Přejít na obsah

Octavia nestartuje


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Dneska jsem jel po dálnici, dost rychle, otáčky 3000-3500 po dobu asi hodinu. Auto dojelo vporadku, jenže po zaparkování a po asi 4 hodinách stání jsem auto nastartoval, točilo o dost dýl, ale chytla. Nechal jsem ji klasicky bublat ať se ohřeje asi minutu nebo dvě jako vždy, po té jsem se vklidu rozjel, ujel pár metrů a zastavil s nastartovaným motorem. Po pár sekundách se motor jakokdyby zakuckal a hned zdechl. Od té doby nechce chytnout. Zkoušel jsem startovat asi 8x a z toho se mi při startování párkrát rozsvítila kontrolka oleje, ale při zkontrolování oleje, kdy ho tam nejdřív bylo min a po par minutách tak akorát ( myslím že olej pomalu stikal z motoru z5 do vany). Všiml jsem si že v palivové hadičce mezi palivovým filtrem a čerpadlem je absolutně prázdná. Nafta tam ale je, ano je tam rezerva ale dojezd je 80km. Myslím že by to mohl být palivový filtr nebo čerpadlo, ale proč ta kontrolka oleje doprovázená výrazným pípnutím? Děkuji všem za rady a pomoci.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, nebudu zakládat nové téma tak se zeptám tady. Taky mi Octavia nestartuje viz odkaz na video. Nevíte co to je za zvuk, když přestane škytat? Jen se něco točí (asi startér) a když vrátím klíč do polohy 1 tak tam něco lupne/praskne - jde to slyšet hned když se "to" přestane točit. Může mi někdo říct, co to je? Jinak důvody proč jsem nenastartoval: Slabá baterka, špatné žhavící svíčky, zamrzlá nafta (palivový filtr měněn před zimou).

 

Upraveno uživatelem Laky
Odkaz ke komentáři

Nevím jestli to může být ono, ale - zkus kouknout na chcípací klapku jestli není zaseklá v zavřené poloze. Naprosto triviální kontrola, jen zvedneš kapotu a koukneš a případně shodíš ručně klapku do otevřeno a v poho nastartuješ. Pokud by to bylo ono, tak až bude čas vyčistit - sundat hadici zleva z EGR ventilu a hadrem vyčistit (pomůže nastříkat nějaký čistič karburátorů apod.). Je to tu asi na foru vícekrát řešené. Pokud to není ono, tak musíš pátrat dál a jinde...

Upraveno uživatelem borlan
Odkaz ke komentáři

Teď nic nesundávej, jen koukni když to nestartuje pod kapotu, jestli není zaseklá ta klapka a když jo tak ji rukou shoď do otevřeno a normálně nastartuj. Operace na 10 vteřin. Když se bude zasekávat při každým chcípnutí, tak potom ji v klidu vyčistíš...

Tady tím ji shodíš:

ChcipaciKlapka.jpg.fab3a0965753243c8b4b1172b0225b2c.jpg

 

Omlouvám se pokud ukazuju něco co znáš...

 

Upraveno uživatelem borlan
Odkaz ke komentáři

Kurňa jako bys vyfotil klapku z mého motoru, taky je tak zasviněná od oleje. Viděl bych to na to gumové těsnění co tam je, takže to stejně budu muset někdy vyměnit. Dnes jedu kolem 13 hodiny do práce, tak zkusím jak ta klapka chodí. Taky to ale může záviset právě na té teplotě. Teď jsou 2 stupně nad nulou, a to je rozdíl oproti -17° :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak to zkusím tady. Dneska ráno přijdu k auto, chci nastartovat a prd. Auto točí jako vždycky, ale ne a ne chytnou. Zkoušel jsem i rady z fóra, chcipaci klapku, ta byla v pohodě, zkoušel jsem i nalít naftu přímo do palivového filtru, ale tam jí je dost, protože jsem dolil trošku a byl plný. Když otočím klíčkem a jdu se podívat na průhlednou hadičku, co vede do nalivoveho filtru, tak je vidět, že tam něco teče, ale po malých dávkách, jakoby v bublinách. Z kanystru jsem dolil 10 litrů s aditivem a pořád nic. 

Včera jsem přijel z práce a všechno v pořádku, jen dojezd mi ukazoval 60 kilometrů. Myslíte, že mi zamrzla nafta? Popřípadě, jestli nevíte nějakou radu, jak tomu pomoc, už jsem ztoho v pasti a nevím, co už dál zkusit. 

Děkuji za radu. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...