Přejít na obsah

Audi A4 S-line Quatro 125kW


TomasB

Doporučené příspěvky

Jen je to docela fantas magorie s těma 400tis. vloni ;)

si nemyslím, je to firemní auto, navíc šéfa a má jezdit. Takže když se něco s.re tak se to vymění a je to daňovej náklad. U nás v práci se taky dělá na audinách servis i když se začne něco s.át a cestě už je nová. Ve velkejch firmách s velkým vozovým parkem se tohle prostě tolik neřeší

Odkaz ke komentáři

Má to na předním levém blatníku lehkou promáčklinu(asi z parkoviště od dveří) a lehounce škrtnutý přední nárazník na lemu na pravé straně. Zadní nárazník je opravovaný po lehkém ťukanci v DE, kdy auto vzadu nedobrzdilo. Opravovalo se to v DE zavařením a lakováním nárazníku(totéž jsem absolvoval nedávno na mém Mondeu). Nyní je auto už odstaveno, protože má nové, jinak to auto parkovalo na Praze 1, kde ředitel bydlí, takže opakovaně má nové zrcádka, které někdo zcizil. Jinak jen běžné provozní kosmetické vady co máme všichni. V pondělí se sjedu kouknout a projet.

Jo, ještě jedny přední dveře byly lakovány, protože si někdo léčil komplexy a udělal rejhu skrz celý dveře.

 

btw, co na tohle heblo může stát pojistka?

Odkaz ke komentáři
Tak vypadá to na fotkách super, hned bych ji vyměnil za naší OII. (samo mluvím o Audi, na OI sere pes, ta je zralá do šrotu, teda pokud je nenaleštíš WS Platinem od 2:20 ;))

Tak to zas pozor, je to r.v.2004, jedna z posledních s motorem 81kW, tedy nezničitelný. To byl důvod proč jsem to auto bral a nahradil starší octu. Pravda, 7 let je dost, ale zas tak staré to není a kdekdo olízne všech 10 :) Je to v Eleganci plus něco málo navíc.

Odkaz ke komentáři

Tome za mne, za ty prachy a jestli opravdu je to tak jak píšeš, tak není co řešit, pokud ji nebereš a nedáš ji k nabídce cosbymu, tak ji vezmu, i když si an to budu muset půjčit, okamžitě bych ji obratem střelil a tak si trochu pomohl. Jinak když bych měl uvažovat jestli AUDI A4 nebo OII, tak OII. Důvody jasné, pojištění, náhr.díly a závist lidí. AUDI ano, ale musel bych na to mít a jen A6 a výše.

Je to jen můj názor

 

tušíte někdo, jestli to má hliníkovou kastli?

co jsem hledal na netu, tak asi ne

Odkaz ke komentáři
Tak to zas pozor, je to r.v.2004, jedna z posledních s motorem 81kW, tedy nezničitelný. To byl důvod proč jsem to auto bral a nahradil starší octu. Pravda, 7 let je dost, ale zas tak staré to není a kdekdo olízne všech 10 :) Je to v Eleganci plus něco málo navíc.

Byla to samozřejmě nadsázka, pokud jsi se díval na to video muselo ti to dojít.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem to dneska prolezl a projel. Zklámání je pro mně trošku jak to jede. Nemůžu si pomoct, ale těch 125kW tam nějak nevidím. Nevím jestli to dělá to Quattro nebo co, ale příjde mi to líné. Možná že se to jen zdá a ve skutečnosti to jede, ale pocitově mi příjde, že to jede jak ta naše Octa. Jedničku to má strašně krátkou, to snad ani nestihnu promáčknout plyn na podlahu a už to padá do omezovače na vysoké otáčky. Místa mi uvnitř příjde míň jak v Octávce. Ale zas jako jsou tam zajímavé vychytávky, kde je vidět, že někdo hodně přemejšlel než se pustil do výroby. Sedačky jsou kožené a ty středy to nevím co to je, ale asi broušená kůže, což není nejlepší, protože to se bude chujovo čistit. Má to dost drobných kosmetických vad, počínaje předním a zadním nárazníkem, přes disky až po interiér. Asi jsem hodně kritický, ale já teda třeba u stejně starého Mondea nemám na elektronech ani čárku a ani nárazníky nemám tak poškrábané. Ale asi jsem fakt moc pedant :)

 

Udělal jsem další foto a mám VIN. Tak bych někoho poprosil, zda by se dala dohledat servisní historie, co se na tom opravdu dělalo a kdy. Ze servisky to samozřejmě není k vyčtení.

 

Výbavu jsem moc neluštil, protože jsem povětšinou neměl tušení na co kterej čudlík je. Jinak to má nějakou Cobru, což je nějaký GPS systém hlídání. Pokud to není nastartováno v přítomnosti takové klíčenky, tak to hnedka posílá zprávu na mobil a dělá kravál. Za to se ale platí prej asi 7 tis za rok. Tak nevím, jestli je to zrovna výhra to mít v autě.

 

Jinak cenovka nového byla skoro 1,2M

VIN_Audi_A4_S_line0001.pdf

post-226-1313440611_thumb.jpg

post-226-1313440628_thumb.jpg

post-226-1313440641_thumb.jpg

post-226-1313440652_thumb.jpg

post-226-1313440669_thumb.jpg

post-226-1313440679_thumb.jpg

post-226-1313440693_thumb.jpg

post-226-1313440713_thumb.jpg

post-226-1313440725_thumb.jpg

post-226-1313440736_thumb.jpg

post-226-1313440747_thumb.jpg

post-226-1313440759_thumb.jpg

post-226-1313440769_thumb.jpg

post-226-1313440784_thumb.jpg

post-226-1313440797_thumb.jpg

post-226-1313440808_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

tak A4 je velikostně menší, zrovna tak, když sedneš do bmw řady 3,

to na těch sedačkách je alcantara,

7.000 ročně za hlídání pouze systémem gps a tedy gsm je sakra hodně, sherlog stojí 6.600,-

opotřebení prostě odpovídá manažerovi, který auto vůbec neřeší a je mu vlastně úplně fuk, pak je otázkou jak s tím jezdil,

jinak na to zabezpečení dostaneš nějakou slevu od pojišťovny

Odkaz ke komentáři

Byl bych moc rád, pokud by tady někdo byl schopen projet tu historii podle VIN.

 

tak A4 je velikostně menší, zrovna tak, když sedneš do bmw řady 3,

to na těch sedačkách je alcantara,

7.000 ročně za hlídání pouze systémem gps a tedy gsm je sakra hodně, sherlog stojí 6.600,-

opotřebení prostě odpovídá manažerovi, který auto vůbec neřeší a je mu vlastně úplně fuk, pak je otázkou jak s tím jezdil,

jinak na to zabezpečení dostaneš nějakou slevu od pojišťovny

Jedna věc mně pobavila, na jedné fotce je vidět, jak si nalepil izolepu na tapec vedle plynu, aby si nekurvil tapec :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...