Rolbař Odesláno Červenec 14, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2011 Jojo,zaslepenej EGR,akorát se pořád nemůžu dostat k někomu,aby to diagnostikou odstranil natrvalo.Ale ty otáčky jsou snad jasný. to jen diagnostikou nejde, musí se to vypnout v motorovce - obsahu = vytáhnout data, upravit a zase zapsat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 15, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2011 Jo,budou mi to dělat ty samí lidi co mi to tenkrát čipovali.Teď sídlí v Počernicích,akorát se tam nějak nemůžu dostat.A ještě k tomu je to na druhý straně Prahy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Červenec 15, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2011 Autochip.eu? Jak Ti to šlape? Tedy EGR off hardwérově si dělal doma sám,že? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 24, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2011 Autochip.eu?Jak Ti to šlape? Tedy EGR off hardwérově si dělal doma sám,že? Jo jo Autochip.eu,ale tenkrát sídlili v Běchovicích.Mám to už tři roky (naj. cca 90tis.),a zatím ok. Zaslepil sem ho manuálně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest XTad Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 Znamy ma Tour II 1.6 a obcas se stane, ze se dostane na trojku pri popojizdeni na nejakych 1000 ot/min, pak se odhodla akcelerovat na beznou rychlost a ani pc, ani auto (skubanim, vybracemi) neprotestuji. Ja bych na to napriklad nervy nemel, nicmene pokud auto neklepe, nemelo by mu to vadit, nebo se pletu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 MPI s tím nemá problém (narozdíl třeba od 2.0 TDI ), ale dlouhodobě by to dělat neměl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 no musím říct, že mě taky překvapuju jak 1,6 MPI táhne odspoda, ale když mi "poradce" řazení ukazuje při cca 55km/h a necelých 2t. otáčkách, že mám dát pětku tak si říkám jestli si nedělá srandu .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 Jsem teď přešel z 1.6MPI na 2.0TDI, a vůbec se mi nelíbí, jak TDI bojuje s nízkými otáčkami. U 1.6 MPI nebyl problém jet 30km/h na trojku, u 2.0 TDI se to motoru vůbec nelíbí a je třeba dát za dva, jenže pak to zase je příliš citlivé na plyn. Jinak rádce řazení je totálně mimo, na ten doporučuji se vykašlat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 to já na něj taky kašlu, vždycky jsem jezdil podle citu :). Ale tímhle mě fakt pobavil. Průběžně ho ignoruju :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest XTad Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 Ja se obcas bojim, jestli ten radce neni prostredek, jak pomoci ekologickeho opatreni donutit lidi, aby si podtacenim zlikvidovali auta a pak calovali opravy. Ale doufam, ze jsem jen paranoidni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Květen 24, 2012 Sdílet Odesláno Květen 24, 2012 S pětiválcem 2,4i je na 5° 50km/h velmi pohodová jízda a motor si spokojeně přede. A dokonce ani kopec ho při tom nevyvede z míry a auto jede bez zaváhání. Takže na takové to ježdění po obcích nebo tak kde ve městě nebrzdí křižovatky a kruháče, tak 5° při 50km/h a tempomat a není co řešit. Už se jen kochat. Vyjedeš z obce a jen + na tempomatu na požadovanou rychlost, dojíždíš do obce a jen vypnout tempomat a jak o spadne na 50km/h tak zase tempomat. A pak to jede za suché z nosu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
White-line Odesláno Září 17, 2012 Sdílet Odesláno Září 17, 2012 PĹ™Ăteli moji matky má novou ibizu 1.4 16v 55jw a nenĂ pro nÄ›j problem projet celĂ© mÄ›sta na 5rs i s kruháčem pod 40km/h. V tehle situaci jsou otáčky dost pod 1000ot. HroznĂ© slyšet jak ten motor klepe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 17, 2012 Sdílet Odesláno Září 17, 2012 No protoze to je SEAT.... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 17, 2012 Sdílet Odesláno Září 17, 2012 já s tsi jezdím nejméně tak 1.800, když méně, tak jen v řádu okamžiků, rozhodně neposlouchám toho vola na maxidotu co tam mává tím číslem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 17, 2012 Sdílet Odesláno Září 17, 2012 Ja kdyz jedu na tempomat po jizni spojce napr. kde je 80, tak klidne na 6ku 1500, nepotrebuji pridavat, tak si to v klidu jede. Jinak z 1500 otacek to absolutne netahne pote, radove jezdim jako ty, Jardo, 1800 - 2000... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 17, 2012 Sdílet Odesláno Září 17, 2012 tak já vyjímečně tedy těch 1.800, nejčastějí pod 2.000 nejdu, při řazení vytáčím na cca 2.800 - 2.900, tak aby po přeřazení nepadaly otáčky pod 2.000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Září 17, 2012 Sdílet Odesláno Září 17, 2012 Mě přišlo u 1.4TSI 1500 na udržování v poho, a u 1.8 TSI úplná pohoda. U 2.0TDI se snažím být nad 1500, neboť pod to strašně duní. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.