Přejít na obsah

1.4 TSI EA 211 103 kW / 110 kW


Doporučené příspěvky

Motor zážehový, přeplňovaný turbodmychadlem, řadový, chlazený kapalinou, přímé vstřikování paliva, 2× OHC, uložený vpředu napříč

 

1.4 TSI 103 kW

Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 103/4500–6000

Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1500–3500

post-11543-0-42356100-1358351036_thumb.jpg

1.4 TSI 110 kW

Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 110/5000–6000

Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1500–3500

5af06796202a4_1.4TSI-kivkyvkonuatoivhomomentu.thumb.JPG.ba4a276751ef7212fa661568bcf66eda.JPG

 

post-11543-0-98138000-1358351103_thumb.jpg

post-11543-0-51431700-1358351111_thumb.jpg

post-11543-0-00214200-1358351117_thumb.jpg

Motory EA211.pdf

 

Upraveno uživatelem Pawouk01
Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
Guest sajmon_vs

Ahoj, nemá někdo k dispozici dílenskou učební příručku pro motory 1.4TSI 103kW EA211, nebo 1.2TSI EA211? Klidně může být v angličtině, nebo v němčině. Motory EA211.pdf je sice pěkná a názorná příručka, ale potřeboval bych více textu ať z toho lze zpracovat nějaké závěry jak co tam funguje a jak se liší od EA111. Kusé informace na internetu o tom motoru jsou, ale právě potřebuji ověřený zdroj informací. Předem děkuji lidem ochotným pomoci.

 

Sajmon

 

EDIT: Na ŠkodaHome mě Pawouk poradil níže přiloženou příručku.

SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...