Přejít na obsah

SVOLÁVACÍ AKCE: 15D7 Přestavovač vačkového hřídele


p2p

Doporučené příspěvky

Je rozesilana svolavaci akce na oba motory na vymenu predstavovace vackove hridele. Zatim jsem nezjistil podrobnosti o te SA, ale zitra budu moudrejsi. Svolavaci akce ma cislo 15D7. Ma se menit nejaka loziskova stena Ale nemuzu to nikde najit o co go...

 

Ps: to je mozna duvod nekdy preskocenemu retezu , hold to nemazalo... motoru BZB se to ale netyka... zatim jenom CDAA ATD...

 

Technicke pozadi: u vozu s motory 1,8 a 2,0 TFSI, z urciteho vyrobniho obdobi, muze dojit k ulomeni spetneho ventilu u prestavovace vackove hridele (loziskova stena). Nasledkem toho mohou casti zpetneho ventilu proniknout do obehu oleje.

Datum 25.5.2011

Odkaz ke komentáři

Kebo to bol len ten prestavovač, je toho požehnane - začínajú sa množiť reklamácie TSIčok, je jedno či 1,8, 1,4 alebo 1,2... Preč sú ale časy, kedy sa na motoroch v servise robila len bežná údržba. V minulosti sa pri reklamáciách motora riešilo, či vôbec vymeniť a čo, teraz sa bez problémov menia shortmotory ako na bežiacom páse, nie je výnimka, keď sa v tom istom čase zídu naraz aj 2 autá s rovnakým problémom...

Všetci čo máte staré poctivé TDIčka alebo obyčajné 1.6 MPI, buďte radi a tlieskajte rukami aj nohami :o

Odkaz ke komentáři

Poučený z minulosti, kedy som na ŠH zverejnil text jednej zvolávacej akcie a ešte v ten deň to niekto vyniesol na všetky možné weby ako bombastickú informáciu, už nezverejňujem a nezverejním žiadne konkrétne a presné info. Overiť VIN a pomôcť s problémom, to rád spravím, ale kompletný text zvolávačiek, TPI či AS nedám k dispozícii.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Ahoj mám 1,8 tsi 118kw BZB. 180tkm

Za studena beží uplně krásně ale jen co se pomalu ohřejvá na 90stupnů zacne mi to cvakat jakoby nahoře u rozvodu a nejvíc je to slyšet když si poslechnu u kola je to takové dost pronikavé cvakání už nevím co s tím olej měněn a nic se nezměnilo.. .

Dekuji za jakoukoliv radu.. .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...