Jump to content

Vaše skúsenosti s 1,4 TSI


Guest Octaviak

Recommended Posts

Kamarad mel sluzebniho Golfa V combi, motor 1,4 TSI-103 kW, jelo to vyborne. No a po 2 rokach a 90ti tis. km se totalne potkal motor, 2 tydny po zaruce. Oprava asi 45 tis, vydrzelo to tyden a znova.......tak sel Golfik do sveta, asi spatnej kus

Link to post
Dane a proč to tam chceš dávat, když (pokud vím) máš najeto pár tis? Tohle bych řešil někdy po 100tkm snad nejdříve a stejně bych pochyboval o přínosu. :)

Protoze jsem to nasel doma, tak jsem myslel, ze to tam vyleju a u toho cervenyho myslim pisou, ze se muze kazdych 1500km a to cerny kazdych 5000 km coz oboje uz mam ;)

Link to post
  • 1 month later...

Tak nevim, zda ten problem hledam, ale neni to asi uplne normalni, bud to tedy drive nedelalo, nebo jsem si toho absolutne nevsiml. Pri startu motoru, po delsim stani (treba 8 hodin) i pri techto teplotach venku (12-17 st.) po nastortovani vyskoci otacky nad 1200 a takovych 20 vterin drzi, potom rychle spadnou, proste bych to prirovnal k praci sitice, ale zda se mi to divny, jelikoz se to stava i pri stani auta venku treba hodinu a naslednem startu... :palec:

Link to post
  • 1 month later...

ja když ráno nastartuju, tak mi to taky pár vteřin jede na vyšší otáčky a než zavřu bránu, tak to klesne... sice mám jiný motor, ale píšu to jen tak pro zajímavost... mám najeto 75 k km... a dělá to odjakživa ... ;)

Link to post
  • 3 weeks later...
Dane: za kolik Ty jezdíš průměrně s timto motůrkem po městě? 8-9litřiku? :blink:

Ja jezdim jen mesto ted v lete na 17" kombinovane (jednou ostre, jednou v klidku) za 7,9.... Celkem si to seda... Najeto 10000km.Jede to lepe nez 1,6 a to mi zralo 8,7 na 16"

Link to post
  • 2 months later...

TAK JSEM SE S TÍM "ZÁZRAKEM" DNESKA SVEZL. Kolega si po letech s 1,9TDI koupil OII 1,4TSI jako náhradu po zvrakované OII 1,9TDI. Někde jsem tady o tom, jak ho FII zbourala psal. No je to nový, tak se s tím jede příjemně. Tah tam nějakej je, ale v porovnání s 2,0TDCI prohrává.

 

Jinak pro zajímavost, u tý zbořený OII pojišťovna překvapivě napsala, že vyplatí 300tis. Jelikož zbývalo tuším asi 6 leasingových splátek(36měs. leasing) a leasingovka nám vyplatí 250tis. By mně zajímalo, kterej magor to za ty prachy koupí :) Obě nápravy urvaný a celej bok v hajzlu, nejspíš hnutý...

 

Takže 250tis jde na nový z pojistky a dalších 250 jsme doplatili. Ta nová je Elegance a z cca 600tis šel prodejce na 500 vč. DPH, což jsem taky čuměl jak puk. Kupoval to někde v ČB.

Link to post
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 10 months later...
  • 4 months later...

Ahoj,včera padlo prvních 50 000 km (r.v 04/2010) bez poruch a závad na motoru. Jediné,co jsem musel udělat,kromě výměny oleje a filtrů,tak v 46 000 km dolití cca 1 dcl chladící kapaliny.

 

Pro zajímavost otáčky motoru při vysokých rychlostech ("nevytočitelný" šestý rychlostní stupeň manuální převodovky).

 

post-11543-0-84794600-1373903098_thumb.jpgpost-11543-0-67259000-1373903100_thumb.jpgpost-11543-0-21213800-1373903102_thumb.jpg

Link to post
  • 3 years later...

super, takže to samé jako u mě .... rozvody jsem pak dělal ve 180K km, to už byly fakt slyšet, olej zatím taky OK, chladící kapalina se pohybuje asi tak stejně jako tobě .... dnes jsem právě uzavřel najetých 211K km

Link to post

Rád bych se také podělil o zkušenosti. O2 1,4 TSI mám od června 2016, za tu dobu jsem najezdil 13tis km, celkově má najeto 166000km a nějaké drobné. V červnu při 156tis km jsem nechal vyměnit rozvody bez přestavovače vačkové hřídele, protože je podle kódu v poslední modifikaci. Zároveň jsem nechal vyměnit olej v převodovce, abych měl klid.

Za dobu, co auto vlastním, se mi na autě objevily dvě závady, přičemž se jedna vyřešila sama, prostě zmizela.

Šlo o závadu, kterou jsem tady na fóru popisoval, při prudkém zrychlení v rozmezí 1800 - 2000 otáček mi vypadl na cca 1 vteřinu výkon a na maxidotu zhasla zařazená rychlost. Tak tato závada mi sama odezněla.

Druhou závadu jsem nechal řešit minulý týden, bylo vadné ložisko na vodní pumpě, bylo hodně hlučné. Zároveň jsem nechal vyměnit napínací kladku a vodící kladku, abych měl klid. Řemen byl prý hodně v dobrém stavu, tak se ponechal.

Myslím si, že na ten nájezd, co auto má za sebou, je to v pohodě.

Jen co mi vadí, ale to se tu taky hodně řešilo, ale je to vlastnost, je ohřev vody. Teď v mrazu musím ujet i 15km, než se dostanu na provozní teplotu.

Toť jsou mé zkušenosti :)

Link to post

jj, pumpu jsem měnil taky, cca v tolika km co ty a to ohřívání mám stejně, ale to jsem vyřešil webastem, což je sice řešení, ale není to zrovna levná záležitost


Jinak se mi sjíždějí rychleji zadní desky na brzdách než přední, i přes toto mě brzdy vydržely hooodně moc, zadní jsou teď na výměnu a přední pořád origo

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Dneska jsem myl auto a všiml jsem si, že v pravé(po směru jízdy) koncovce výfuku je výrazně víc černého bordelu(saze?), než v levé koncovce, je to normální a máte to tak taky nebo mám začít někde hledat problém?

 

Link to post
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...