redO1 Odesláno Únor 28, 2011 Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 Již delší dobu mám problém s chybou 16555 nevíte co by ji mohlo způsobovat. 16555-řada 1, systém dávkování paliva, systém příliž chudý Klapka vyčištěná a těsnění je nové, svíčky nové, egr nový... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Únor 28, 2011 Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 Doporučení dle VISu: Kontrola vedení paliva, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem, kontrola regulátoru tlaku paliva, kontrola tlaku v palivovém systému, číst měřené hodnoty skupiny 030 a 031 Čili VAG a zkontrolovat hodnoty na motoru: Zkontrolovat readinesskód (všude musí být 0) O Zpětné vedení výfukových plynù O Vyhřívání lambda-sond O Lambda-sondy O Klimatizace (v souèasné době žádná diagnóza/vždy O) O Systém sekundárního vzduchu O Nádobka s aktivním uhlím (systém odvětrávání palivové nádrže) O Vyhřívání katalyzátoru (v současné době žádná diagnóza/ vždy O) O Katalyzátor Pak měřené hotnoty (jde o lambda regulaci) - skupina 030 hodnoty zleva: 111 - stav lambda-regulace před katalyzátorem / 110 - stav lambda-regulace za katalyzátorem / - / - - skupina 031 hodnoty zleva: 0,9900...1,0100 - skutečná hodnota lambda -řada válců 1 / 0,9900...1,0100 - požadovaná hodnota lambda -řada válců 1 / - / - 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Únor 28, 2011 Autor Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 Tyto hodnoty jsem načetl... Skupina 030 Pole 1 = 111 Pole 2 = 100 Skupina 031 pole 1 = - 0,991 - 0.999 Pole 2 = 1,0090 Skupina 032 pole 1 = -5,5% pole 2 = 9,8% 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Únor 28, 2011 Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 Kdy jsi měnil palivový filtr, kolik má auto najeto ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Březen 1, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2011 Auto má najeto 150 000 a filtr byl měněný v 98 000. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Březen 1, 2011 Sdílet Odesláno Březen 1, 2011 Takže je všechno ostatní v cajku? Tedy: Kontrola vedení paliva? Kontrola regulátoru tlaku paliva nebo kontrola tlaku v systému? Možné další příčiny: Netěsný sací systém (sací potrubí a jeho těsnění (horní i spodní), gumičky na vstřikovacích ventilech) Mechanicky vadné vstrikovaci ventily (rozdělat vstřik.lištu / točit motorem a pohledová kontrola při startování) Závada v systému sekundárního vzduchu (75kW)-(přes akční členy zkontrolovat funkčnost a pohledová kontrola těsnosti jeho hadic) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Březen 3, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 Tak dnes jsem přetěsnil sání a vyměnil ještě pro jistotu palivový filtr tak uvidíme jestli bude změna... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Březen 4, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 4, 2011 Tak dnes opět se rozsvítila kontrolka. Nedělá to při startu ale rozsvítí se vždy až při jízdě. Nevíte jak zkontrolovat regulátor tlaku lze to udělat něják v domácích podmínkách? Nebo případně nějáké nové návrhy co by to mohlo dělat.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Březen 4, 2011 Sdílet Odesláno Březen 4, 2011 Tyto hodnoty jsem načetl... Skupina 030 Pole 1 = 111 Pole 2 = 100 Skupina 031 pole 1 = - 0,991 - 0.999 Pole 2 = 1,0090 Skupina 032 pole 1 = -5,5% pole 2 = 9,8% Vracím se k tomuto příspěvku tj skupina 032 viz řešení v příloze Požadovaná hodnota: Pole 1 = -14 až +14% Pole 2 = -10 až +10% 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Březen 4, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 4, 2011 Jaký postup mi teda nyní doporučuješ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Březen 7, 2011 Sdílet Odesláno Březen 7, 2011 Pole 1 poukazuje na lambdu při volnoběhu (podle tvých hodnot je systém příliš bohatý) a pole 2 při zvýšené zátěži a udaje jsou opačné (sytém příliš chudý). zkusím to proměřit u své octavky a dám vědět. Muj odhad je vadná Lambda sonda 2. Než jí budeš měnit, proveď další měření Lambda sond tj. měřené hodnoty - sk.033 až 043 Pokud nemáš DPříručku, tak hlavní parametry těchto skupin: Motor 80°C a volnoběh Napětí lambda před kat - 1,6-2,0V Regulace lambdy před kat - -10 až +10% Napětí lambda za kat - 0,0-1,0V (nesmí být trvalá hodnota) Zkontroluj, jestli nemáš ucpanej výfuk nebo naopak zanesenej vzduchovej filtr. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Březen 9, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 9, 2011 Ahoj tak už jsi se díval jak je to u tvé oct ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Březen 10, 2011 Sdílet Odesláno Březen 10, 2011 Předem poznamenávám, že mám OII, takže se možná něco lehce bude lišit, třeba napětí lambda sond. Jinak díval jsem se zrovna včera. Mé hodnoty i s přidaným plynem: sk.032 pole 1: 1,6% (0.0 až 0.8%) pole 2: 0.0% nemění se. sk.033 a 036 Lambda sonda 1 - 2.05-2.09V Lambda sonda 2 - myslím 0.48-0.63V Čili jistá možnost na ty vadné lambdy je. Jaké máš ty volty? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
redO1 Odesláno Duben 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Duben 17, 2011 Ahoj povedlo se ti něják problém už vyřešit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Květen 18, 2011 Sdílet Odesláno Květen 18, 2011 Já přeci žádný problém nemám :-), jen jsem čekal na tvoje výsledky pro porovnání. Takže asi spíš zajet do nejakeho servisu, kde to proměří. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MarkusDelRey Odesláno Říjen 28, 2022 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2022 Ahojte tak tieto chyby a prvy start kedy motor siel ako kosacka a za chvylu zhasol doriesili nove tesnenia na sanie,tie stare boli ako skala a popraskane. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.