Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

No nevim podle tech zadnich vyfuku bych to skoro tipoval na 2,5tsi.. Podobny ma totiz audi TT 2,5tsi... A kdyz psali ze to ma byt nejrychlejsi skodovka tak by tomu vykon 250kw odpovidal:) 2,0tsi v nej verzi ma u golfu jen 171kw takze by to bylo slabsi nez superb 3,6fsi ktery ma 191kw.. Takze at si to kazdej prebere jak chce... Mozna nas skodovka mile prekvapi. Tenhle motor ma vlastne i audi rs3. To by znamenalo ze by to bylo 1.opravdovy RSooo :)

Odkaz ke komentáři

No nevim podle tech zadnich vyfuku bych to skoro tipoval na 2,5tsi.. Podobny ma totiz audi TT 2,5tsi... A kdyz psali ze to ma byt nejrychlejsi skodovka tak by tomu vykon 250kw odpovidal:) 2,0tsi v nej verzi ma u golfu jen 171kw takze by to bylo slabsi nez superb 3,6fsi ktery ma 191kw.. Takze at si to kazdej prebere jak chce... Mozna nas skodovka mile prekvapi. Tenhle motor ma vlastne i audi rs3. To by znamenalo ze by to bylo 1.opravdovy RSooo :)

1. Kaban povedal, ze to bude najrychlejsia Octavia v historii, nie najrychlejsia Skodovka

2. Golf GTI dostane motor s vykonom 162 kW a za priplatok 169 kW, ziadny 171 kW nebude

3. Octavia dostane len 162 kW ---> zrychlenie cca. 6,9 s a maximalka cca. 246-248 km/h ;)

Odkaz ke komentáři

http://www.topdrive.cz/clanky/volkswagen-golf-vii-gti-v-zabehnutych-kolejich/

Tady je napsaný:

Nové GTI pohání dvoulitrové TFSI s výkonem 164 kW (220 k), eventuelně i silnější verze s výkonem 171 kW (230 k). Výkon tedy nestoupl o moc (aktuálně 155 kW/211 k), ale síla motoru je poznání větší (posun z 280 Nm na 350 Nm). Převodovky by měly být opět dvě – 6stupňová manuální a automatika DSG se dvěma spojkami. Z pohledu čísel hovoří sedmé GTI následovně: akcelerace z 0–100 km za 6,6 sekundy, maximální rychlost 246 resp. 250 km/h a udávaná kombinovaná spotřeba 6,6 l/100 km/h.

Odkaz ke komentáři

http://www.topdrive.cz/clanky/volkswagen-golf-vii-gti-v-zabehnutych-kolejich/

Tady je napsaný:

Nové GTI pohání dvoulitrové TFSI s výkonem 164 kW (220 k), eventuelně i silnější verze s výkonem 171 kW (230 k). Výkon tedy nestoupl o moc (aktuálně 155 kW/211 k), ale síla motoru je poznání větší (posun z 280 Nm na 350 Nm). Převodovky by měly být opět dvě – 6stupňová manuální a automatika DSG se dvěma spojkami. Z pohledu čísel hovoří sedmé GTI následovně: akcelerace z 0–100 km za 6,6 sekundy, maximální rychlost 246 resp. 250 km/h a udávaná kombinovaná spotřeba 6,6 l/100 km/h.

Zrejme nevedia prepocitat kone na kW (lebo udaj v konoch uvadzaju spravne) :D

 

V oficialne tlacovej sprave VW sa pise:

"The concept of the next Golf GTI is powered by a further advanced engine from the EA888 series - a two-litre turbocharged direct-injection petrol engine with 162 kW / 220 PS. A new option: for the first time in the iconic sports car's history, a performance pack will be available as a factory-installed option. In this version, the engine's maximum power is boosted to 169 kW / 230 PS. "

Odkaz ke komentáři

citacia z ineho fora:

"Bola to náhoda, skôr systémová chyba, fotky som našiel ja a objavovali sa náhodne. Robil som konfigurátor Fabie RS a keď som zvolil paket s čiernymi svetlami, maskou atď, tak sa hodil miesto Fabie RS obrázok Octavie RS, takisto to nešlo v jednom slede, kým som dostal tieto finálne obrázky, musel som asi hodinu skúšať kombináciu rôznych príplatkových výbav Nakoniec Škoda asi zistila problém a slovenský konfigurátor zablokovala "

Odkaz ke komentáři

V tech clancich me bavi tohle: Octavia citelně narostla do délky a do šířky: nový model je o 90 mm delší a o 45 mm širší.

 

Citelne o 4,5 cm? Kdyby to bylo o 45 cm, tak je to citelny, ale 4,5 je fakt hovno :)

 

4,5 a 9 cm ti pride malo ? Mne to pride jako hodne velka parada a jedna z nej zprav k OIII.

 

Asi to tu už zaznělo ... Octavia RS

 

Pisem tu o tom posledni 2 stranky :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...