Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

www.autorevie.cz

Nejdostupnější Octavia Combi 1.6 TDI 4x4 začíná na částce 569 900 Kč, což je o 55 000 Kč více, než kolik stojí provedení s předním pohonem. Zájemci mohou vybírat mezi tím, zda upřednostní pohon všech kol nebo sáhnou po variantě s automatickou převodovkou, která stojí 564 900 Kč. To samé platí také o dvoulitrovém TDI, za které zaplatíte 629 900 Kč. Více na: http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-combi-4x4-za-ctyrkolku-si-priplatite-az-55-000-kc#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

 

Spechal jsem si to overit do ceniku, a tam se mi to povrdilo takze zadna naftova motorizace nema 4x4 a DSG. Parada dekujeme Vam pratele z VW. Chapu ze to asi pozdeji napravi Scout ale kdyz chteji tohle nechat az do roku 2014 nebo kdy ten plastak bude tak doufam za to budou pikat maximalnim zpusobem. A doufat ze to nazene lidi k superbu kterej v kombinaci nafta 4x4 a DSG stoji 901 000 tak to se mi zda byt dost blaznive.

Odkaz ke komentáři

Dix: snad bude ceník správně, je šitý hodně horkou jehlou (právě kvůli Brnu :) )

 

Jinak ta fotka Superba LaK je ještě před FL (ale to asi poznáte podle starého loga na kolu).

 

Snad ano.Díval jsem na jedno video a jedna OIIIC měl MITSUMI,do toho flasku nedám.Mají ty další OIII a OIIIC klasické USB ?

 

Jenom tak z pokusu jsem si skládal OIIIC 1.8 TSI 4x4 DSG Elegance a ceníkovka vyšla 1 074 100 Kč.

Odkaz ke komentáři

Snad ano.Díval jsem na jedno video a jedna OIIIC měl MITSUMI,do toho flasku nedám.Mají ty další OIII a OIIIC klasické USB ?

 

Jenom tak z pokusu jsem si skládal OIIIC 1.8 TSI 4x4 DSG Elegance a ceníkovka vyšla 1 074 100 Kč.

 

OIII má standardně USB, za příplatek MITSUMI...

Odkaz ke komentáři

Ta hneda vypada luxusne :)

Dnes som videl podobnú farbu na 2ks OIII ktoré išli za sebou v priebehu asi minúty a vyzerala pekne...5 minút na to som videl aj bielu s čiernou strechou tiež nevyzerala zle - asi sa na to bude dať zvyknúť ako vždy :D

 

Denné LED: z diaľky to celkom vidno - boli tu pripomienky že je to slabé

Odkaz ke komentáři

Môžte niekto v Brne spraviť fotky vin kódov tých nových OIIICombi? Potreboval by som si niečo overiť.

 

Na tému zadnej nápravy mám jednu príhodu na zamyslenie, ktorú mi rozprával jeden predajca - mal klienta v rámci skúšobnej jazdy na 2,0 TDI. Auto sa mu páčilo a prišla na pretras aj zadná náprava. Predajca argumentoval presne podľa toho, ako to má natrénované, tj že vlečná náprava je ľahšia, konštrukčne jednoduchšia, je odolnejšia a menej náročná na servis a preto ju ponúkajú. Potenciálny zákazník si to vypočul, súhlasne prikyvoval a nakoniec sa spýtal - a prečo potom podľa tohto skvelú nápravu nedávajú aj do 1,8 TSI a tam nechali tú podľa týchto tvrdení komplikovanejšiu, ťažšiu, menej odolnejšiu nápravu? A predajca nevedel, čo mu má na to odpovedať...

Odkaz ke komentáři

Spechal jsem si to overit do ceniku, a tam se mi to povrdilo takze zadna naftova motorizace nema 4x4 a DSG. Parada dekujeme Vam pratele z VW. Chapu ze to asi pozdeji napravi Scout ale kdyz chteji tohle nechat az do roku 2014 nebo kdy ten plastak bude tak doufam za to budou pikat maximalnim zpusobem. A doufat ze to nazene lidi k superbu kterej v kombinaci nafta 4x4 a DSG stoji 901 000 tak to se mi zda byt dost blaznive.

asi chtějí lidi se zájmem o tuhle kombinaci nahnat k VW. Jen nevím jak je to teď s čekačkama u VW, ale loni se náš jednatel dočkal objednaného Passata 2,O TDI 4x4 DSG po pouho pouhých 12 měsících od objednaní :)

 

Holt dokud si škodovka nenabije pořádně hubu na prodejích tak budou vymýšlet pí..viny ...

Odkaz ke komentáři

Na tému zadnej nápravy mám jednu príhodu na zamyslenie, ktorú mi rozprával jeden predajca - mal klienta v rámci skúšobnej jazdy na 2,0 TDI. Auto sa mu páčilo a prišla na pretras aj zadná náprava. Predajca argumentoval presne podľa toho, ako to má natrénované, tj že vlečná náprava je ľahšia, konštrukčne jednoduchšia, je odolnejšia a menej náročná na servis a preto ju ponúkajú. Potenciálny zákazník si to vypočul, súhlasne prikyvoval a nakoniec sa spýtal - a prečo potom podľa tohto skvelú nápravu nedávajú aj do 1,8 TSI a tam nechali tú podľa týchto tvrdení komplikovanejšiu, ťažšiu, menej odolnejšiu nápravu? A predajca nevedel, čo mu má na to odpovedať...

 

 

Když na to napíšu, že pro běžného zákazníka a jeho jízdu plně postačuje jednoduchá vlečená náprava, budu za kacíře.

A když k tomu přidám, že motor 1,8TSi si koupí jen velmi malá část zákazníků, kteří se po cestách pohybují o něco dynamičtěji než ostatní a auto si kupují pro uspokojení jakéhosi vlastního pocit touhy být něčo víc, tak budu považován za arcikacíře.

Ale nic víc v tom není.

Vždy je třeba se dívat na primární zaměření vozu - těžko někdo bude chtít jezdit s naftovou Octavií kombi (2,0TDi) stylem mistra ČR v rallye. Od toho to auto není. A kdo tyto potřeby má, tak ať si hold vezme motor 1,8TSi, když např. na Subaru, Mitsubishi a podobné nářadí nemá peníze.

Odkaz ke komentáři

Tak nevím, ale polovina "závodníků" na silnicích v Octávkách jsou obchoďáci v TDI :D , zrovna tak úsměvné mi přijde tvrzení, že ten kdo se chce svézt dynamičtěji, tak si koupí 1,8 tsi :rolleyes: , takže vlastně pro 2,0 TDI je víceprvek zbytečnej .......

 

Nestačím se divit jak se dají různý věci různě okecat, pomalu jak v parlamentu :)

 

Dobrej podvozek je základ auta a je jedno jakej motor tam je, protože doustat se na hranu v zatáčce do který vletíš rychleji, na rozbitý cestě v zatáčce nebo při prudkém vyhébacím manévru, můžeš i s 1,6 MPI

 

 

 

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Môžte niekto v Brne spraviť fotky vin kódov tých nových OIIICombi? Potreboval by som si niečo overiť.

 

Na tému zadnej nápravy mám jednu príhodu na zamyslenie, ktorú mi rozprával jeden predajca - mal klienta v rámci skúšobnej jazdy na 2,0 TDI. Auto sa mu páčilo a prišla na pretras aj zadná náprava. Predajca argumentoval presne podľa toho, ako to má natrénované, tj že vlečná náprava je ľahšia, konštrukčne jednoduchšia, je odolnejšia a menej náročná na servis a preto ju ponúkajú. Potenciálny zákazník si to vypočul, súhlasne prikyvoval a nakoniec sa spýtal - a prečo potom podľa tohto skvelú nápravu nedávajú aj do 1,8 TSI a tam nechali tú podľa týchto tvrdení komplikovanejšiu, ťažšiu, menej odolnejšiu nápravu? A predajca nevedel, čo mu má na to odpovedať...

 

:palec: :palec: :palec: :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak nevím, ale polovina "závodníků" na silnicích v Octávkách jsou obchoďáci v TDI :D , zrovna tak úsměvné mi přijde tvrzení, že ten kdo se chce svézt dynamičtěji, tak si koupí 1,8 tsi :rolleyes: , takže vlastně pro 2,0 TDI je víceprvek zbytečnej .......

 

Nestačím se divit jak se dají různý věci různě okecat, pomalu jak v parlamentu :)

 

Dobrej podvozek je základ auta a je jedno jakej motor tam je, protože doustat se na hranu v zatáčce do který vletíš rychleji, na rozbitý cestě v zatáčce nebo při prudkém vyhébacím manévru, můžeš i s 1,6 MPI

 

Touhle logikou můžeme snadno dojít k závěru, že Fabia HTP by měla mít osmipístkový brzdy, taky jsou přece situace, kdy by je využila...

Odkaz ke komentáři

ale prosím tebe, nepřeháněj to tak moc :lol: ,

 

konec konců, že jsou brzdy u VW i škodovek poddimenzované, to už víme obecně, to je jiná kapitola

 

já mám na zadní nápravu po osobním vyzkoušení OIII svůj názor, ten jsem tu kdysi napsal a postupně mé zjištění poznali i mnozí další, dál jsem se k tomu nevyjadřoval, až teď, protože se tu píšou jako zdůvodnění už dost velké kraviny .....

 

Prostě nechápu, co je na tom těžkého přijmout fakt, že je klika v mezních situacích horší, přečti si "škodovácký" časopis SM, kde o tom už taky píšou trochu jasněji a reálněji, ten rozdíl tam prostě je, to je fakt.

 

Zrovna tak nechápu proč je tak těžké říct a přiznat, že to škodovka posrala s tím, že ani do OIII 2,0 tdi nedala víceprvek, VW ho má od 103kW s 1,4 tsi, pokud má být škodovka odsunuta dále, tak to měla udělat tak, že 2,0 tdi a 1,8 tsi, 2,0 tsi ho mít bude.

 

V jiných vláknech řešíte gumy, testy, apod., každý kupuje ty lepší, protože gumy nás přeci drží na silnici, ale co ta náprava ..... tam už si omluvíme trochu horší vlastnosti?

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

to je Peťo přesně ono, za normální jízdy je to v pohodě, ale v krizový situaci je člověk rád za každou drobnost, která mu pomůže. Proč se podvozky vylepšují a vylepšují. Přesně kvůli tomu. škoda 120 nebo Favorit taky měl podvozek na normální jízdu v pohodě :).

 

Chápu, že prostě VW škodovku potřebuje posunout na horší úroveň jak kvalitou materiálů tak dalšíma věcma, ale nebylo by lepší to prostě konstatovat než vymýšlet blbosti jak zdůvodnit? Lidi nejsou blbý, zvlášť v dnešní době kdy každý kdo je ochoten za auto dát velké peníze si může z tepla obýváku provést srovnání a najít recenze na všechny auta v jeho cenových možnostech, a pak se samozřejmě ptát a reagovat tak jak psal Igor.

 

Neměla by spíš škodovka na kvalitativní odsun reagovat adekvátní cenovou politikou? Podle mého měla a jen doufám, že trh ji k tomu dotlačí

Odkaz ke komentáři

Tak jsem si zapřeháněl, no... :lool:

 

Já chápu kam tím míříš, ale nikdo z nás s tím nic neudělá. Holt ve Wolfsburgu řekli, tak se s tím musíme smířit. A vymýšlet na tohle argumentaci je v podstatě moje práce, tak se nediv :pivo:

 

Nemusime, VW Group nie je jediny predajca automobilov a konkurencia napreduje kazdym dnom :)

Odkaz ke komentáři

Snad ano.Díval jsem na jedno video a jedna OIIIC měl MITSUMI,do toho flasku nedám.Mají ty další OIII a OIIIC klasické USB ?

 

Jenom tak z pokusu jsem si skládal OIIIC 1.8 TSI 4x4 DSG Elegance a ceníkovka vyšla 1 074 100 Kč.

 

Bohužel, všechny Octavie tam mají MITSUMI.

 

 

Dnes som videl podobnú farbu na 2ks OIII ktoré išli za sebou v priebehu asi minúty a vyzerala pekne...5 minút na to som videl aj bielu s čiernou strechou tiež nevyzerala zle - asi sa na to bude dať zvyknúť ako vždy :D

 

Denné LED: z diaľky to celkom vidno - boli tu pripomienky že je to slabé

 

Na Octavii je o něco jiná, jde o hnědou Topaz.

 

 

Môžte niekto v Brne spraviť fotky vin kódov tých nových OIIICombi? Potreboval by som si niečo overiť.

 

Pošlu do SZ.

 

asi chtějí lidi se zájmem o tuhle kombinaci nahnat k VW. Jen nevím jak je to teď s čekačkama u VW, ale loni se náš jednatel dočkal objednaného Passata 2,O TDI 4x4 DSG po pouho pouhých 12 měsících od objednaní :)

 

Holt dokud si škodovka nenabije pořádně hubu na prodejích tak budou vymýšlet pí..viny ...

 

Proč k VW? Golf tuto kombinaci taky nenabízí, jen s manuálem. Jasně Škoda si prostě usmyslela, že automat do diesela 4x4 nedá. Proboha, probuď se!! :wallbash: To si vážně myslíš, že Škoda tuhle kombinaci nechce dát, když na tom např. švýcarský trh stojí?

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

jsem vzhůru neboj :). Když to půjde do Scouta tak proč ne do normální? Nebo za to může zase VW? Ono občas za některými kroky nejsou ani tak restrikce VW jako spíš snaha některých managerů se VW zavděčit. Je fakt, že židle v německu je lepší než boleslavi

Odkaz ke komentáři

Scout je derivát, ten má mít "něco extra". To je jako kdybys chtěl do Elegance motor z RS. A plno lidí kvůli tomu řve, ale až by základ (díky DSG a vyššímu výkonu) byl o xx desítek tisíc dražší, tak jsem zvědavej, kolik lidí si to koupí. A pak takoví zase začnou nadávat, že to je předražené a že si to nekoupí.

 

Ale ten, kdo do těhlech věcí nevidí, tak hned bude napadat lidi ze Škodovky, že dělají p*čocviny, to je snadný. :P

Odkaz ke komentáři

GeorgeWWW:Dnes jsem ji prolezl v Brně-OIIIC a ten CANTON hraje hodně dobře.Jinak to utlumení dveří je hodně dobré,jak u OII.Jestli to bylo tím,že to bylo Elegance v plné výbavě,ale zvuk,jak zevnitř,tak zvenku musím pochválit.CANTON jsem nakonec vyzkoušel přes DAB a moc se mě líbíl.Asi se na dveřích zapracovalo,nebo je to rozdíl oproti Ambition. :palec:

 

Jinak ve středu jízda s OIII 1.6 TDI Elegance+Elegance Plus.

Odkaz ke komentáři

No pochybuju, že ti Tví známí o sobě vykládají, že dělají p*čoviny, tak jen prosím příště neházet všechny do jednoho pytle ;)

 

Dix: chtěl jsem to taky zkusit a trochu to "ohulit", ale všude tam byli novináři a dělali rozhovory, takže bohužel...co jsi říkal na Jaguar F-Type? Ten jsem si tam zamiloval

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

No pochybuju, že ti Tví známí o sobě vykládají, že dělají p*čoviny, tak jen prosím příště neházet všechny do jednoho pytle ;)

 

Dix: chtěl jsem to taky zkusit a trochu to "ohulit", ale všude tam byli novináři a dělali rozhovory, takže bohužel...co jsi říkal na Jaguar F-Type? Ten jsem si tam zamiloval

 

Jo ten byl pěknej. :palec: Jaguary a další byli zamčený,takže jenom statika zvenku.

Dealeři v květnu asi nebudou mít na projetí OIIIC 1.8 TSI 4x4 DSG že ?

 

Kdyby budou OIIIC 4x4 v konfigurátoru,včetně nových prvků příplatkové výbavy ?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...