Přejít na obsah

Výměna převodového oleje


Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám problém. Při výměně dneska oleje v převodovce nám vyteklo asi tak 0.5 l oleje a zdá se, že tam nějaký ještě zůstal. Když strčím malíček do nalévacího otvoru, tak vevnitř je ještě stále olej. A když tak nalejeme nový, tak se tam vejde ani ne 1deci a už to teče přes okraj. Nesetkal jste se s tím někdo ? Zkoušeli jsem všechno. Nastartovat, zařadit a dám tam 1 - 5 plus zpátečku, ale olej je stále tam a nechce vytéct a nový tam nalít nemůžeme.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Panove, taky otazecka, jakej olej ste pouzili a musi se teda pri vypousteni vydelat ten loziskovej cep nebo se to da treba vysat?? nerad rozdelavam co nemusim.

 

Docetl sem se ze do prevodovky patri tento olej G 052 726 A2 SAE 75W ale nikde sem ho nenasel, muzete mi pomoct?

 

No a v jednom servise mi rekli dle VIN ze tam patri olej G 070 726 A2 a ve druhym G 052 512 A2 nakonec mi rekli ze tam muzou bejt oba dva, tak fakt nevim kterej tam mam koupit. A to jeste sem se docetl nejaky to oznaceni.

 

I kdyz sem rozhodnutej koupit origo kterej maji v Autonova a nebudu resit nic dal.

 

Predem diky.

Upraveno uživatelem Ciza
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 týdnů později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravim.Dnes jsem menil prevodovy olej G 070 726 A2 v O2 1.9 TDI PD(0A4 JCR) 2008 162tis.řadila v pohode.Přes ložiskovy cep a vypousteci zatku jsem vypustil 1.5 litru mirne tmavsiho trosku mosazi zabarveneho oleje.Stejne mnozstvi jsem doplnil ale myslim ze bych mohl přidat.(Převodovka byla absolutne bez uniku).nevite prosim kolik zustava v převodovce?celkova napln by mela být 1.9litru.škoda že kontrolni šroub je k ničemu.....

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...