, tie škodovácke materiály vyzerajú už na pohľad a dotyk krajšie (OII) ak máme porovnávať rovnaké ročníky - ale každý má svoj názor a neberiem mu ho, no myslím si že sa nemýlim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 OII si už radšej neporovnal iba si vzal za príklad Rapid? :) sadni si do B6 lesklá škaredá pal. doska aj dvere, tie škodovácke materiály vyzerajú už na pohľad a dotyk krajšie (OII) ak máme porovnávať rovnaké ročníky - ale každý má svoj názor a neberiem mu ho, no myslím si že sa nemýlim OII, to že budú trochu tvrdšie v OIII no a čo. Ešte aj Rapid ich má lepšie, než Passat. tohle je tvoje věta .... já jsem o OII psal v předchozích příspěvcích, kde jsem konstatoval, že OII je o fous lepší, ale v případě OIII ani náhodou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Probuh uz to nereste :D Jednomu se libi, jednomu ne. Jednomu pride jako dostatecny upgrade oproti OII druhemu ne. Stale dokola ;) Radsi navalte nejake nove fotky, technicke informace, detaily atd. atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 tak zkušenosti po půlhodinové zkušebné jízdě po normálních silnicích v prostřední výbavě, 1,6 TDI. Podvozek vypadá sedí dobře /přiměřeně tomu, že v LBC mrzne takže se toho moc extra přes Ještěd zkoušet nedá..../, řekl bych, že nerovnosti filtruje hůř než OII, odhlučnění +- stejné, rozhodně ne lepší, sedačky mají horší boční vedení, tvrdost +- stejná, palubka německy strohá, bez nápadu, nenadchne, neurazí. Co mi, ale hodně vadilo, že mě těsně pod koleno tlačí hrana středového panelu, bohužel se mi nepodařilo ani po 5 minutách najít posez kde by to nebylo a není to nic příjemného. Místa pro řidiče je míň než v OII. S prodejcem jsme se shodli, že interiérem není OIII krok dál oproti OII, spíš naopak. Samozřejmě elektrických kravinek je nabídka pořádná. Kdo je využije je otázka jiná. Jo a kastlík před spolujezdcem zlobí prý u všech, musí se domáčknout na obou stranách .... Poté jsem si jen sedl do Rapida pro srovnání. Interiér stejně strohý, ale středový panel není tak mohutný takže pro řidiče o dost víc místa a nic netlačí. Teda aspoň mě. Dynamik sedačky jsou hodně dobrý. Takže za mě subjektivně pokud škodovka do půl milionu tak radši vybavéného Rapida. Pokud přes půl milionu tak Superba. Rozdíl mezi tou OIII ve které jsem jel a základem v provedení Drive, který ve výbavě toho nabízí cca stejně je 30t. Kč. Jinak až budu vybírat další auto půjdu se podívat k VW, ale i k Fordu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Ak sa mýlim opravte ma ale Passat B6 je drahšie auto a vyzerá lacnejšie než OII, to že budú trochu tvrdšie v OIII no a čo. Ešte aj Rapid ich má lepšie, než Passat. Tady te neni za co opravovat, to je tvuj subjektivni pocit, se kterym se ale vubec neztotoznuji. Passat B6 i B7 je na vyssi urovni nez O2, stejne tak CC je jinde. Passat ma akorat tvrdy plast v oblasti praveho kolene ridice a leveho kolene spolujezdce. Interier je podle me propracovanejsi a dvere jsou mekke. Nehlede na to, ze passat je o hodne tizsi v interieru, ale to i ve srovnani se superbem je tizsi. Myslim, ze neni moc na miste srovnavat O2/O3 a passata. Zatim na me O3 pusobi pouze tak, ze pokrok je v tom, ze narostla v rozmerech, taky me osobne neuchvatila, na jizdu se jeste musim domluvit, to posuzovat nemohu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Taky souhůlasím s Michalem.Měl jsem 2 Passaty 3C a hned na to 2 OII a Passat je úplně jinde.Jak v komfortu,tak v tichosti při jízdě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Furt jsme na to aspoň líp jak v Británii, tam už si stěžujou, že Škoda UK nenabídne 1.8 TSI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 já jsem o OII psal v předchozích příspěvcích, kde jsem konstatoval, že OII je o fous lepší, ale v případě OIII ani náhodou Teraz neviem k čomu (k aký vlastnostiam - ja preberám len plasty) si myslel že OII je lepšie ale je to jedno :) K OIII usudzujem podľa vašich reakcií, že je tvrdšia - posúdim keď sa dostanem dnu, zatiaľ som videl zvonku a designovo vedie pal. doska OII a OIII nad Passatom. Tady te neni za co opravovat, to je tvuj subjektivni pocit, se kterym se ale vubec neztotoznuji. Passat B6 i B7 je na vyssi urovni nez O2, stejne tak CC je jinde. Passat ma akorat tvrdy plast v oblasti praveho kolene ridice a leveho kolene spolujezdce. Interier je podle me propracovanejsi a dvere jsou mekke. Nehlede na to, ze passat je o hodne tizsi v interieru, ale to i ve srovnani se superbem je tizsi. Myslim, ze neni moc na miste srovnavat O2/O3 a passata. Zatim na me O3 pusobi pouze tak, ze pokrok je v tom, ze narostla v rozmerech, taky me osobne neuchvatila, na jizdu se jeste musim domluvit, to posuzovat nemohu. V tvrdosti dverí OII a Passat sa asi nezhodneme. O jazdných vlastnostiach a tichosti som nepísal, tam jasne vedie Passat pred OII a SII...OIII som nešiel tak neviem povedať názor, ale Rapid sa nechytá ani na OII. My sa ale bavíme o plastoch :) Šlo mi iba o to, že VW ak má tvrdší interiér, ktorý sa predáva a nie je čo riešiť, ak to má Škoda tak si to radšej nekúpim (nehovorím že hneď bežím kupovať OIII) pretože prešla na tvrdší oproti mäkkému z OII. Taky souhůlasím s Michalem.Měl jsem 2 Passaty 3C a hned na to 2 OII a Passat je úplně jinde.Jak v komfortu,tak v tichosti při jízdě. Áno je to inde tichosťou, podvozkom než OII, SII, ja som komentoval iba plasty! :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Plasty jsou podle me taky kvalitnejsi. Oktavka co ma 150tis km vrze vice nez passat co ma 150tis km. Asi tak ti to reknu, tohle jsou moje zkusenosti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Tak dneska mě na R10 u turnova předjížděla OIII s dením svícením, nevim kdo tady pronesl že je to pseudoled nebo nějakej takovej blábol, nejdříve jsem si myslel že je to audi, až pak jsem zjistil že je to octávka tudíž led dení svícení svítilo poměrně dobře.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luborj Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Aspon si potvrdil ze je to kopia starsich Audi, pretoze s vlnkou sa to zamenit asi neda :D . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Reklama http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KKHZQEq59Qw 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Nevim jestli uz to tu bylo, ale davam dvoudilne video z 1.jizdnich dojmu. http://www.autotube.cz/autotest/3496-skoda-octavia-iii-dojmy-cast-1-video.html http://www.autotube.cz/autotest/3497-skoda-octavia-iii-dojmy-cast-2-video.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 (upraveno) Michal K.: jen si pánové mysleli, že maj v 2.0 TDI víceprvkovou nápravu a srovnávali tak ve skutečnosti klikovou s klikovou Upraveno Únor 7, 2013 uživatelem ViktorMPI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Ja jsem nekde taky cetl, ze 110kw prave bude mit ten viceprvek taky a ne ze az nad 110kw. Jak to tedy je? Ono by davalo i logiku, ze to 110kw ma. Proc by jinak davali hranici od 110kw, kdyz to bude mit az 118kw. To by meli spise dat hranici od 118kw. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 (upraveno) Simply Clever, když chceš víceprvek a naftu, tak možná RS, jestli tedy bude v naftě jinak od 118 kW, resp. 1,8 tsi Upraveno Únor 7, 2013 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Aby jsem to sam za sebe shrnul... O III urco nebudu kupovat a pockam si na O IV.... snad se jim to povede lip nez O III... NEbo utecu uplne od koncernu a koupim si lambo... heheheee 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 anebo Bentley, aby jsi nemusel měnit diagnostiku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Michal: jde jen o jazykový výklad, záleží, jestli se chce vyjádřit hranice pro klikovou nebo víceprvkovou nápravu. Kliková je prostě do 110 kW včetně. Asi je lepší to udávat takto, protože tvrzení, že hranice víceprvkové nápravy je 118 kW by mohlo vyvolat dojem, že těch motorizací s víceprvkem je víc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 110 KW má taky torzku.Jenom 1.8 TSI 132 KW má multilink+4x4,CNG,RS,Scout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 no tak třeba RS a veškeré čtyřkolky, takže jich je (bude víc) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 (upraveno) Ano bude, momentálně je ale jen jedna. Upraveno Únor 7, 2013 uživatelem ViktorMPI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 Aby jsem to sam za sebe shrnul... O III urco nebudu kupovat a pockam si na O IV.... snad se jim to povede lip nez O III... NEbo utecu uplne od koncernu a koupim si lambo... heheheee S lambem bys ale moc od koncernu neutekl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 7, 2013 Sdílet Odesláno Únor 7, 2013 lambo je vlastne audi aha.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.