Jump to content

VW Polo 1.2 TSI 66kW


Lancelot

Recommended Posts

Přidám jsem svůj nový povoz, na kterém se vozím už skoro půl roku, ze který jsem najel skoro 8 tis.km

Auto jsem kupoval primárně do města a na ježdění kolem komína a občas cca 90 km mezi Ostravou a Olomoucí. Nakonec se jezdí poněkud více.

Je to roční auto, rv.2015, slabší 1.2 s 5q a 90k, výbava střed - maxidot, kožený multifunkční volant, radio s 6,5" displayem, 6 repro, okna v elektrice, loketka vpředu, corner, tempomat, hill holder.

 

Auto jsem kupoval s 15 tis.km, hned jsem měnil olej a filtry, protože delší dobu stálo (3 měsíce) a prohlídka se tak jako tak blížila časově.

 

S autem jsem relativně spokojený, do 100 km/h je tiché. Motor jede dobře a je tichý. Kvůli tomu, že je tiché mě ale obtěžují pazvuky v interiéru, konrétně vlevo od volantu je po zahřátí auta nějaké pnutí v palubce projevující se lupání.

Na nerovnostech a při rozjezdech pak něco klepe na přední nápravě. Mám to v záruce, budu reklamovat :)

 

Co mě trochu zklamalo, nebo jsem to spíše nečekal, jsou jízdní vlastnosti . je to koza skákavá a má silné tendence ke smyku. FI byla mnohem stabilnější a mohl jsem si dovolit mnohem víc. Je to u Pola asi dáno lehkým zadkem.

 

Doma jsou s autem ostatní spokojeni.

 

Z úprav mám plánu akorát chip, ideálně bych chtěl jen origo SW silnější verze a dodělání schránky na brýle.

 

post-238-0-82572800-1512820352_thumb.jpgpost-238-0-68364100-1512820001_thumb.jpg

post-238-0-69948100-1512820369_thumb.jpgpost-238-0-29041500-1512820395_thumb.jpg

post-238-0-90103500-1512820377_thumb.jpgpost-238-0-39158700-1512820386_thumb.jpg

 

Link to comment

Díky.

Chtěl jsem auto do města, což SII s 3.6 nesplňuje, spotřebou a hlavně délkou. Navíc jsem chtěl zánovní auto se zárukou a na SII z posledních let výroby jsem prostě s platem úředníka neměl :)

Ale jednou si ho koupím :)

SII je dobré auto, jsme s ním doma spokojení. SIII mě vyloženě zklamal, takže ten u nás nebude.

Barva je hezka, ale je na tom neskutečně vidět špína :(

Link to comment

Laciný interiér, takový fórový. Hluk od zrcátek, hluk od zadních oken. Sedačky v kůži tvrdé, pro mě nepohodlné. V zadu méně místa než v SII.

Tragický 2.0 TDI 140kW ve 4x4 naprosto mdlý, bez projevu a docela hlučný. Sice v té době najeto 6000km, ale i tak. Vůbec to neodpovídá cenovce kolem mega za L&K.

Prostě neměl jsem ten pocit, že bych měl měnit SII za SIII.

Jediné co se mi líbí je vnější design.

Link to comment

Jo, to jsem zaznamenal.

Ale naši SIII nechtějí, chtějí TIguan. Navíc už nechtějí naftu, bohužel slušný benzín s DSG a 4x4 je teď u VW nedostatkové zboží (čekačka rok). Takže bude Tiguan ještě v naftě a v mezičase se objedná 2.0 TSI.

Já mám auto vyřešené, i když Kube mi zase nasadil brouka do hlavy:

http://www.skodaplus.cz/Car/1236929/skoda-superb-v6-4x4-3-6-fsi-191-kw-l-k

Na moje potřeby (město) a možnosti zbytečnost :(

Link to comment
  • 2 weeks later...

Furt teď v zimě špekuluju, jestli auto má PTC nebo ne.

Když dám topení naplno, tak se zvednou otáčky volnoběhu na 1000 ot./min úplně stejně jako v SII TDI, ale že by šel hned vlažný vzduch jako v SII to ne. Na štítku výbavy PTC není.

Mi se zdá, že proti fabce 1.4 16V to topí pomalu.

Link to comment

tak spotřeba bude vyšší každopádně .... díky vyšším otáčkám, ale to jestli jsou otáčky vyšší pokynem ŘJ pro "rychlejší zahřátí" vyššími otáčkami nebo sepnutím PTC, které zatíží alternátor a otáčky se musí přidat, aby "vyrobil" potřebné napětí, to PTC docela žere, tuším 50A a více

Link to comment

já ženě na Fabii dal z důvodu rychlejšího zahřátí velký kryt pod motor z TDička. A auto je zahřátý fakt mnohem rychleji. ;)

 

Hele, to jsem řešil, ale pokud to tam z výroby nelze, tak mi bylo doporučeno nedávat, protože celá větrací schopnost motorového prostoru je v tu chvíli úplně jiná a odlišná od toho jak je thermo managment řešený ....

Se podívám jestli tam už není :)

Protože tlumení kapoty tam mám.

Na PTC se podívám na pojistky, podle toho to poznám.

 

jen tak vzdáleně tuším, že jsou v motorovém prostoru, jsou to ty velké 60-80A

Link to comment

termomanagement se přizpůsobuje aktuální situaci, tzn. dokáže vyřešit i tohle ;) V servisu mi bylo oficiálně taky řečeno, že to nejde... avšak potom z nich - mimo záznam - vypadlo, že to normálně lze udělat a že tak na zimu taky jezdí mechanikovo auto krátký trasy :D

Na autě to má Terča teď zhruba týden a jezdí s tím i z MB do Prahy po dálnici a nikde žádný problém, že by se auto přehřívalo apod.

Link to comment

Honzo, no nevím, ale konzultoval jsem to s klukama co to přímo dělají a opravdu tam záleží na proudění vzduchu a krytem to narušíš ...., ikdyž možná, že u tohoto třeba ne, ale tak jednoduché to není, protože tam je spousta věcí, které nechladí voda.

Link to comment

A na kapotě tlumení máš?

tlumení na kapotě tam je

 

Honzo, no nevím, ale konzultoval jsem to s klukama co to přímo dělají a opravdu tam záleží na proudění vzduchu a krytem to narušíš ...., ikdyž možná, že u tohoto třeba ne, ale tak jednoduché to není, protože tam je spousta věcí, které nechladí voda.

ono proudění by tam mělo udělat takovou spirálu; nasaješ přes masku chladný vzduch, proženeš ho nad motorem a spodem za nápravou by měl jít zase ven. Tím velkým krytem se tam ten vzduch podrží o něco déle (obrazně řečeno se tam otočí 2x :D) a následně zase spodem za vlnovcem běží pod autem pryč. De facto tím velkým krytem využiješ teplo jdoucí právě od vlnovce více v motorovém prostoru, čímž se celý prostor dřív zahřeje. Ve chvíli kdy je motor zahřátý a termostat otevře velký okruh, tak máš situaci jako v horkém letní dni.

Link to comment

včera večer jsem to ještě byl zkusit; auto stálo celý den venku a večer byla teplota 0,5°C. Auto začalo citelně topit po 4 kilometrech a po 8km byla teplota oleje už na 53°C, odkdy je zobrazována na MaxiDOTu. Cesta byla z Mnichova Hradiště do MB po okreskách, nikoliv po dálnici. ;) Jinak dnešní crcání po městě a po 15ti minutách teplota oleje na 80° a stabilně se pohybovala mezi 86-88°C...

 

Možná na léto půjde zpět malý kryt ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...