Přejít na obsah

El. sedačky, paměť a L&K


omicron

Doporučené příspěvky

U mé nové "Laurinky" (L&K viz níže v podpisu) lze nastavení el. sedaček pro více řidičů uložit do paměti, to funguje spolehlivě. Nicméně má fungovat i spárování této paměti přes příslušný klíček - např. moje žena má své nastavení sedačky, a pokud si odemkne svým klíčem (poté co jsem s tím jel já se svým klíčem), sedačka a zrcátka se automaticky nastaví na její nastavení po otevření dveří řidiče. To říká manuál a výrobce.

 

Mě to fungovalo jen chvíli, vždy po nějaké době po spárování příslušného klíče s nastavením sedačky to přestalo fungovat - šlo to dejme tomu jednou dvakrát, a šlus. Poté již jen přes tlačítko příslušné paměti, a při zapnutém zapalování. Při vypnutém zapalování se tlačítko muselo držet, a občas naněkolikrát :-( Přes klíč/dálk. ovladač již nefungovalo.

 

Nyní mě před týdnem vyměnili celý panel ovládání a paměti sedačky, a řídící jednotku el. sedaček, výsledek ? Automatické nastavení sedačky řidiče při odemčení auta přísl. klíčkem/ovladačem fungovalo jen asi technikům při testování v servisu :) , mě to již nejde vůbec (!) - jsem znovu objednán na výměnu, Škoda to prý intenzivně řeší, a jsou prý zatím zcela bezradní. Funguje samozřejmě ruční ovládání ovladači a tlačítka pamětí, přes dálku to se to ale nepřestaví automaticky při otevření dveří vůbec...

 

Má někdo nějakou zkušenost ?

Odkaz ke komentáři
hmmm zajimave, kdyby se skodovka podivala k bmw mohla si usetrit dalkovou komunikaci radeji odsunout sedacku pri otevreni dveri a prisunout po vlozeni klice idealne jeste i volant

 

Asi jsi to nepochopil, jakapak dalkova komunikace, nez ta, ktera tam jiz je k odemceni auta ??? Auto jen navic pozna, kterym klicem bylo odemceno, a v pripade ze ma el. sedacky s pameti, ktere jsou sparovane, tak je odsune pri otevreni dveri (to jsem psal dost jasne a srozumitelne ?). Stejne ajko u toho bmw :)

A kterapak Octavie ma el. nastavitelny volant ? To jsem nejak nepostrehl ani u toho bmw z modelovych rad, srovnatelnych s Octavii (3...).

Proc by se mela mimoch. Skodovka divat nekam "k bmw" (neopajclo nahodou bmw Twindoor od Skodovky :-) ) ? Takovato reseni ma VW a Audi na svych autech jiz davno, davno... I ta Skoda.

Je jen "skoda", ze to "Ol@f" nevi... :palec:

Odkaz ke komentáři

koukam omicron brousi na tenkem lede, ze by protoze jsem se na nem nebal pustit na SH no to je jedno osobni antipatie a sympatie sem tahat nebudu

 

Ver ze jsem to myslel tak, ze mi pripadne blbe odsouvat sedacku po odemceni dveri a nevlozeni klicku do zapalovani a nastartovani, protoze pokud ja vim tak reseni bmw je takove ze pokud vytahnes klicek ze spinaci skrinky (ted uz spis jen sterbiny) zajede sedacka ( volant k tomu se dostaneme pozdeji ) do zadni polohy, umozni pasazerovy pohodlne vystoupeni a v teto poloze zustane az do te doby nez dojde k nastartovani vozu. Kdyz si totiz predstavim ze jdu do auta odemcu otevru dvere a jdu pro neco co jsem zapomel v kastliku a lita mi tam sedacka dopredu nebo dozadu ja splasena tak mi to nepripadne jako idealni reseni. Navic kdyz to jeste nefunguje ze ? Jinak je sice mozne ze to ma Audi a VW coz me jeste vic sere pac si to zase nechavaji x let pro sebe a stejne nejsou jak daleko jako BWM kdyz ani do blbeho Passata CC nedelaji elektricky ovladany volant, myslim si ze BMW ma opravdu technologicky naskok, a to dost velky na to ze Audi nazyva svoje auta premiovymy vozy stejne jako BMW.

 

Kopie twindooru me nechava uplne chladnym, oni si neco vymysli a kdyz ne kdo dneska nakopiruje ?

 

Jen abych v tobe nevzbudil probuh pocit, ze jsem zaryty fanda BMW tak teda jako fakt nejsem jen uznavam fakt, maji to vymakame.

Odkaz ke komentáři

OK, mas pravdu, omlouvam se za ostrejsi odpoved, jsem nasrany, protoze minuly tyden nam po 16 letech umrel nas pes a velky kamarad, a dnes me na starem foru nejake hovado, ktere se tam dostalo k moci, uz podruhe (!) vymazalo v "Ostatnich" thread o moznych pricinach vniku fora druheho, a to presto, ze jsem byl tvrde neutralni az mozna zastance fora stareho.

 

Nicmene stejne nerozumim Tve skoro vyhruzce v prvni vete "...koukam omicron brousi na tenkem lede, ze by protoze jsem se na nem nebal pustit na SH..." ? Nebo se mylim ? Myslel jsem, ze zde, kdyz uz nic jineho je svoboda slova ?

 

BMW to ma dobre urobene (u ridice), tak bych si to rovnez predstavoval, Skoda to ma skutecne blbe naprogramovano (kdyz pominu mou zavadu), ten for pres ovladac/klicek stejne dle Skody chodi jen tehdy, pokud bylo takovem otevreni zapnuto zapalovani. Pokud totiz takto odemknu auto 1.klicem, sedacka by mela odjet do sve pozice (dejme tomu 1). Pokud pote nezapnu zapalovani, ale jen zahybam sedackou pres jeji ovladani, nebo ji presunu do jine pozice trvalym (!) stisknutim a drzenim (napr. 2 nebo 3), zapalovani nezapnu, a pote auto zamknu opet ovladacem 1, tak po opetovnem odemknuti tim samym ovladacem sedacka se ani nehne - to je dle Skody v poradku (!), aniz by logiku ci duvod takoveho algoritmu jakkkoliv vysvetlili. Uz se s nimi o tomto dohaduji takrka mesic. Je to nesmyslne chovani, a to samozrejme nemluvim o tom, ze me to nyni nefunguje vubec (pres klicek/ovladac).

Take to, ze pri vypnutem zapalovani nefunguje vybaveni pameti sedacky standardne "stisknutim" tlacitka pameti, ale jeho "trvalym drzenim" po celou dobu presunu sedacky, a to se jeste sedacka pri presunu nekolikrat zastavi, a tlacitko musim tisknout (a drzet) nekolikrat za sebou (!)... Ani to nema prilis logiky, snad nejaka bezpecnost (kvuli detem - moje dedukce), ale u jinych aut chodi vybaveni pameti sedacky komfortne, jen na stisknuti (bez drzeni).

 

 

Pls necitovat... upraveno :) :palec: p2p

Odkaz ke komentáři
nevim co dodat, mozna by pomohl jiny servis nebo telefonat do skodovky, mozna panove proste jen nevedi a jsou lini se zeptat, prece jen laurinka stoji dost penez tak by se mohli taky chovat ne ?

 

Takze nakonec me zitra odvazeji auto na odtahu primo do MB, chteji to tam osobne testovat, servis nedokaze resit... :)

Pry dostanu zapujcene nejake pekne auto na dobu reseni (pry RS ?)....

Odkaz ke komentáři

Takže moje auto (LK) je již v Boleslavi, a včera mě místo něho přivezli nadupané žluté RS 2.0 147 kW (samozřejmě benzín).

 

Musel jsem si na to chvilku zvykat (hlavně na "kvedlačku", kterou již nepoužívám 5. rok), ale na takový motor se zvyká rychle. Je to raketa, ale ta spotřeba (!), to je skutečně "Otesánek", takové auto bych nemohl vlastnit, neboť bych se nedokázal při jízdě jakkoliv umravnit :-) Mám nyní za ty 2 dny stálou průměrnou spotřebu kolem 15l/100kmh, dnes se mě to podařilo srazit na nějakých 11-12l/100km.

Ta barva je nádherná, ale zvykl jsem si již na příjemný luxus mého nového LK, a to mě tady trochu chybí, interiér je takový trochu "obyčejný", jako u klasické "dvojky".

 

Mimochodem svezení v tomto RSu (na 17kách) je proti 17kám na LK obrovský rozdíl, je to pořádný kostitřas, normálně mě už z cca 1/2 hodinové jízdy po běžných českých silnicích pěkně bolí prdel. Auto má cca 10 kkm, takž relativně nové. To v LK na 17kách vůbec neznám.

 

Fotka je z mobilu N. E65, takže sorry za kvalitu.

post-472-1248883554_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Mimochodem svezení v tomto RSu (na 17kách) je proti 17kám na LK obrovský rozdíl, je to pořádný kostitřas, normálně mě už z cca 1/2 hodinové jízdy po běžných českých silnicích pěkně bolí prdel. Auto má cca 10 kkm, takž relativně nové. To v LK na 17kách vůbec neznám.

 

Predpokladam ze je to dane sportovnim (resp RS) podvozkem - coz pro mne znamena ze se na nejake snizovani muzu vyprdnout :lol: Planoval jsem to do budoucna jako moznou upravu, ale jak te tak posloucham.. :(

Odkaz ke komentáři
Predpokladam ze je to dane sportovnim (resp RS) podvozkem - coz pro mne znamena ze se na nejake snizovani muzu vyprdnout :lol: Planoval jsem to do budoucna jako moznou upravu, ale jak te tak posloucham.. :(

 

Jednoznacne, nejdrive jsem si myslel, ze to jsou 18ky, poradne jsem se nepodival, take jsem to v prispevku puvodne napsal, ale nekdo si i na fotce vsiml, ze to jsou 17ky. Podvozek je velmi tvrdy, pri dennim popojizdeni, ktere jsem vcera a dnes absolvoval to skutecne na svem pozadi citim. Docela obdivuji ty chlapce, co si to poridi jako rodinne auto, a delaji s tim a detmi vylety po cele Evrope, to musi byt odrikani. Ale oni jsou jeste vetsinou hodne mladi, a ja uz pohodlny :smich:

 

Tu svou LK jsem chtel take nejak snizit, pripadaji me blatniky na tech 17kach takove nejake prazdne a auto moc vysoke, to ta RS je opravdu nizeji. Jenze to zase nechci na ukor komfortu a pohody, mimoch. je to RS 2.0 TFSI proti LK 1.8 TSI o hodne, hodne hlucnejsi, celkem srovnatelne s mou predchozi 1.9TDI PD, za jizdy urcite. Ten zvuk je jiste sportovnejsi, ale pri dlouhe ceste uz to tak pozitivne kazdy asi nevnima. U LK maji na tom velmi velky podil i SunSafe skla, jel jsem tudle s FL Eleganci s 1.8TSIčkem, o dost hlučnější než naše LK :smich:

 

Ted jsem mel telefonat od dealera, moje LK je rozebrane uz 3. den v Mlade Boleslani, a oni na to porad nemohou prijit (!). Nemam z toho vubec dobry pocit.

Odkaz ke komentáři

omicron - Môj interiér (www.railweb.sk) by si snáď nehodnotil ako obyčajný. A myslím, že po stránke luxusu to máme rovnako. Len ma prekvapuje tvoje hodnotenie podvozku. Ja tmám teraz totiž už 1,5 týždňa OII FL 1,4 TSI a tam je offroad paket a zvýšený podvozok. Pneu 205/60 R15. A cítiť, že je to také húpavejšie, ale rozhodne nemám pocit, že by RS bola nejako tvrdá. Ona má síce oproti bežnému podvozku o 12 mm menej, ale perá sú mäkkšie (RS má kvoli tomu citeľne menšiu nosnosť). Odporúčam zviesť sa príplatkovým športovým podvozkom u bežnej OII so 17" Pegasusmi a potom zistíš, čo je kostitras. Kamoš to má a bol som prekvapený, aký výrazný je rozdiel medzi RS a OII so športovým podvozkom.

 

Hlučnosť, 1,4 TSI je tichší, ale mne to aj vadí. Proste už ani nepočuť ten motor. A má taký plechový zvuk. Inak ja mám tiež SunSafe a ešte aj vytlmené dvere kvoli akustike a tak ma vždy prekvapí zvuk pri sťahovaní okien a aj hluk od kolies viac počuť.

Odkaz ke komentáři
Docela obdivuji ty chlapce, co si to poridi jako rodinne auto, a delaji s tim a detmi vylety po cele Evrope, to musi byt odrikani. Ale oni jsou jeste vetsinou hodne mladi, a ja uz pohodlny :)

Já mám RSu na 18", kamarád klasickou OII a zvýšený podvozek. Původně jezdil na standardně dodaných 15", sice si opravdu na nerovnostech nebo příčných prazích dovolil podstatně víc (vyšší rychlost) než já, ale auto mu vzhledem k tomu, že má výše položené těžiště, ulítávalo celkem dost v zatáčkách. Vyměnil za 17" a protože jsou širší, problém se trochu vyřešil. Jde jen o to, co od auta chceš - on to má na ježdění po horších cestách (chata, polní atd). Já zase jen silnice spíš vyšších tříd. A tam bych neměnil. Auto mi sedí lépe, než jeho a RS sportovní sedačky jsou velice příjemné a vynahradí mi sem tam nějaký drcnutí. Pravda, cesta Brno - Vyškov, nebo Brno - Humpolec, není úplně ideální, to připouštím :huh:

 

Jak píšeš o té Evropě - budeme-li se bavit o západní, tak vzhledem ke kvalitě silnic (samozřejmě ne všech) mi připadá RSa jako naprosto ideální vozítko ;) Jinak, nedávno jsem se vrátil ze Švýcarsku, překvapilo mě, co Škodovek tam jezdí - ale samá RS :(

 

Když jsem si kupoval auto, kamarád z Bolky mě přesvědčoval na L&K. Sice souhlasím s tím, že má zajimavou barvu lišt vevnitř, světýlka v kličkách, kožený vnitřky sedaček a elektrickou sedačku řidiče, ale z venku mi přišla obyč - tehdy teda ještě měla plastové černé lišty venku, což teď už nemá ;) Takže je to opět jen o tom, že někdo preferuje tyto věci vevnitř, někdo jiný exteriér, někdo plavnější jízdu, někdo lepší chování v zatáčce. Co bych teď rozhodně měnil, tak manual za DSG, které máš, protože potom, co jsem se s tím svezl - bomba ;)

Odkaz ke komentáři
omicron - Môj interiér (www.railweb.sk) by si snáď nehodnotil ako obyčajný. A myslím, že po stránke luxusu to máme rovnako. Len ma prekvapuje tvoje hodnotenie podvozku. Ja tmám teraz totiž už 1,5 týždňa OII FL 1,4 TSI a tam je offroad paket a zvýšený podvozok. Pneu 205/60 R15. A cítiť, že je to také húpavejšie, ale rozhodne nemám pocit, že by RS bola nejako tvrdá. Ona má síce oproti bežnému podvozku o 12 mm menej, ale perá sú mäkkšie (RS má kvoli tomu citeľne menšiu nosnosť). Odporúčam zviesť sa príplatkovým športovým podvozkom u bežnej OII so 17" Pegasusmi a potom zistíš, čo je kostitras. Kamoš to má a bol som prekvapený, aký výrazný je rozdiel medzi RS a OII so športovým podvozkom.

 

Hlučnosť, 1,4 TSI je tichší, ale mne to aj vadí. Proste už ani nepočuť ten motor. A má taký plechový zvuk. Inak ja mám tiež SunSafe a ešte aj vytlmené dvere kvoli akustike a tak ma vždy prekvapí zvuk pri sťahovaní okien a aj hluk od kolies viac počuť.

 

Problem je ten, ze netusim, jak je ta RS z MB (zapujcena z nejakeho jejich oddeleni pro reseni technickych problemu, nevim presne nazev) vybavena ci dovybavena navic, a to vc. podvozku. Ten motor, jak jsem jiz psal, je naprosto uzasny.

Ale samozrejme u LK dela strasne moc Royalty kuzicka, klavirni lak a samozrejme na stredove konzoli Columbus. Nepocitam zaplavu ruznych udelatek a elektron. hracicek, ktere ma LK ve standardu. A samozrejme me nyni dost chybi i nezavisle vetrani (v zime topeni), ktere masivne vyuzivam.

Ale prim toho komfortu je ticho, naprosto uzasne ticho 1.8TSI, to vse ve spojeni se SunSafe a DSG (kvedlacku uz nerad)... :)

Odkaz ke komentáři

No názov mojej kože ani neviem, ale je fakt kvalitná a stála ma 4000 Kč/m2. A tie udělátka a hračky mám aj ja, síce neboli v štandarde (TV, el. sedačky s pamäťou, osvetlené kľučky), ale užívam si ich. Nezávislé kúrenie dobre poznám, ale to jediné by som ešte do auta bral (ale jedine s DO).

 

DSG je super, ale čo som zistil, tak čím je motor slabší, tým viac sa mu hodí manuál. Teraz jazdím prevažne s OII 1,4 TSI a tam ma radenie baví omnoho viac, ako v RS. Predsa len, 2,0 TSI je tak silný, že tam je temer jedno, ako a kedy sa radí. Ale u 1,4 TSI už chce aj trochu myslieť a taká jazda sa mi páči viacej. Takže do 2,0 TSI by som bral DSG a do 1,4 TSI manuál.

Odkaz ke komentáři
No názov mojej kože ani neviem, ale je fakt kvalitná a stála ma 4000 Kč/m2. A tie udělátka a hračky mám aj ja, síce neboli v štandarde (TV, el. sedačky s pamäťou, osvetlené kľučky), ale užívam si ich. Nezávislé kúrenie dobre poznám, ale to jediné by som ešte do auta bral (ale jedine s DO).

 

DSG je super, ale čo som zistil, tak čím je motor slabší, tým viac sa mu hodí manuál. Teraz jazdím prevažne s OII 1,4 TSI a tam ma radenie baví omnoho viac, ako v RS. Predsa len, 2,0 TSI je tak silný, že tam je temer jedno, ako a kedy sa radí. Ale u 1,4 TSI už chce aj trochu myslieť a taká jazda sa mi páči viacej. Takže do 2,0 TSI by som bral DSG a do 1,4 TSI manuál.

 

Tvou žlutou kůži jsem viděl, když Ti to Alesio dělal :-), dělal mě tenkrát také kůži Ivory na mou předchozí O2 1.9TDI. Ta žlutá byla dost dobrá k tomu RSu. Doufám, tedy, že jsi to byl Ty ? Dělal Ti i tapecírungy na dveřích ?

Ty el. sedačky v RS, to je zajímavé, k RS se to nedá objednat, takže také samododělávka ?

 

TV ? Ehh, v Columbovi ? To mě zajímá! Onehdá se tady někde myslím user Ferda...(pokud to nebyl on, omlouvám se mu) chlubil, že to umí a že to není problém, posílal jsem mu několikrát SZ, ale neozval se, takže jsem to považoval jen za nějakou kachnu... Můžeš o tom něco více, to je hybrid, za kolik, kde a jak ? Jak to chodí ? To je totiž jedna z mála věcí, do které bych asi ještě investoval, nedalo se to objednat (viz dále)...

 

Do mého LK už toho moc dalšího objednat či dodělat nejde :lol: , ale samozřejmě bych rád další nápady. Už drahnou dobu (několik let) řeším rozumně fungující a dostupné elektrické otevírání kufru (které ma mít apropó i nový Superb kombík), nemáš tady nějakou inspiraci ? To je totiž hodně, hodně praktická věc...

 

Nezávislé topení - mám ho samozřejmě s dálkou (už z výroby, dovybavoval dealer), není sice ještě vyzkoušeno v zimě, ale nyní jako nezávislé větrání (zejména v kombinaci se SunSafe skly) je naprosto úžasné. Jen mě trochu na tom zarazil fakt v manuálu, že toto originální (na rozdíl od dodělávaného Webasta) topení z fabriky vyhřívá jen interiér, a ne motor. To je docela škoda, ale u mého současného TSI to takový problém asi nebude, spíše je to škoda pro TDI, tam by to jistě bylo dobré. Ale je možné, že ve variantě pro TDI to motor předehřívá...

 

DSG - jám mám 1.8 TSI, s tím to je naprosto dokonalá kombinace, předtím jsem jí měl 4 roky na 1.9 TDI. Onehdá jsem zkoušeli na jednom malém letišťátku akcelaraci 2 O2, obě s TDI, ta moje s DSG, ta druhá s kvedlačkou (dokonce byla novější, což byl možná její handicap). Neměl v žádném případě šanci, možná na nějaké maximálce by byl rychlejší, kdo ale jezdí běžně s O2 přes 210 kmh ?

Nemyslím si ale, že by 1.4 TSI byl natolik slabý, aby s DSG měl nějaký problém. To je zcela jiná technologie než HDM, a motoru nic zásadního u výkonu nebere jako např. u HDM.

O té 2.0 TSI mě ani nic neříkej, jen doufám, že se mě mé auto vrátí brzy, neboť ten RS otesánek mě svou spotřebou docela prudí :) Je pravda, že chyba je na mé straně, s takovým autem prostě normálně jezdit neumím :lol:

 

Včera mě informovali ze Škody, že problém el. sedačky již Boleslav řeší s dodavatelem el. sedaček, neví někdo kdo to vyrábí ?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
[/i]

 

Tvou žlutou kůži jsem viděl, když Ti to Alesio dělal :-), dělal mě tenkrát také kůži Ivory na mou předchozí O2 1.9TDI. Ta žlutá byla dost dobrá k tomu RSu. Doufám, tedy, že jsi to byl Ty ? Dělal Ti i tapecírungy na dveřích ?

Ty el. sedačky v RS, to je zajímavé, k RS se to nedá objednat, takže také samododělávka ?

 

TV ? Ehh, v Columbovi ? To mě zajímá! Onehdá se tady někde myslím user Ferda...(pokud to nebyl on, omlouvám se mu) chlubil, že to umí a že to není problém, posílal jsem mu několikrát SZ, ale neozval se, takže jsem to považoval jen za nějakou kachnu... Můžeš o tom něco více, to je hybrid, za kolik, kde a jak ? Jak to chodí ? To je totiž jedna z mála věcí, do které bych asi ještě investoval, nedalo se to objednat (viz dále)...

 

To bola potom učite moja RS. Áno, riešili sme aj výplne dverí.

 

Úplne v pohode to funguje. Od Aleša som kúpil TV tuner (7L6 919 148 A) a kabeláž. Stačilo už len nájsť miesto na ten tuner, natiahnuť kabeláž, zohnať konektor na antény a niekam ich postaviť. DVB-T na tom funguje úplne luxusne. A od FW 2662 už ide aj pomerne rozumne prepínať pomer strán u TV (bohužiaľ sa to nedeje automaticky) ale vždy kvoli tomu treba liezť do menu v nastaveniach.

Odkaz ke komentáři
Od Aleša som kúpil TV tuner (7L6 919 148 A) a kabeláž. Stačilo už len nájsť miesto na ten tuner, natiahnuť kabeláž, zohnať konektor na antény a niekam ich postaviť. DVB-T na tom funguje úplne luxusne. A od FW 2662 už ide aj pomerne rozumne prepínať pomer strán u TV (bohužiaľ sa to nedeje automaticky) ale vždy kvoli tomu treba liezť do menu v nastaveniach.

 

Aha, zajimave, kolik za nej Ales chtel ? Radove.

Kam jsi ho umistil ?

Mam ve sve nove L&K tu kombinovanou antenu, ktera by mela byt jiz na TV tuner pripravena (integrovana FM/AM / GSM / GPS / dalka topeni / TV), nevis zda-li je nekde vyvedena do palubky ?

Odkaz ke komentáři

Uf, cenu si už nepamätám. Ale veď mu napíš, či ho vie zohnať a za koľko. V Superbe je ten istý označený 7L6 919 148 A a podľa ETKY stojí 1600€. Tak verím, že sa dá zohnať.

 

Do kufra! Navyše ten kábelový zväzok je dosť dlhý a obsahuje viac tienených káblov, tak sa mi ho nechcelo skracovať.

 

Zrejme myslíš plutvo-prút na streche, nie? Neverím, že máš anténu pripravenú aj pre TV. Na auto sa vždy montuje len anténa na to, čo v aute je od výroby. Okrem toho neviem o tom, že by existovala anténa na strechu (plutvička alebo plutvo-prút), ktorá by vedela aj TV. TV anténa je obvykle v sklách.

 

Ale nepoteším ťa ani s tým sklom. Som si 100% istý, že sklo s integrovanou FM anténou sa bude odlišovať od skla s FM + TV anténou. A pre OII zrejme nebude existovať verzia s FM + TV anténou.

Odkaz ke komentáři
Uf, cenu si už nepamätám. Ale veď mu napíš, či ho vie zohnať a za koľko. V Superbe je ten istý označený 7L6 919 148 A a podľa ETKY stojí 1600€. Tak verím, že sa dá zohnať.

 

Do kufra! Navyše ten kábelový zväzok je dosť dlhý a obsahuje viac tienených káblov, tak sa mi ho nechcelo skracovať.

 

Zrejme myslíš plutvo-prút na streche, nie? Neverím, že máš anténu pripravenú aj pre TV. Na auto sa vždy montuje len anténa na to, čo v aute je od výroby. Okrem toho neviem o tom, že by existovala anténa na strechu (plutvička alebo plutvo-prút), ktorá by vedela aj TV. TV anténa je obvykle v sklách.

 

Ale nepoteším ťa ani s tým sklom. Som si 100% istý, že sklo s integrovanou FM anténou sa bude odlišovať od skla s FM + TV anténou. A pre OII zrejme nebude existovať verzia s FM + TV anténou.

 

1600€ ? Nespletl jsi se o jednu nulu ? TV tuner do auta za takrka 40-42 tis. Kč, to je asi chybka, ne ? Pokud jsi se nespletl, tak jen konstatuji, ze ta cena je zcela nesmyslna a prestava me to zajimat. Asi proto to ani nenabizeji v originalnim prislusenstvi ke Columbovi...

 

Ano, mam ten novy ploutvo-prut, ktery se mnohym nelibi, me to ted jiz docela pripada jako zajimava designerska kreace, ktera je hlavne funkcni i bez prutu. Nicmene jsem opravdu mel ze servisu (coz samozrejme neni smerodatne) informaci, ze toto provedeni opravdu integruje vsechny mnou popsane antenni systemy, vc. TV... Je ale pravdou, ze zadna Octavia nema moznost ani za priplatek instalaci TV tuneru za fabriky, takze to kabelove pripravene asi nebude. Verim ale, ze vlastni TV antena (anteny pro analog a DVB-T) v ploutvo-prutu bude.

A skla (sklo) bych kvuli tomu skutecne nemenil :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zdravím všechny

 

Chtěl bych vás poprosit o radu.Mám Octavii 2,r.v.2008 Laurin a Klement.Nevím proč,ale začalo mi zlobit nastavení a uložení nastavení řidičovy sedačky.SET mi vůbec nereaguje a funguje mi pouze pozice 2 a to na nějaké nesmyslné nastavení.Abych vysvětlil,co tomu předcházelo.Minulý týden o víkendu hodně sněžilo a když jsem otevřel auto,tak mi dovnitř ze střechy spadlo trochu sněhu.Nahrubo jsem to odmetl a dál to neřešil.Pár dní se nic nedělo a pak začalo zlobit to nastavení.Tlačítka SET,1 a 3 vůbec nereagují.Zkoušel jsem udělat podle návodu nové nastavení,ale nejde to.Funguje jen ta 2-ka a to nastavení je absolutně nesmyslné a nejde změnit.Dokážete mi prosím poradit co se s tím dá dělat a nebo na co se zaměřit?Už si nevím rady.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...