Přejít na obsah

1.9TDi 66 kW Základní technická data


Doporučené příspěvky

Technická data motoru 1.9TDi 66Kw:

 

Kódové označení: AGR, ALH

Zdvihový objem: 1896ccm

Emisní limit: EURO2-EURO3

Vrtání/zdvih: 79,5/95,5mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 66Kw při 4000ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 210 při 1900ot./min.

Kompresní poměr: 19,5:1

Vstřikování a příprava směsi: přímé vstřikování, elektronicky řízené vstřikovací čerpadlo BOSCH VP 37 EDC

 

přeplňování turbodmychadlem (ALH-s proměnnou geometrií lopatek), oxidační katalizátor, elektrický pedál akcelerace(E-gas)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 13,6s

Maximální rychlost: 178Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 3,8-5,0-5,9-4,9

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-28-1245875518_thumb.jpg

post-28-1245875531_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři
  • o 6 let později...

Ahoj všichni,

dokázal by mi někdo poradit či odkázat na relevatní zdroje ohledně konstrukce tohoto motoru, či jeho sourozenců?

Vybral jsem si jej na zpracování referátu a pohořel jsem na tom, že se o něm toho nedá dost sehnat (ač jsem jako průměrný čech předpokládal opak). Výše uvedené informace mi bohužel nestačí a už jednou mě učitel vyhodil s tím, že moje zpracování není dost „vysokoškolské“ :-!. Budu rád za každou informaci: materiály, technologie výroby atd, jde hlavně o konstrukci motoru, ne tak úplně o příslušenství. Napadlo mě si i vybrat jiný motor, ale asi to bude všude podobné, ono taky proč by se výrobci chlubili tím, jak co vyrábějí, že jo... Případně budu rád za tip na jiný motor, o kterém se dá hodně najít (moje téma je porovnání dvou vznětových motorů do 2.0l různých výrobců). Díky za každou informaci :)

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Koupil jsem Octavii 1,9 TDI 66Kw Combi v automatu r.v. 2004 dovoz z německa. Servisní knížka do roku 2008 samozřejmě jsem nechal vyměnit olej a filtr v motoru. Dle tachoměru má najeto 205 tis.km ale v autor.servisu Śkoda jsem nechal udělat diagnostiku která ukázala různé chyby v elektrice a technik říkal že to je určitě stočený. Chci jěště nechat vyměnit olej v převodovce a když jsem se dotázal v servisu mi bylo řečeno že by mě to stálo 5-6 tisíc kč. Prý tam jse 6-7L oleje co se mi nějak nezdá. Můžete mě dát info kolik oleje jde do automatické převodovky a jaký je nejvhodnější? I cena výměny by mě zajímala (orientačně) Děkuji za info.

Odkaz ke komentáři

Nevím přesně jak u jedničky, ale v DSG ve dvojce je bez mála 6l oleje + je tam filtr. Výměna v autorizovaným servise vyjde jesli si dobře pamatuju na necelých 6 tisíc. Jinak olej bych doporučil asi originál.

Nevíte někdo, kdo dodává oleje pro VW? Castrol nebo Shell?

Upraveno uživatelem Avanti
Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Oleje pro koncern dodávají oba tito výrobci (castrol i shell) a i spousty dalších. Jde o to že vývoj zadá technické požadavky výrobcům, ti pošlou do laboratoře automobilky vzorky a vývoj na základě naměřených údajů a ceny zhodnotí který olej od kterého výrobce bude použit. Takže se klidně může stát, že v octavii budete mít v motoru Castrol, v převodovce Shell a v haldexu Liqui Moly.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...