Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Me je burt jestli ma soused torzku nebo napravu z porsche... Jde mi o to ze bych si klidne priplatil a mel proste o tridu lepsi a sofistikovanejsi napravu. Holt je to dan za prvni kusy presne jak psal bratr... Pokud to teda bude casem jako priplatkova vybava. Neresim rozdil ktera naprava je lepsi, ale rozdily ve vyrobe po nekolika malo tydnech vyroby...

Odkaz ke komentáři

Třeba to nebude ani pravda ..... pokud ano, tak ty rozdíly ve výrobě během pár týdnů asi nebudou jen tak z ničeho, asi je možná něco špatně doposud,

 

jsem rád, že se konečně píše o skutečném a hmatatelném rozdílu těchto náprav, jak píšeš, o třídu lepší a sotisfikovanější :palec:

 

 

Odkaz ke komentáři

Ze Vas to bavi stale dokola :D Ted sem koukal na O3 v bile barve na peknych ALU a zacina se mi libi i predni cast toho auta. Jeste par mesicu a bude se mi libit cele :D

 

tak bílá je super, pěkně u ní zaniká ten "zmačkaný" zadek, ono vůbec podle mě dost záleží u O3 na výběru barev

Odkaz ke komentáři

Ten volant je luxusní!

Dovolím si ťa opraviť - vyzerá luxusne. Koža na volante ja rovnaká, akú má na volantoch Rapid a tá je na omak všeliaká, len nie luxusná.

 

Ze Vas to bavi stale dokola :D Ted sem koukal na O3 v bile barve na peknych ALU a zacina se mi libi i predni cast toho auta. Jeste par mesicu a bude se mi libit cele :D

Baví nás to podobne, ako teba - akurát ty máš názor opačný. Čo je na tom nepochopiteľné? Dnes kolegyňa zahlásila, že podľa nej O3 v bielej farbe v tom hranatom dizajne vyzerá ako truhlicová mraznička :lool:

 

Kam zmizel Chrompaket ?

Chrompaket má reštrikciu do odvolania, kvôli kvalitatívnym problémom. To isté je d detským zrkadelkom a zastavené je aj 1,6 TDI 4x4. Adaptívny tempomat a front asistent je posunutý tiež, mal by byť niekedy 32KT/13, tuším.

 

A už ako bonus je aj prvé škrtanie, od 32KT/13 odpadá označenie motorizácie vzadu u všetkých prevedení... A pre veľký úspech zdražovanie od budúceho týždňa - plechové rezervy z 55 na 115 €. Toto sa týka všetkých modelov, nielen OIII. U ostatných sa zdražuje aj ďalšia výbava, napr parksenzory o cca 100 €, ťažné o 140 €.

 

V rámci rôznych mailov, ktoré kolujú v sieti, prišiel aj akože nový slogan Škody:

Simply clever. It was. Simply never. It is.

Keď už v rámci siete medzi zamestnancami kolujú takéto "vtipy", asi je fakt niečo zle :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Jak píši pořád dokola na "konkurenčním" fóru, OIII je odfláknutá, není jediný ohled, v němž by excelovala:

 

Cena - dnes patří spíše k těm dražším, neustále rostoucí ceny příplatkové výbavy a stále chudší verze to potvrzují

 

Design - Neurazí, ale neotočím se za ní.. Žádné WOW, prostě auto... A to neberu v potaz "kozovitost", běžně nabízená malinkatá kolečka, apod.

 

Velikost - Auto velké jako Passat, neustále se tím vytahující, neodpovídá kvalitou materiálů a kvalitou zpracování ani Octavii předchozí generace. Vzadu místa habaděj, sedačky jsou ale tvrdé, placaté, nízké a nádrž zasahuje do prostoru tak, že při delší jízdě nohy nedám ani dozadu...

 

Zavazadlový prostor - Absolutně nesmyslně velký a u 90% lidí nevyužitelný zavazadlový prostor, kterým se OIII tak chlubí nemá ani detaily, jakými jsou sklopné sedáky, rovná ložná plocha, v případě liftbacku nemá ani sklopná sedadla páčkou, v případě liftbacku nemá ani el. víko, nemá dostatečné odkládací prostory (kapsy na bocích). Upřímně v případě OII liftback kufr většinou vůbec nevyužiji, ovšem mám v kufru neustálý bordel, protože není drobnosti kam schovat - děs.

Jinak pokud různé fičury dostává pouze kombi a liftback ne, nechápu pak, proč s sebou mám vozit takovou nevzhlednou a těžkou prdel...

 

... a tak dále, a tak dále... Dle mého je tato generace jen hybridem, který nesplňuje ani jedno z kritérií na 100%. Hraje si na něco, čím není, ale úsporná opatření jsou vidět každým pohledem.

Těm, kteří jsou členy "konkurenčního" fóra se omlouvám za opakování, ostatním za to, že se mnou určitě nebudou souhlasit, ovšem OIII bych prostě nechtěl, neměl bych důvod toto auto chtít.

Odkaz ke komentáři

Našel jsem v konfigurátoru nějaký nový Paket Elegance Plus,kde je i Asistent únavy,cena je stejná jak normálního Paketu Elegance Plus paketu-15 000 Kč.To je něco nového ?

Kam zmizel Chrompaket ?

 

Tento paket byl vytvořen jako alternativa hlavně pro ty motorizace, kde nešlo objednat vyhřívané čelní sklo. Nakonec bude nabízen pro všechny verze a starý paket by měl být zrušen. Skladba paketu nemusí vyhovovat každému, ale jde o zákaznicky výhodnější paket než byl ten původní.

Odkaz ke komentáři

Baví nás to podobne, ako teba - akurát ty máš názor opačný. Čo je na tom nepochopiteľné? Dnes kolegyňa zahlásila, že podľa nej O3 v bielej farbe v tom hranatom dizajne vyzerá ako truhlicová mraznička :lool:

 

Aha a muzes mi rict, kde sem rekl neco o tom, zda je zadni naprava tak jak je dobra nebo spatna ? Nejak sem si nevsiml, aneb to je co jsem komentoval neustale dohady o zadni naprave a ne jen v tomto tematu.

Odkaz ke komentáři

Stickler: v některých věcech máš asi pravdu, přesto v něčem bych Tě poopravil:

 

Cena je relativní pojem, ale stále chudší verze? Ani jedné verzi pokud si dobře pamatuji nechybí nic, co by A5 měla, naopak je toho víc.

 

Netvrdím, že 15" jsou buhví jak velké, ale proč nabízet v základu větší, když ani v konkurenci to tak není?

 

Rovná ložná plocha jde - sice jen u Combi verze s mezipodlahou, ale kdo to požaduje, připlatí si.

 

El. víko v liftbacku? Který jiný liftback to má?

 

Sklopná opěradla z kufru budou i pro liftback, myslím, že od června.

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

Nechci se s nikým přít, je to otázka preferencí. Ovšem odpovím za sebe:

 

Cena je relativní pojem, neboť pravdou je, že kdysi byly Škodovky dražší. Ovšem setrvávat na stále stejných cenách, když šel trh tak dolů (netvrdím, že je to dobře, ale bylo by fajn udržet jistou konkurenceschopnost - Škodovka ale zase může děkovat firmám, které jí ta auta asi stejně budou kupovat) mi přijde pro běžného spotřebitele, vyjma firem, nepřiměřené.

Co se týče výbavy, například zcela nechápu smysl Ambition - co dostanu navíc oproti Classicu? De facto nic. Ani el. okna vzadu, která má G7 již v základu, ani ta pitomá světýlka ve dveřích, atd, atd. Výbava byla vždy velmi chudá a autorádio v základu (mimochodem hrozně vypadající a znějící) to nespraví..

 

Kola: Záleží, co tou konkurencí míníme, nicméně pro auto této velikosti vidím základ na 16" plecháčích, Ambition na 16" litých kolech a Eleganci na 16" litých, nebo bez příplatku na přání 17" litých kolech. Pokud Škodovka tak vesele stahovala pružiny, plnila nádrž až po hrdlo a nechala sedět řidiče za volantem jen proto, aby v kombinaci s 18" koly a sportovním podvozkem vypadala ještě lépe, opravdu nepochopím, proč běžná verze může (kór na těch 15") konkurovat offroadům, o zalezlosti kol nemluvě.

 

Kufr: Ale já netvrdím, že rovná ložná plocha, s tou těžkou mezipodlahou (zvláště vhodné pro ty jejich ehm "výkonné" základní motorizace) není možná. Kombi je OK, chybí mi tam jen ty kapsy. Ale za mezipodlahu si u liftu, vím-li, nepřiplatím a to je ten paradox, který řeším. Ať si říká kdo chce, co chce, auto má hrozný zadní převis a hroznou "prdel", kterou se designéři snažili zaplácat, jak se dalo. Mimo zbytečně větších rozměrů a větší váhy + hluku od zadní nápravy ten kufr většina lidí nevyužije, protože si raději koupí kombi. Buď ať je liftback plnohodnotnou verzí se vším všudy, jen jinou designovou variací, nebo ať má kufr menší, třeba jen plechový a tím elektrický tak, jak to má Passat, BMW, Mercedesy, apod. - ti to nabízí sice i u liftback zádí, ovšem to už jsme v jiné kategorii, plechový kufr je pro toto řešení jednodušší a levnější.

 

Sklopná opěradla: OK, pokud budou, tento bod škrtám, jen nechápu, proč není hned od začátku... :pivo:

Odkaz ke komentáři

Nerozumiem, čo vám furt vadí. Keď chcete čítať len pozitívne ohlasy, tak si založte fanklub OIII a členovia pri vstupe nech musia absolvovať test na detektore lži, či sa im OIII naozaj páči...

 

Budíček, toto je diskusné fórum! A tu sa čo? Diskutuje! Každý si tu môže napísať to, čo si myslí. Ak tu majú byť len samé pozitívne ohlasy, tak ďakujem, potom tu nemám záujem byť ja a môj drahocenný čas radšej budem venovať rodine, než sa tu starať o nejaké fórum, kde sa každý s negatívnym názorom na OIII považuje sa divného.

 

A len tak mimochodom:

To ste fakt tak slepí a s prepáčením aj obmedzení, že neviete pochopiť, že Škoda s OIII naulahodila každému? Otvorte oči a čítajte čo ľudia píšu, vyčistite si uši a počúvajte, čo ľudia vravia. Že vravia a píšu niečo, čo sa vám nehodí do karát? NO A ČO! Nikto nevraví, že každý s každým musí súhlasiť. Ale minimálne je slušné názor iných TOLEROVAŤ! A význam tohto slova bohužiaľ asi vaši rodičia niektorým z vás nevysvetlili :wallbash:

 

Zapátrajte v pamäti na príchod OII v roku 2004, pozrite staré weby a fóra.

Otázka: Bolo toľko negatívnych ohlasov na OII v porovnaní s OI?

Odpoveď: Nebolo, asi bola OII fakt lepšia než OI.

Otázka: A prečo je teraz toľko negatívnych názorov na OIII?

Odpoveď: Asi nie je OIII až taká dobrá, ako ľudia čakali.

 

Čo sa tomto nedá pochopiť???

Odkaz ke komentáři

Igor, este by som doplnil, ze ak prejdes do O3 z O1,Felicie ci Fabie, tak je to jasny krok vpred. Ale ak si zrovname trh ktory tu je dnes (a zlozime ruzove okuliare), tak O3 je krok spat oproti tomu, co tu ponuka konkurencia pocas poslednych rokov. Ta "inovativna" O3 nepriniesla nic nove, len setrenie na materialoch a po par zaplatenych novinaroch sa zacinaju objavovat realne recenzie.

Odkaz ke komentáři

varyv

pomalu, ale jistě se to zde zvrhává ve stejnou snůšku nesmyslů, jako na ŠH. Ještě chybí exot s nickem wolfspitz a je to kompletní :wallbash:

 

Nevím co je snůška nesmyslů a co ne, sám za sebe můžu napsat, že to co jsem o O3 napsal negativního, a to od samého začátku a po seznámení s vozem i jeho jízdními vlastnostmi, byla kritika provedení zadní nápravy, podobnost Rapidu a slabé denní svícení v podobě LED. Vždy jsem o autech psal přímo a objektivně a neměl jsemproblém zkritizovat i to co mám v garážích. Bylo tu dost dáno najevo, že si stěžujeme na nesmysl a že to tak není, že ten, kdo nepozná Rapida od O3 a nestačí mu zadní jednoduchá náprava, protože rozdíl v podstatě není je tak trochu "mimo" a "rejpal". A dnes? LED denní bylo asi opravdu slabé, sám jso psal, že bylo u předváděcích aut stažené na intenzitě, podobnost Rapida, asi nejsem jedinej a asi je nás víc, kdo s tím má problém, když už sama škodovka věnuje čas "návodu" na rozpoznání odlišností obou modelů a pravděpodobně stejná situace asi nastává se zadní nápravou, kdy se opět ukazuje trochu jiná pravda a pokud to bude tak, jak je výše napsané, asi taky nejde o nářky nějakých jedinců, kteří jsou "mimo".

 

 

Tvary auta, provedení interieru a jiné designové věci jsou věci pomíjivé a hodnocené velice osobně ve stalu tisíc lidí, tisíc chutí, ale to co jsem napsal výše jsou jasné přehmaty a pro mě dost podstatné a jak se pomalu ukazuje, jsou problémem pro velkou množinu lidí.

 

Jestli s tím má někdo problém to číst, prosím nečtěte to, ale opravdu ve svém věku nebudu psát, že je něco super, když to tak není.

 

A jestli je to pořád dokola? no sama škodovka vrátila svými opatřeními a skutky tuto diskuzi opět na přetřes. znovu píšu - diskuzi.

 

Jinak hezký den všem. :D

 

 

 

 

Zapátrajte v pamäti na príchod OII v roku 2004, pozrite staré weby a fóra.

Otázka: Bolo toľko negatívnych ohlasov na OII v porovnaní s OI?

Odpoveď: Nebolo, asi bola OII fakt lepšia než OI.

Otázka: A prečo je teraz toľko negatívnych názorov na OIII?

Odpoveď: Asi nie je OIII až taká dobrá, ako ľudia čakali.

 

Čo sa tomto nedá pochopiť???

 

 

Tak nějak :palec:

 

 

Odkaz ke komentáři

myšleno tak, že tam je ze zhruba 170 stran informativních snad 6, zbytek je totálně plitké NIC a stále se dokola opakující bláboly o zcela jiném vozidle atp.

Zde se člověk ještě něco dozví - ať již chválu, tak i negativum a většina názorů má hlavu a patu a alespoň nějaký uchopitelný argument :palec:

 

nechal jsem se unést, protože číst po X-té od stejných lidí na dvou fórech stejné "výplody" mi už leze krkem :rolleyes:

 

tož asi tak.

 

jinak k chrompaketu: není to jen problém škodovky, v tuto chvíli se řeší na úrovni celého koncernu. Dodavatel změnil technologii chromování a trošku pozapomněl na chemii a její reakce :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Nemyslím si že je košér kydať tu na fórum, ktoré ste doteraz navštevovali, tí ktorých sa to týka vedia o kom hovorím.Aj na tomto fore sa mi nepáči dosť vecí,ale ani ma nenapadlo, že by som na toto forum niekde kydal.

 

Zo Škodahome som si odniesol oveľa viac užitočných informácií,ako odtiaľto, ktoré som aj prakticky využil a myslím si, že nie len ja.

 

 

BTW: tiež stojí za zamyslenie, prečo tam vznikali nedorozumenia, vyplývajúce z rozdielnosti názorov a prečo začínajú už aj tu. ;)

Odkaz ke komentáři

Nic proti Honzovi, je to dobrý kluk, ovšem vyjma reakcí na diskuze na sousedním fóru jsem tento názor napsal pouze 1x a dále jsem již pouze reagoval na odpovědi.

To, že to zde píši v podobné formě znovu neznamená, že tě to nutím číst.

Mi od začátku zase vadí tvé zaslepené názory na OIII. Když jsme o tom mluvili osobně, neměl jsem co namítat - tys to auto už dávno viděl a testoval, zatímco já o něm jen slyšel.

Ovšem opravdu nechápu tvé ehm "argumenty" o blábolech v dnešních dnech, kdy OIII vídávám denně, celou jsem ji prolezl a projel, tudíž jsem si na auto udělal za sebe objektivní názor..?

Ať už obhajuješ tento model z důvodu zaměstnání, nebo pouze osobního názoru, je tvůj názor JINÝ, než názor můj, který je zase jiný, než názory ostatních.

Mi se OIII jako celek nelíbí, přijde mi odfláknutá, ty na ní pěješ ódy, OK, také ti to neberu, klidně si jí kup.

Ale jak už bylo zmíněno, ať už půjde o mě, či kohokoli jiného, toto je fórum a hledáš-li "oázu klidu", plnou chvalospěvů, založ si funklub a já ti slibuji, že tam ani nepáchnu.

Na konec si prosím uvědom, že svými hanlivými reakcemi nutíš ostatní (vč. mě) reagovat a zcela zbytečně zde vzniká OT, které nejednomu členovi vadí. ;)

Odkaz ke komentáři

A ja si rejpnu, i kdyz nerad, at trochu odlehcime dohady. Dnes jsem videl cernou OIII s dennim LED (!) svicenim, za jasneho slunecneho dne.... nikdo mi nevymluvi, at si treba vypise na klavesnici prsty, ze to proste sviti blbe, sry. Je to videt jakz takz dobre za takhle svetlyho dne opravdu jen primo proti, cim vetsi uhel, tim je to horsi (pro slovickare - nemyslim tim 90 stupnu :) ). (pro druhou partu, co rada slovickari - Ne, parkovacky to nebyly :)

Odkaz ke komentáři

Nemyslím si že je košér kydať tu na fórum, ktoré ste doteraz navštevovali, tí ktorých sa to týka vedia o kom hovorím.Aj na tomto fore sa mi nepáči pár vecí,ale ani ma nenapadlo, že by som na toto forum niekde kydal.

 

Z fóra ktoré sa tu kritizuje som si odniesol dosť užitočných informácií, ktoré som aj prakticky využil a myslím si, že nie len ja, ale rozhodol som sa pre toto fórum, dá sa povedať od jeho založenia a nevidím najmenší dôvod toto forum ohovárať a vonkoncom nie menovať konkretnych ľudí.

 

 

 

BTW: tiež stojí za zamyslenie, prečo tam vznikali nedorozumenia, vyplývajúce z rozdielnosti názorov a prečo začínajú už aj tu. ;)

 

at sem prpojel X poslednich stran kolikrat jsem chtel, nikde jsem nevidel, ze by nekdo pomlouval skodahome

 

muzes mi to prosim ukazat?

 

nevim proc z toho delat porad aferu, pred X lety jsme se proste nepohodli s temi komu patrila domena na dalsim fungovani fora a spolecne existenci a tak si sel octaviaclub vlastni cestou, co kolem toho bylo nebo nebylo uz muze snad byt jedno

 

jediny co tady nekdo napsal bylo, ze na skodahome je ze 160 stran jen 6 informativnich.

 

to je pomluva fora vedle? :D

 

hlavne vzdycky nerozumim tomu, proc lidi chteji kaslat na stranku kam chodi roky jen proto, ze s nimi nekdo nesouhlasi a dovoli si jim to rict :)

 

uz se uklidnete a prestante do sebe rejpat tim stylem poslednich stranek :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...