Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Dovolím si tvoj výrok upraviť - nie Schade je proti sebe, ale VW je proti nej. Strašne je to poznať, na príkaz zhora sa z OIII spravilo to, čo z nej vzniklo :angry:

 

Presne tak, čas ukáže. Len neviem, či sa to tu na fóre dozvieme. Auto sa pomaly predáva 6 mesiacov, sú tu až 3 majitelia a celá diskusia k OIII sa odohráva len tu. V témach na to určených nie sú žiadne relevantné informácie. Kde sú ľudia s OIII, keď sa ich vraj toľko predalo?

Odkaz ke komentáři

To je pravda, snaha o "přistřižení křidýlek" tady určitě bude.

 

Proč je zde tak málo OIII?

Jestli je pravda, že většina prodaných OIII jde do fleetu nebo obecně jako firemní vozy, tak nelze čekat, že se tady jejich majitelé, potažmo uživatelé objeví v nějakém hojnějším počtu, neb těm je to max. jedno.

 

To máš jako u SII, o tom se tady taky moc nedočteš, neb je to většinou firemní auto.

Odkaz ke komentáři

krysarr: Bohužiaľ vyzerá to tak, že to bola pravda... Pochybujem, že získam zvolenie na zverejnenie presného zoznamu reklamovaných závad a problémov, ale skúsim spraviť aspoň náhľad z podkladov. V žiadnom prípade mi nejde o to, aby som Škodu nijak poškodil, len sa snažím písať pravdu, čo nemusí každému vyhovovať :huh:

Odkaz ke komentáři

Keď myslíš, že sa zveličuje, tak ťa v tom nechám :rolleyes: Mám k dispozícii všetky TPI od roku 2000, je pravda, že na F1 toho bolo hodne, hlavne zo začiatku. Ale O3 to už prekonala :wallbash:

SII je naopak vcelku spoľahlivá, keďže používa množstvo techniky z OIIFL. Problémy boli len s vecami, ktoré boli úplne nové, alebo potom mechanické veci.

no to není vůbec pěkné, no doba F1 byla cca roku 1999 až 2000, teď je rok 2013, navíc F1 byla úplně jiné auto než předchůldce Felicia ...z tohoto pohledu je smutné to co píše Igor o O3, no vše se časem uvidí, zrovna tak uvidíme jestli se stejné problémy vyskytnou u dalších koncernových sourozenců

 

 

 

 

 

 

Jinak s novým výfukem spokojenost.

post-27068-0-52962400-1372359372_thumb.jpg

 

no nevím, moc se mi to nelíbí, myslím, že až dáš fotku z boku, tak mi to jen potvrdí :(

 

Ta seda na tom RS je paradniiiii

co jsem si tak prohlížel všechny možné barvy na O3 co jsem potkal, tak si myslím, že O3 je hóóódně háklivá na výběr odstínu, především pak zadní část , kde je na spodní části víka kufru negativní zalovení víka směrem dovnitř auta, tenhle blbej detail dělá na spoustě tmavších barev při pohledu zezadu stín - černé nic, které doslova mění podobu zadku, podle mě k horšímu, optický dojem vysoké kozy, u Rapida je to ještě horší, protože ten má ještě navíc černý spodek nárazníku a někdy to vypadá jako off-road

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Dovolím si tvoj výrok upraviť - nie Schade je proti sebe, ale VW je proti nej. Strašne je to poznať, na príkaz zhora sa z OIII spravilo to, čo z nej vzniklo :angry:

 

Presne tak, čas ukáže. Len neviem, či sa to tu na fóre dozvieme. Auto sa pomaly predáva 6 mesiacov, sú tu až 3 majitelia a celá diskusia k OIII sa odohráva len tu. V témach na to určených nie sú žiadne relevantné informácie. Kde sú ľudia s OIII, keď sa ich vraj toľko predalo?

pevně doufám, že G7 variant těmito dětskými nemocemi nebude trpět a že nové TSI budou provozně spolehlivější než předchozí generace (konstrukčně jsou totiž o dost složitější) ...

Odkaz ke komentáři

Něco z toho, co tu píše Igor je pravda, něco je naopak jen poznatek z testování a na zákaznických vozech už by nic z toho nemělo být ;) Ale rozhodně toho není tolik, kolik se povídá...

 

Např. prodírající se kabely byly a jsou i problémem u OII (dole za řadící pákou o hliníkový profil tunelu držící rádio/navigaci). Odlepující se senzorika na čelním skle byla i u VW - použito bylo špatné lepidlo, které příliš reagovalo na teploty; vše už bylo ale napraveno ;)

Ztmavnutí displeje rádia je známé i z VW, jedná se "jen" o drobnost, kdy je nutná aktualizace FW. Přepnutí do němčiny s tím (nepřímo) souvisí - někdy se tyto dva jevy mohou objevit i společně, nebo krátce po sobě... Mapy vedou do stejného směru.

 

Je toho možná takhle na "papíře" hodně, ale oproti jiným výrobcům ještě pořád málo. U ostatních se to tolik neventiluje veřejně, jako v případě škodovky. Pak tu vznikají domněnky, že se příprava a výroba auta odflákla :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Je toho možná takhle na "papíře" hodně, ale oproti jiným výrobcům ještě pořád málo. U ostatních se to tolik neventiluje veřejně, jako v případě škodovky. Pak tu vznikají domněnky, že se příprava a výroba auta odflákla :rolleyes:

No ona škodovka sama od sebe nic neventiluje, resp. nesděluje zákazníkům, všechny informace tu jsou jen díky kontaktům v "zákulisí",

 

 

naopak škodovka a celý koncern jsou v tutlání průserů přeborníci, v podstatě čekají, kdo se ze zákazníků ozve .... a přitom přesně vědí, kterých aut se to týká a měli by jejich majitelé oslovit.

 

 

Odkaz ke komentáři

Nepamatuju, ze by skodovka ve velkym svolavala autaky k naprave problemu, jako to delaji Japonci a dalsi, ale rad bych se mylil, takze info si rad prectu. O tutlani v ramci VW se toho napovidali a napsalo uz celkem dost, to uz musi byt, aby se svolavalo ve velkem verejne. Anebo jsem to osobne nepochytil, takze budu rad za kazdy info :)

Odkaz ke komentáři

souhlasím s Viktorem, tak nějak nechápu myšlenkové pochody při volbě červených doplňků, no snad to bude jen nevhodný výběr a třeba bude možné vybírat z několika barev .....

 

Prošívání a doplňky budou buď červené, nebo šedé. Větší variabilita by stála cenné centíky navíc, kost kating.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...