Přejít na obsah

Chcípání motoru a podivné škubání


Doporučené příspěvky

Ahoj, chci se zeptat na případné důvody těchto obtíží... motor 1.8T AGU

 

Když přijdu ráno k autu a nastartuju, tak otáčky vyskočí něco málo přes 1000-1500 otáček (což je normální) a postupně klesají, ovšem v poslední době se mi stává, že otáčky vyskočí na tuto hodnotu, klesají a auto zdechne. Po druhém nastartování a jemném sešlápnutí plynu už auto běží bez problémů.... Kamarád mi tvrdil, že důvodem může být zanesený palivový filtr?

 

Druhá věc co se začla projevovat a zhoršovat je jízda se studeným motorem - nastartuju, rozjedu se (nikdy auto netočím do vysokých otáček studené), ale než se motor ohřeje, občas při plynulém zrychlování například na dvojku auto táhne a najednou sebou škubne, pak zase táhne, zase sebou škubne. Jakmile se motor ohřeje, problémy téměř zmizí... čím to může být? Opravdu nejsem mechanik a netuším, ale co třeba svíčky, nebo spojka? Auto má najeto poctivých 123 000Km...

Odkaz ke komentáři

Projdi si celé toto vlákno, je tam spousta informací, které ti snad pomůžou :

 

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=183

 

Jak už napsal VSemi : váha vzduchu, škrtící klapka, a taky gumové hadice - největší slabina tohoto skvělého motoru ! Udělej určitě diagnostiku !

To co popisuješ na studeném motoru " kolísání otáček " bývá dle VAG chyba 17705, v mém případě díravá gumová hadice ( vše v tom vláknu najdeš )

Odkaz ke komentáři

vlákno jsem pročetl, asi budu muset nechat napíchnout na VAG a zkontrolovat i ty hadice.

 

Ovšem dneska další problém - jedu, motor ohřátý, do zatáčky na Proseku si podřadim na dvojku, točim do zatáčky a auto zdechlo prostě zničehonic, tak jsem musel zastavit, znova nastartovat a pak už bez problému...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Tak problém vyřešen nakonec - dělal to d.ebilní "tajnej" vypínač - když jsem najel nejspíš na nějakou nerovnost (třeba v Praze koleje tramvajový, kostky), tak se kontakt mezi drátem a vypínačem přerušil a auto začalo buď cukat nebo chcíplo úplně - jelikož je vypínač připojenej na čerpadlo paliva.... :-D taková ptákovina a takový starosti....

 

teď už lítá jako ďas a prohánim s ní silnější auta :-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...