Přejít na obsah

vittorio numero duo - sluzebni vehiculo :)


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...

precital som si tuto velmi zaujimavu recenziu

 

kedze som az do minuleho leta vozil OII FL sedan 1,6 TDI (105k) manual, vo vybave Business, rocny najazd cca 45 000 km, tak mi niektore uvadzane informacie zneju priam az neuveritelne.

motor bol iny, takze o tom rec nebude.... skusim sa podelit s mojimi postrehmi a skusenostami. bezne som jazdil s jednym az tromi pasaziermi a drobnou prirucnou batozinou.

 

zarazila ma uvadzana vydrz letnych pneumatik; ako aj to, ze si ich zjazdil az na 1,5 mm (pre dlhe trasy, rozne vykyvy pocasia... trochu zbytocne riziko, nemyslis?)

 

moje skusenosti, s pneumatikami v rovnakom rozmere:

z vyroby Conti SportContact2 - po najazdeni cca 40 000 (jeden a pol sezony), s dezenom okolo 3 mm sa na vode smykali ako na lade a porucali sa...

nasledovali Pirelli P7, dojazdili sezonu, potom celu dalsiu a po cca 45000 km mali dezenu stale na rozdavanie (cca 4 a 6 mm). co vsak bolo horsie, ze po nahodeni na auto na dalsiu jar zacalo triast riadenim... nerovnomerne opotrebenie lamiel pneumatik... takze sa porucali...

to uz malo auto takmer 3 roky a najazdenych 133 000 km... vyber padol na Conti PremiumContact5... na konci sezony, po cca 27 000 km, som pozoroval vyrazne opotrebenie prednych pneumatik, predovsetkym na vonkajsej strane, pricom geometria bola v poriadku a gumy zvyknem hustit mierne viac... tak na 2,4... na jar po prezuti na ne sa zodral aj druhy par a porucali sa teda po cca 35000 km...

nasledovali Michelin Primacy 3, no na tych som stihol spravit uz len asi 12 000 km a auto som vratil lizingovke (4 roky, 3 mesiace a 12 dni - 196 015 km)

zimne som pouzival Conti TS830P s totalnou spokojnostou, po troch zimach (13, 19 a 17 000 km), mali 6 a 3 mm, takze som jeden par vymenil.

 

servis a opravy...

brzdove dosticky som menil pri 90 000, hoci by este nejakych 10-15 000 asi zvladli... pritom sa radim k vodicom, co brzdu pouzivaju skor menej...

pri 120 000 doslo na trosku vacsi servis, a hoci vacsinou neslo o kriticky stav a na sukromnom aute by som do tolkych ukonov rozhodne nesiel, tak na firemnom som nechal spravit vsetko tak, aby auto bolo v 100%-nom stave: nad ramec bezneho servisu (olej, filter, rozvody, kladky) sa menili predne brzdove kotuce, dorazy zadnych tlmicov, silentbloky, ziarovky brzdovych svetiel, nastavili geometriu... servis + oprava spolu za cca 1200 eur. jo, a este pri 180 000 km som menil spojku a zotrvacnik

 

tiez mi zatekalo (len pri silnom dazdi) pri A stlpiku a riesilo sa to nastavenim pantov prednych dveri. pomohlo to iba na kratku dobu. ku koncu sa zacala stracat chladiaca kvapalina, no to som uz neriesil...

 

celkovo som bol s autom velmi spokojny. komfort, vybava, jazdne vlastnosti podvozka, kvalita a vydrz materialov... motor, zial, bol taky aky bol... mohol som sa rozhodnut medzi 1,6 s vybavou alebo 2,0 Ambiente... tych 35 koni a siesty prevodovy stupen som teda ozelel v prospech xenonov, automatickej klimy, parkovacich senzorov, 16" kolies, light asistenta, vyhrievanych sedaciek, ci lepsieho radia...

 

PS aktualne od minuleho augusta vozim OIII RS combi TDI DSG, vo stvrtok ma caka servis po 60 000 km...

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...