Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


maran5

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli maran5

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

85 zobrazení profilu
  1. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Kulance Škodovky u 9-letého vozu s takovým nájezdem,téměř neslýchané.Byl tam velký doplatek? K oleji gratuluji, M1 ESP 5W-30 - základ PAO+ester,multifunkční aditivační balík,bod vzplanutí 254 stupňů,v C3 nic lepšího není.
  2. Zdravím,dnes jsem si všiml,že mě mezi chladíčem a nárazníkem lítá tenký černý vlnitý šlauch s konektorem něco jak botka,nemá el.piny,neví někdo prosím na co to je a kam to patří? Díky
  3. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Nemá někdo zkušenost,jak velký nájezd vydrží ten nový modifikovaný rozvodový řetěz (od 2/2014) ,než se dostane na 4-5 zub napínáku?
  4. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Vrtá mi hlavou-jsou teda ty oleje A3/B4 opravdu to nejlepší (nejvhodnější) co do TSI nalejt?Když olejový výpary z PCV jdou zpátky do sání,tak ten olej by měl asi tvořit(obsahovat) co nejmíň popela.Není teda nakonec vhodnější olej C3-nízký obsah síry,ale nesnížená viskozita?
  5. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    S tím benzínem,tak na tom asi něco bude,beru už pouze na OMV Maxxmotion 95 co je dovezený z rakouska a výfuk je čistý, jak kdyby to jezdilo na vodu.Když jsem natankoval u Shellu nebo Benzině normální N95,tak po vyjetý nádrži výfuk černý jak bota.
  6. Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)

    Po opravě bych se určitě vyhnul Magnatecu,no a jestli do TSI olej bez C3 právě nevytváří víc karbonu,to je téma na dlouhou diskuzi...
  7. Bazarová O2 FL 1.8 TSI vyr.02/2009,tachometr 456 tis. km https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/17624630?goFrom=list
  8. Spotreba oleje

    No řekl bych,že je slušná šance,že máš ještě bezproblémový typ píst. kroužků.Průser je je ten olejový interval po 30 tis.,dokáže i ty dobrý kroužky zalepit.Je tam samozřejmě ještě spousta jiných neznámých a proměnných faktorů,které rozhodnou.Určitě dej vědět,jak jsi dopadl.....
  9. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Zdravím,chci se zeptat,měnil nebo kontroloval jste někdy někdo olej v mech.převodovce u 1.8tsi?Jestli ano, můžete sem prosím hodit,v jakým byl stavu při konkrétním nájezdu km a letech?Případně jestli jste zaznamenali nějaký rozdíl před a po výměně? Díky
  10. Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)

    Magnatec nemá v TSI co dělat,není to vrcholná řada olejů,když už teda Castrol,tak Edge,Magnatec v benzinových motorech rychle karbonuje,stížnosti na něj na netu jde najít.5w-30 LL dělá TSI dobře,ale musí se sledovat barva,jakmile jde z hnědé barvy do černé,musí ven!
  11. Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)

    Jestli to byl Castrol 10w-40,tak to mohl být Magnatec a ten bohužel nemá VW502.Motor s timto datem výroby může začít žrát olej jen po velmi dlouho zanedbané (nevhodné) údržbě.Tipnul bych si že,tam nepříznivých okolností bude více,dlouho neměněný vzduchový filtr,benzín od Pap-oilu atd.
  12. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Všichni majitelé postižených vozů se měli nějak spojit a společně oslovit MB o nabídku řešení,pokud by to odmítla,tak společně podat hromadnou žalobu na vyrobce vozidla/motoru a pořádně to rozetřít v médiích.By se rychle zjistilo že všechny certifikáty a kontroly kvality,ISO xxxx,jsou jen prázné sliby,pač kdyby to(pístní kroužky,napínáky) jen trochu testovali v životních zkouškách,tak by to nemohlo opustit výrobní závod. Já s vozidly Škoda končím, před 3 roky Winterkorn prohlásil,že Škodovka dělá příliš luxusní auta a bude muset ubrat,aby to neohrožovalo VW a na novým Superbu je to znát,uvnitř pocitově působí strašně laciným dojmem,prostě šetřit,šetřit,šetřit......
  13. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Nevíte při kolika najetých km bývá potřeba vyměnit řetez z důvodu jeho protažení?Mám najeto 57tis a někdy cca 2 sekundy po studeným startu slyším takový jemný cinkání,ale taky to může být třeba jen točící se pastorek od startéru. V 25 tis km jsem nechal jen vyměnit napínák na K-áčkový.
  14. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Na servisy Porsche pozor-astronomické ceny za opravy i servis,mechanici zadarmo drazí....... Marketing perfektní,ale služby strašný,nevím jak v Plzni ale v Brně-Slatině jednu dobu měnili olej v motoru jenom na faktuře.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.