Bafy Odesláno Březen 10, 2011 Sdílet Odesláno Březen 10, 2011 Zdravím všechny. Mám takový dotaz. Auto vždy, když stojí na volnoběh, tak mu kolísají otáčky, cca v rozmezí 50. Občas nepěkně celé zavibruje. Takhle je to pokaždé když stojíme na světlech, apd.Také se stává, pravidelně, že se při rozjezdech úplně propadá plyn. Někdy je to tak markantní, že pokud nesešlápnem plynový pedál a neprotočíme to, tak auto "chcípne". A je jedno, jestli je motor teplý nebo studený. Dále, když ujedeme cca 10km a auto chvíli stojí, s vypnutým motorem a pak chceme znovu nastartovat, někdy se stává, že nechce chytnout. Podotýkám, že motor NENÍ STUDENÝ!!! Za studena jsou starty v pohodě. Na brnk. On má jakoby náběh, ale jakoby tomu chyběla ta poslední jiskra. Vždy pomůže opět sešlápnutí plynu, až prokopnutí a auto naskočí. Ujedeme zase pár km, zkusíme to znovu a v pohodě. Pak třeba několikrát startuje bez problémů. Nevíte, čím by to mohlo být? Necháme zřejmě pročistit škrtící klapku. Pak možná taky vadné čidlo teploty vody. Děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Haski Odesláno Březen 10, 2011 Sdílet Odesláno Březen 10, 2011 ano, v prní řadě je potřeba zkontrolovat vše základní. Klapka, filtry, svíčky, kabely..... Co říká diagnostika VAG? Je to auto 74kW nebo 75kW? Ja měl problém s teplými odstátými starty (po cca. 15min to nastartovalo prakticky jen se sešlapnutým plynem nebo to dlouho točilo nebo až na podruhé). Problém byl u vstřiků, které propouštěly ikdyž motor neběžel. Tj. sundat plastové sání (parohy) i vstřikovací lištu a vstřiky musí být ze spoda naprosto suché. Tady to ale spíš vidím na Lambda sondu před kat. Tj. Zkontrolovat přes diagnostiku VAG / motor / měřené hodnoty / sk. 030,031,032,033,036 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 10, 2011 Sdílet Odesláno Březen 10, 2011 Přesně jak píše Haski, nejdřív zajít na diagnostiku VAG a pak postupovat dál... Jinak se mi to někdy stávalo také, že jsem po vypnutí motoru a opětovném nastartování (např. po 5 minutách) musel sešlápnout plyn... Kde byla chyba nevím, protože jsem teď v poslední době musel vyměnit, škrtící klapku, čidlo na teplotu vody, skoro všechno těsnění na motoru, gufera na ventilech, pístní kroužky a teď ještě snímač na vačkovém hřídeli. Po výměně těchto částí se mi tento problém už neobjevil, ale u tebe by to mohla dělat špinavá škrtící klapka, teplotní čidlo chlad. kapaliny a nebo ty propouštěcí vstřiky. Rozhodně jako první věc se musí udělat ta diagnostika 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bafy Odesláno Březen 10, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 10, 2011 Děkuji za rady. Jj, ta diagnostika bude asi nejlepší. Taky už jsem pročítala nějaké diskuze a je toho opravdu hodně, co by to mohlo být. Dle servisky byla klapka čištěna každý rok a teď to sedí i časově. Další čištění. Takže tomu se stejně zřejmě nevyhneme. A jinak je to 1,6 74kw. Takže hurá na diagnostiku . Jo, teď si vzpomínám, my když jsme to auto kupovali, jsme si ho nechali napíchnout, ale v servise se nic neukázalo, je možné, že by se to teď mohlo už jako chyba ukázat? Mohlo to být tím, že to auto cca půl roku stálo a tak se chyba hned na diagnostice neprojevila? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.