Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Tak nakonec asi půjdu zatím jen do koncovky. Časem třeba přibude navíc i laděný tlumič. Zatím to auto nechci hatit s jakýmikoli úpravami, které by mohly mít vliv na ještě relativně nový motor. Časem se uvidí.. ;)

 

Stejně jsem zvědavej jak si s výfukem na OIII poradí firma Laityng. Konec standardního výfuku se tak zvláštně kroutí že jsem zvědavej jak koncovku uchytí. :)

Odkaz ke komentáři

Mne to pripada ako nejaky roztopeny plast :lol:

 

 

stejne jako novy transit...ten mi prijde jak prerostly maly prasatko zepredu :D takovyto asijsky

 

to jsou zase komentáře ..... :D

 

 

takže polopatisticky - cena RS bude asi někde kolem ceny ST, když ji Ford sundal směrem dolů, proto jsem to sem dával, to jak to auto vypadá je úplně jedno ...... a to jestli je sportovnější než jiné auto je také věcí osobního vkusu, každopádně je silnější, takže by RS mělo stát tak nějak podobně

 

 

Odkaz ke komentáři

Vie niekto niečo viac ohľadne problémov týkajúcich sa O3? Nedávno bolo školenie pre garančných technikov, a prišli zhrození. Lámajúce sa jumboboxy, pod prístrojovkou sa prediera kabeláž o stredovú konzolu, zateká do kúrenia pod stieračmi, nové TDIčka majú netesné vstrekovače a hlavy, zaseknuté výškové nastavenia volantu, odlupujú sa plaketky z radiacej páky, nejde zaaretovať operadlá zadných sedadiel, nefunguje ovládanie vonkajšieho zrkadla, po zapnutí rádia zostáva čierna obrazovka, náhodné prepínanie jazyka do nemčiny, z Columbusov sa strácajú mapy, kamera pre asistenty sa odlepuje od skla, pri zatváraní dverí kolidujú o seba B stĺpiky, zasekávajú sa štartéry, niektoré z TSI má zlé olejové filtre z výroby... Mám sľúbené podklady zo stretnutia, zatiaľ toto je to, čo som si zapamätal z rozhovoru. Viacerí sa ale zhodli, že si nepamätajú nábeh nového modelu s takýmto množstvom problémov :o

Odkaz ke komentáři

Jestli se to nezveličuje, na SII toho je taky dost, takovýchto závad, já se za rok setkal třeba s chrastěním v PP dveřích (podle technika častá věc), v zimě se mi neotvírala nádrž, PZ dveře šly hůře zavřít (bylo třeba s nimi praštit), u druhého SII mi teď něco v těch vedrech drnčelo a předchozí majitel měnil motorek ostřikovačů. Takže je toho taky dost, a u FI toho taky bylo mraky, stejně OII a podobně.

Odkaz ke komentáři

Keď myslíš, že sa zveličuje, tak ťa v tom nechám :rolleyes: Mám k dispozícii všetky TPI od roku 2000, je pravda, že na F1 toho bolo hodne, hlavne zo začiatku. Ale O3 to už prekonala :wallbash:

SII je naopak vcelku spoľahlivá, keďže používa množstvo techniky z OIIFL. Problémy boli len s vecami, ktoré boli úplne nové, alebo potom mechanické veci.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...