Přejít na obsah

Vaše skúsenosti s 1,4 TSI


Guest Octaviak

Doporučené příspěvky

Od apríla mam OCT II 1,4 TSI, najazdených cca 9 tis km. 9 rokov som jazdil na OCT 1,6 55 kW (v rodine máme 5 octavii rôzne motorizácie - benzin) a musím sa priznať, nikdy by som nebol povedal, že si raz obstarám auto s nižšou kubatúrou!

 

Ako vidno som "benzin pozitiv" a tento motor ma milo prekvapil.

 

Pred pár dnami som sa vratil z dovolenky z Chorvatska. Bol som zvedavý ako sa bude správať na ceste cca 1000 km dlhej a plne naložené. Dvaja dospelý, deti a kufor tak naprataný, že by som si tam asi ani neodplul. :)

Čo sa týka motora, ja som necítil, že mám naložené auto!!! Spotreba, z ubehnutých 1000 km (jedna cesta) 600 km dialnica - 400 km klasicka cesta (vôbec sme to nešetrili) dialnica 150 - 160 km/h Spotreba vyšla na 7,4 l. Na úseku mimo dialnic vychadzala spotreba 6,3. (a tam sme tiez neboli moc slušný) :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

proste pocitove se mi zdalo, ze to tak dobre nejelo...ze v nizkxch otackach, ac turbo, byl zatah slabsi... A probouzelo se to az tak kolem 3 000 ot. Ale zase rikam, predvadecka = nezajety motor!!! Takze pak to bude urco lepsi...jinak rozhodne idelani motorizace do OII. MPI se na to necape a ta 1.8 TSI je uz zbytecna...ale zase zalezi, na co to auto mas. Budes-li that tezky vleky, tak to chce minimalne 1.8! ;) taky jsem jel predvadecku s Yetim 1.8 TSI a taky to bylo pocitove nevyrazny...bud mam ten muj dvoulitr dobe zajetej, nabo jsem se mozna bal to poradne prislapnout! :) kdy tobe prijde, ze ti ta 1.4 zacina poradne tahat...?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zezačátku jsem tomuhle motoru moc nevěřil, ale po svezení jsem byl nadšenej :lol: když to nahodíte motor slyšet není skoro vůbec ale když se mu šlápne na krk tak má zvuk pěknej :lol: a tah má taky slušnej - ikdyž samozřejmě víc pak žere.. i přesto že 1.8TSI bude mnohem lepší tak bych si tenhle motor klidně koupil..

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Od apríla mam OCT II 1,4 TSI, najazdených cca 9 tis km. 9 rokov som jazdil na OCT 1,6 55 kW (v rodine máme 5 octavii rôzne motorizácie - benzin) a musím sa priznať, nikdy by som nebol povedal, že si raz obstarám auto s nižšou kubatúrou!

 

Ako vidno som "benzin pozitiv" a tento motor ma milo prekvapil.

 

Tak ja som po 5 rokoch presedlal z 1,4 MPI 55kW O1 (MR 2004) do 1,4 TSI 90kW O2 (MR 2009) - a je to to najlepsie co som si mohol vybrat - pomer vykon/ spotreba/ cena :rolleyes::angry: :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...