jirka3 Odesláno Září 8, 2011 Sdílet Odesláno Září 8, 2011 A to drží na pouhé oboustrance, nebo to máš nějak pojištěný? Mě to už na třetím autě drží pouze na oboustrance a drží to fest, myslím že novej majitel mě vždycky proklínal když ty značky sundaval Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 8, 2011 Sdílet Odesláno Září 8, 2011 přesně, drží to festovně, mě taky ;) Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Září 8, 2011 Sdílet Odesláno Září 8, 2011 Nemám s tím zkušenosti, tak se ptám... takže to zvládne i sem tam myčku a ani tomu neublíží rozpálený slunko na parkovišti? Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Září 8, 2011 Sdílet Odesláno Září 8, 2011 Absolutně to tomu neublíží. Myslím že je to o dost pevnější než v rámečku. Osobně doporučuji červenej Patex nebo 3M Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Září 9, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 9, 2011 mel jsem 3M a super.. lepidlo UHU taky super.. a ted cervenou Patex.. jelikoz sou s ni fsici spokojeni... takze no problemo.. Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Září 9, 2011 Sdílet Odesláno Září 9, 2011 ja bych dal napis uplne pryc ;) jinak mne oboustranka nejak povolila, ale srouby durch to pojistily :D Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Září 27, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 27, 2011 dneska cestou do českých Budějovic takové kulaté Octa Octa Octa Octa výročí... Poznatky: 1) když je ráno chladno (teplota kolem 10°C), tak auto má po nastartování takovej nepravidelnej chod.. jakoby šlo na 3 válce.. Ve Škodovce mi řekli, že u 1.2TSI je to běžné!!! pozoruje to někdo? 2) Jednou po odjezdu z benzinky se mi rozsvítilo EPC a auto jelo v nouzovým režimu.. 1500otáček ať jsem měl plnej nebo ne.. jsem zastavil, vypnul, nechal naběhnout a zhasnout kontrolky a bylo to OK 3) Jinak dlouhodobá spotřeba činí na 9000km.. 7,44... (při hodně vysokým cestovním průměru Dálnice 160-180 tacho, okresky 120 někdy 140 a město tak z 1/4...) Při tomto stylu jízdy bych s TDI jezdil tak za 7... Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Září 27, 2011 Sdílet Odesláno Září 27, 2011 no pri tech rychlostech je to na ten "moturek" podle me hezka spotreba Odkaz ke komentáři
Capucino Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 Poznatky: 1) když je ráno chladno (teplota kolem 10°C), tak auto má po nastartování takovej nepravidelnej chod.. jakoby šlo na 3 válce.. Ve Škodovce mi řekli, že u 1.2TSI je to běžné!!! pozoruje to někdo? Mně se to stalo asi 5 krát, při různých teplotách. Ráno když nastartuji auto v garáží, tak běží cca 1 minutu na cca 1200 otáček, pak to spadne na cca 700 otáček a motor běží normálně. Tady to se mi někdy stalo, když stálo auto cca 6 hodin venku při 25°C (na slunku) a po nastartování motor nenaběhl na těch 1200 otáček. Pak jsem jednou zkusil chvilku podržet plyn na přibližně těch 1200 otáček a motor běžel normálně. Minulý týden se mi to stalo jednou ze dvou nočních směn, když auto stálo celou noc venku a bylo 10°C. Zatím to něřeším a nikde jsem se neptal, pač se mi to opravdu stalo jen asi 5 krát. Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 teď jen otázka kolik TSI motory vydrží a co budou říkat např. při 150k km. Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 celkem mě zajímá, co se bude dít dál, když auto nemá ještě ani 10tisíc a už to má nepravidelný otáčky a nahodile se rozsvěcuje EPC Odkaz ke komentáři
Superfatty Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 Dnes odstraněny podznačky.. B) a řeším zda odstranit nápis Octavia a mít čistej zadek :) nebo nechat jen OCTA ;) nebo jen AVIA :D nebo to nechat jak je... :D sundej to všechno, každej blbec pozná že je to Octavie ne? :-) a bez napisu to vypadá nejlépe :-) Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 aby neskončil jak já kdysi Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 na tak novym aute to nehrozi... Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 dneska cestou do českých Budějovic takové kulaté Octa Octa Octa Octa výročí... Poznatky: 1) když je ráno chladno (teplota kolem 10°C), tak auto má po nastartování takovej nepravidelnej chod.. jakoby šlo na 3 válce.. Ve Škodovce mi řekli, že u 1.2TSI je to běžné!!! pozoruje to někdo? 2) Jednou po odjezdu z benzinky se mi rozsvítilo EPC a auto jelo v nouzovým režimu.. 1500otáček ať jsem měl plnej nebo ne.. jsem zastavil, vypnul, nechal naběhnout a zhasnout kontrolky a bylo to OK 3) Jinak dlouhodobá spotřeba činí na 9000km.. 7,44... (při hodně vysokým cestovním průměru Dálnice 160-180 tacho, okresky 120 někdy 140 a město tak z 1/4...) Při tomto stylu jízdy bych s TDI jezdil tak za 7... nepravidelný a hlučný běh ráno = vadné rozvody, EPC = vadná elektronická regulace turba dáváš tomu pokouřit a toto jsou projevy dětských bolestí prvních TSI, které se ukáží právě takovým zběsilým zacházením, podívej se na ŠH nebo VW club Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Září 29, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 29, 2011 dávám tomu, to ano... ale až zahřeju.. a navíc po dálničním letu vždycky Turbo dochlazuju... Ale jak říkám, chci to otestovat.. tímhle tempem budu mít za rok 80.000-100.000km, tak to už by se mělo projevit více věcí.. Navíc od čeho je záruka.. ne? Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 To som zvedavý koľko ten motor vydrží pri takomto používaní.. tá spotreba je zaujímavá na to tempo.. Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 aby se to těch 80tisíc dožilo ona záruka je jedna věc a styl jízdy druhá věc, a obojí není moc kompatibilní Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 (upraveno) dávám tomu, to ano... ale až zahřeju.. a navíc po dálničním letu vždycky Turbo dochlazuju... Ale jak říkám, chci to otestovat.. tímhle tempem budu mít za rok 80.000-100.000km, tak to už by se mělo projevit více věcí.. Navíc od čeho je záruka.. ne? pokud tomu dáváš dálnice jak píšeš, 160 - 180 km/h tak je jedno jestli to je zahřátý nebo nee, prostě tohle tempo je na 1,2 tsi moc, v podstatě jezdíš plnej knedlík rozvody = vytahanej řetěz, byl tak nějaký materiálový problém, kvalita řetězu Upraveno Září 29, 2011 uživatelem jar_da Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Září 29, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 29, 2011 neni to plnej knedlik.. 160 - 3500 otacek a 180 - 4000... nechcu tu nijak polemizovat... ale kolik TDIcek potkavam na dalnici a toci kolik pri 180?? jinak vlakno jsem tu dal, abych se podelil o zkusenosti, protoze hodne lidi v mem okoli premysli, zda vrazit prachy do TDI nebo jim stejnou sluzbu udela TSI za mene penez... ;) Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 na hodnoceni 1,2 tsi je jeste moc brzo.... Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781 Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Září 30, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 30, 2011 jardo, diky za odkaz.. poresim to ve skodovce.. dneska rano opet.. a dokonce to skubalo s celym autem jako 1.4TDI :D Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 Ty jo po 8 tkm???? masakr... Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 Karle, dej vědět jak to dopadlo a napiš mi pls jakej máš kód motoru. Díky Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 něco řešili i kuci tady http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=113&t=29790&p=561458#p561458 je tam video se zvukem kody motoru cbza/b já akorát nechápu, že tohle testy neodhalí, dyt přece ty motory musí najezdit miliony km ve všech možných režimech, je to na stolici buhví jak dlouho Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 ono se to děje u aut co dostávají víc po čuni, problém rozvodů je již vyřešen změnou ve výrobě, teď už se montují motory s upravenými rozvody, problém regulace turba je méně častý, na tom vw odkazu je taky video se zvukem Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 přiznám se že jsem se nedíval no řekl bych že ti zkušební jezdci s tím asi tak nebudou jezdit piánko ne? Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky