J4kub1sk0 Odesláno Únor 4, 2018 Sdílet Odesláno Únor 4, 2018 Ahoj, Dneska jsem jel po dálnici, dost rychle, otáčky 3000-3500 po dobu asi hodinu. Auto dojelo vporadku, jenže po zaparkování a po asi 4 hodinách stání jsem auto nastartoval, točilo o dost dýl, ale chytla. Nechal jsem ji klasicky bublat ať se ohřeje asi minutu nebo dvě jako vždy, po té jsem se vklidu rozjel, ujel pár metrů a zastavil s nastartovaným motorem. Po pár sekundách se motor jakokdyby zakuckal a hned zdechl. Od té doby nechce chytnout. Zkoušel jsem startovat asi 8x a z toho se mi při startování párkrát rozsvítila kontrolka oleje, ale při zkontrolování oleje, kdy ho tam nejdřív bylo min a po par minutách tak akorát ( myslím že olej pomalu stikal z motoru z5 do vany). Všiml jsem si že v palivové hadičce mezi palivovým filtrem a čerpadlem je absolutně prázdná. Nafta tam ale je, ano je tam rezerva ale dojezd je 80km. Myslím že by to mohl být palivový filtr nebo čerpadlo, ale proč ta kontrolka oleje doprovázená výrazným pípnutím? Děkuji všem za rady a pomoci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Únor 4, 2018 Sdílet Odesláno Únor 4, 2018 (upraveno) Kontrolku oleje při delším startu neřeš. Upraveno Únor 4, 2018 uživatelem KaJe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
J4kub1sk0 Odesláno Únor 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Únor 4, 2018 Dobře díky, takže jeden problém pryč, teď co s tím staetem? :D :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Únor 4, 2018 Sdílet Odesláno Únor 4, 2018 Natankuj a uvidis. Palubaku never :-D Ja jel z prace domu (rezerva jeste ani nepipla), dojezd cca 150km a stejne jsem byl na suchu. Takze nalej par litru a zkus tocit :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
J4kub1sk0 Odesláno Únor 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Únor 4, 2018 Ok zkusim, je pravda že mi to občas ukazuje nesmysly... Jakoze nejdřív to ukáže 3/4 nádrže a pak najednou plná :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Únor 5, 2018 Sdílet Odesláno Únor 5, 2018 Pokud nezabere, zkus odpojit hadici z filtru a natocit to z flasky. Pokud z flasky chytne, zkus vymenit filtr. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laky Odesláno Březen 4, 2018 Sdílet Odesláno Březen 4, 2018 (upraveno) Ahoj, nebudu zakládat nové téma tak se zeptám tady. Taky mi Octavia nestartuje viz odkaz na video. Nevíte co to je za zvuk, když přestane škytat? Jen se něco točí (asi startér) a když vrátím klíč do polohy 1 tak tam něco lupne/praskne - jde to slyšet hned když se "to" přestane točit. Může mi někdo říct, co to je? Jinak důvody proč jsem nenastartoval: Slabá baterka, špatné žhavící svíčky, zamrzlá nafta (palivový filtr měněn před zimou). Upraveno Březen 4, 2018 uživatelem Laky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Březen 4, 2018 Sdílet Odesláno Březen 4, 2018 Při takové teplotě se mi podaří nastartovat na počtvrté nažhavení.Mám nový startér. Minulý rok jsem jej musel vyměnit neboť jsem se nechytal ani při -5°C 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laky Odesláno Březen 4, 2018 Sdílet Odesláno Březen 4, 2018 Já pak přestal sice nahrávat, ale ještě párkrát jsem to zkusil a pak sem běžel na autobus :D. Jde mi o ten divný zvuk co to může být :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Březen 4, 2018 Sdílet Odesláno Březen 4, 2018 (upraveno) Nevím jestli to může být ono, ale - zkus kouknout na chcípací klapku jestli není zaseklá v zavřené poloze. Naprosto triviální kontrola, jen zvedneš kapotu a koukneš a případně shodíš ručně klapku do otevřeno a v poho nastartuješ. Pokud by to bylo ono, tak až bude čas vyčistit - sundat hadici zleva z EGR ventilu a hadrem vyčistit (pomůže nastříkat nějaký čistič karburátorů apod.). Je to tu asi na foru vícekrát řešené. Pokud to není ono, tak musíš pátrat dál a jinde... Upraveno Březen 4, 2018 uživatelem borlan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laky Odesláno Březen 5, 2018 Sdílet Odesláno Březen 5, 2018 cirka před rokem a půl jsem měl egr + parohy sání dole a všechny usazeniny a karbon sundaval dolu. Ale za pokus to stojí. Sundat dekl, hadici, a zkusit to třeba promáznout WD. Díky za tip 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Březen 6, 2018 Sdílet Odesláno Březen 6, 2018 (upraveno) Teď nic nesundávej, jen koukni když to nestartuje pod kapotu, jestli není zaseklá ta klapka a když jo tak ji rukou shoď do otevřeno a normálně nastartuj. Operace na 10 vteřin. Když se bude zasekávat při každým chcípnutí, tak potom ji v klidu vyčistíš... Tady tím ji shodíš: Omlouvám se pokud ukazuju něco co znáš... Upraveno Březen 6, 2018 uživatelem borlan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laky Odesláno Březen 6, 2018 Sdílet Odesláno Březen 6, 2018 Kurňa jako bys vyfotil klapku z mého motoru, taky je tak zasviněná od oleje. Viděl bych to na to gumové těsnění co tam je, takže to stejně budu muset někdy vyměnit. Dnes jedu kolem 13 hodiny do práce, tak zkusím jak ta klapka chodí. Taky to ale může záviset právě na té teplotě. Teď jsou 2 stupně nad nulou, a to je rozdíl oproti -17° :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laky Odesláno Březen 6, 2018 Sdílet Odesláno Březen 6, 2018 Tak teplota byla 1 stupen. Klapka sla normalne, ale i tak to startovalo na 4-5 skytnuti. Asi tomu nebudu venovat vetsi pozornost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanislav Milka Odesláno Březen 6, 2021 Sdílet Odesláno Březen 6, 2021 Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak to zkusím tady. Dneska ráno přijdu k auto, chci nastartovat a prd. Auto točí jako vždycky, ale ne a ne chytnou. Zkoušel jsem i rady z fóra, chcipaci klapku, ta byla v pohodě, zkoušel jsem i nalít naftu přímo do palivového filtru, ale tam jí je dost, protože jsem dolil trošku a byl plný. Když otočím klíčkem a jdu se podívat na průhlednou hadičku, co vede do nalivoveho filtru, tak je vidět, že tam něco teče, ale po malých dávkách, jakoby v bublinách. Z kanystru jsem dolil 10 litrů s aditivem a pořád nic. Včera jsem přijel z práce a všechno v pořádku, jen dojezd mi ukazoval 60 kilometrů. Myslíte, že mi zamrzla nafta? Popřípadě, jestli nevíte nějakou radu, jak tomu pomoc, už jsem ztoho v pasti a nevím, co už dál zkusit. Děkuji za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.