Přejít na obsah

vittorio numero duo - sluzebni vehiculo :)


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

no minule sem ve chcanci na dalnici zjistil ze mi kape na ruku levou :)

 

koukam jak blazen a mezi A sloupkem a dverma mi proste blbe tesni guma, takze to ta prokapne :)

 

motor paradni, na to nemuzu rict nic

 

jinak me stve tvrdsi operaka leve ruky ridice, po dlouhe jizde mam uplne otlacenou ruku, predFL mi tohle nedela.

 

stejne tak stredova operka, predFL byl dobre polohovatelny a i pri mensim oprenim se drzela na miste, v tehle nove okamzite ujede do zadu a podjede ti ruka :)

 

este bych chtel nejak vymyslet ostrikovani svetel, vyplacam tim hrozne moc kapaliny a zbytecne, je to snad kazdy treti osplouchnuti a kdyz jedete v takovymtom hnusu, tak potrebujete kazdou chvili ostrikovat

Odkaz ke komentáři

co máš za mouchy? ať si kdyžtak místo OCty vyberu něco jinýho. Třeba Forda :D

 

Tak lepší než ta tvoje mrtvola oktávka bude i Dacia ty murdci :D ;)

 

Vitto: zajímavý, kolegovi taky kape dovnitř přesně jak popisuješ. A taky MR2011

Odkaz ke komentáři

woe, já budu měnit Fabii za něco většího a mám na výběr koncern a Forda. Octa šlape jak hodinky tak není důvod ji měnit na 3t km ročně a Petra je s ní spokojená ;) A za pár let budu mít krásnýho zachovalýho veterána :). Není důvod kupovat nový auto když je služebák

Odkaz ke komentáři

P2M: no zase o důvod víc proč ho nekupovat :D :pivo:

 

ad kapání: měl jsem tenhle problém u Fabie taky a kámoš u Roomstera taktéž. Oprava proběhla před autorizovaným servisem - mechanik se vzepřel a decentně přihnul rám dveří dovnitř. Prej normální věc :D :D ale je fakt, že od tý doby naprosto sucho

Odkaz ke komentáři

no mam to jak rikate, ale nastupoval jsem za sucha, chapu ze kdyz privru vodu tak se mi tam muze neco dostat ale tohle bylo kontinualni kapani 3h cesty :)

 

takze az pujdu na dalsi olej tak jim to reknu.

 

a nevim jestli je to tim samym, ale kdyz jedu do zatacky tak jak se asi kastle krouti tak v tehle kosach mi najednou zacne jit do auta studenej vzduch a to docela dost, kdyz v aute mam 22 a najednou z minus 10 tam neco posle :D

 

u scouta ani O1 sem tohle nepozoroval :)

Odkaz ke komentáři

musíš jezdit pomaleji jinak to auto zlomíš :D

 

člověče s tím jsem se nesetkal, ale kapání jsem znal. A taky jak říkáš, vyjeto za sucha, vjeto do deště a kap kap. Akorát když jsem to servisáka viděl jak zabral za ty dveře tak jsem na něj jen koukal a čekal jestli to zlomí :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...