Guest express Odesláno Leden 26, 2015 Sdílet Odesláno Leden 26, 2015 Ahojte rozmyslam nad kupov O III Combi 1.4TSi 140k DSG, poprosil by som majitelov info o spotrebe. Dakujem velmi pekne.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Leden 26, 2015 Sdílet Odesláno Leden 26, 2015 První příspěvek a hned ve špatné sekci :( Na to ses měl zeptat v vlákně určeném pro motor 1,4 TSI http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showforum=117 a ne zakládat téma v sekci vaše Octavia III. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Leden 26, 2015 Sdílet Odesláno Leden 26, 2015 Záleží na tom, kde s tím hodláš jezdit. S tímto motorem jsi schopen jezdit do pěti litrů, ale i za deset. Celkově se jedná o vhodný motor pro běžného uživatele, který vyniká dobrým poměrem výkon/spotřeba. Pro normálního řidiče a běžný styl řízení, tj. bez nějakých extra velkých sklonů k hospodárné jízdě, by jsi měl být schopen jezdit v průměru zhruba v rozmezí 6,5-7,4l/100 km. EDIT: a když si projedeš pár patřičných témat v sekci Vaše OIII, tak najdeš zkušenosti majitelů i údaje spotřeb. Zhruba 5,2 - 5,5l/100km. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest express Odesláno Leden 26, 2015 Sdílet Odesláno Leden 26, 2015 Dakujem za prispevok, sorry za zlu temu. Vyberam z O combi III a VW Golf Variant, motor ten isty. Cital som o motore, akuma spotrebu ale s manualom. Vyrobcovia uvadzaju s DSG automatom este nizsiu spotrebu ako s manualom. Viem ze taku spotrebu aku uvadza vyrobca nedosiahnem, ale povacsine pri automate je spotreba vyssia nie nizsia, preto sa pytam na realne skusenosti. Mam doma Golfa 1.2 DSG spotreba je do 7l, jazdi skoro stale mesto. Cele ma na to pletie uvadzana mensia spotreba pri automate, nic viac. Vie sa niekto k tomu vyjadrit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 pokud přímo nelpíš na obrovským kufru, tak vezmi Golfa, lepší interier, víceprvková náprava vzadu a příznivější cena 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 A jardo proč furt nemá golf 1.8 TFSI, když ho mají i 4 kroužky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 Bych chtěl vidět jezdit s 1,4 TSi za 5,2. Mám jej doma v Golfu,sice manuál a za 5,2 jezdím jen pokud jezdím delší trasy a dodržuji předpisy.Kombinovanou mám 6,7 a to i další známí co jej mají mají +- stejně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 A jardo proč furt nemá golf 1.8 TFSI, když ho mají i 4 kroužky? to je jednoduché ... 1,8 tsi je motor audi a 1,4 tsi zase naopak motor vw, takže proč by vw nakupovalo od audi 1,8 tsi? kterou by asi musely navíc uťápnout podobně jako u O3, takže mají 1,4 tsi s 250 Nm a pak berou 2,0 tsi Bych chtěl vidět jezdit s 1,4 TSi za 5,2. Mám jej doma v Golfu,sice manuál a za 5,2 jezdím jen pokud jezdím delší trasy a dodržuji předpisy.Kombinovanou mám 6,7 a to i další známí co jej mají mají +- stejně mám teď za leden dlouhodobou 6,4 litrů, ale dálnici jsem byl málo, cca asi jednou D11 ... město, okresky, na delší trasu cca za 5,8 litrů, ale je to na 225/45/17, ona ale na druhou stranu je novější 1,4 tsi v O3 úspornější, takže by to mohlo i jít, v létě a na 16´´ s šířkou 205 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 Bych chtěl vidět jezdit s 1,4 TSi za 5,2. Mám jej doma v Golfu,sice manuál a za 5,2 jezdím jen pokud jezdím delší trasy a dodržuji předpisy.Kombinovanou mám 6,7 a to i další známí co jej mají mají +- stejně Dá se jezdit, viz několik zdejších členů. Ale čteš jen to, co chceš číst... protože jsem jasně psal: Pro normálního řidiče a běžný styl řízení, tj. bez nějakých extra velkých sklonů k hospodárné jízdě, by jsi měl být schopen jezdit v průměru zhruba v rozmezí 6,5-7,4l/100 km. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinger Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 Bezna jazda dlhsie trasy bez problemov 5,2. Cisto mesto 6.3 a to je este v zabehu. Dsg vraj podtaca takze by mala dosahovat aj papierovu. Ak nemas tazku nohu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 S tím souhlasím-- Pro normálního řidiče a běžný styl řízení, tj. bez nějakých extra velkých sklonů k hospodárné jízdě, by jsi měl být schopen jezdit v průměru zhruba v rozmezí 6,5-7,4l/100 km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 27, 2015 Sdílet Odesláno Leden 27, 2015 (upraveno) to věřím, když to člověk bude jezdit na 1300 otáček tak to pujde. Upraveno Leden 27, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 1300 otacek s benzinakem? o.O 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Jojo proc ne, nevim jak maloobjemy ale velkoobjemove benziny v poho funguji a nezda se ze by bylo neco blbe, a pokud tam je automat tak ten tam kvalty kope sotva je rucicka nad volnobehem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 asi tak no ;) přesně, takhle to tam kope dsg a je to jedno jestli to je 4 vál nebo 6 vál :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 u mé 1,4 tsi považuju za minimum 1600 otáček, ale já nemám tu mrchu dsg, takže je to na mě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Mal som vela aut ,no dsg mi sadla. Inu prevodovku by som uz nechcel. Ked sa mi zda ze ma nizke otacky kedykolvek zasiahnem a podradim manualne. Je pravda ze 7 stupen zaradi uz pri 70 km/ h a otacky su nizke , ale tieto motory (1,4tsi ,1,8tsi ) s tym problem nemaju. Ved max .krut.moment maju uz od cca 1500ot/ min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 9, 2015 Sdílet Odesláno Únor 9, 2015 no.o to presne jde, o razeni dsg nahoru, manualni zasah pro podrazeni je ok, ale manualne radit nahoru je blnost a tam to radi podle.me pod otacky .... samo, ze cim vyssi vykon, kroutak a objem, tim se s tim motor lepe popere, u 1,4 tsi.teda.nevim... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 10, 2015 Sdílet Odesláno Únor 10, 2015 Ja mám na 1.4 TSI najazdených už nejakých 23tisíc km a spotrebu výpočtom v Exceli a na spritmonitore mám 5,42. Jazdím tie isté trasy, ako predtým s 2.0 TSI, pre zaujímavosť tam som mal mal spotrebu 7,06 po nejakých 41tisíc km. DSG je skvelé, ale v kombinácii s 1.4 TSI krajne nevhodné. Ak človek jazdí na pohodu, tak motor je neustále podtočený. Toto bol jeden z argumentov, ktorý ma presvedčil na manuálnu prevodovku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Škoda Q1 Odesláno Duben 6, 2016 Sdílet Odesláno Duben 6, 2016 Ja mám na 1.4 TSI najazdených už nejakých 23tisíc km a spotrebu výpočtom v Exceli a na spritmonitore mám 5,42. Jazdím tie isté trasy, ako predtým s 2.0 TSI, pre zaujímavosť tam som mal mal spotrebu 7,06 po nejakých 41tisíc km. DSG je skvelé, ale v kombinácii s 1.4 TSI krajne nevhodné. Ak človek jazdí na pohodu, tak motor je neustále podtočený. Toto bol jeden z argumentov, ktorý ma presvedčil na manuálnu prevodovku. Malinko to tu oživím, neb přesně 1.4 TSI s DSG je jedna z verzí co chci koupit (soupeří s 2.0TDI DSG). Považuješ za nesprávné, že DSG to u tohoto motoru podtáčí? Je někde možné najít kolik otáček na jakou rychlost toči s jakou spotřebou? Respektive jak moc a čemu to podtáčení vadí? Mám naprosto běžný jízdní styl, spíše na pohodu, ale někdy spěchám. Určitě bych se DSG nechtěl vzdávat. Tedy tuto kombinaci nedoporučuješ? Případně můžeš kouknut zde? http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=31707 Docela by mne zajímalo co vybereš a řekneš k mému rozhodování s výběrem. Už mám na to jen chvíli. Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bednarmar1 Odesláno Duben 19, 2016 Sdílet Odesláno Duben 19, 2016 Vim, ze je zde tema O3, ale u S3 DSG motor urcite nepodtaci. Sice to neni úplně totozny motor, ale az na to odpojovani valcu to bude hodne podobne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Škoda Q1 Odesláno Duben 24, 2016 Sdílet Odesláno Duben 24, 2016 Vim, ze je zde tema O3, ale u S3 DSG motor urcite nepodtaci. Sice to neni úplně totozny motor, ale az na to odpojovani valcu to bude hodne podobne.A kolik to tak točí když to řadí? Já mám zkusenot ze rozmezí při klidné jízdě je 1350-1800. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin Bednář Odesláno Duben 27, 2016 Sdílet Odesláno Duben 27, 2016 Zalezi v jakem se jede rezimu. Ale moc pod 1800 otacek to padnout nenecha. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
gabuliatko Odesláno Duben 28, 2016 Sdílet Odesláno Duben 28, 2016 Pokud mohu svůj názor, tak mám O3 kombi 1.4 103kW DSG, tak - sprotřeba po 20tis. okolo 6l ale jezdím těžce na pohodu - po 15tis. sem musel dolejt 1l oleje - DSG podtáčí téměř za všech okolností, na klepajícího se ratlíka se prostě musí zvyknout - bacha na prodlevu při rozjezdu do kopce, hill kontrol je šílenost která nede vypnout - pak samozřejmě to co neumí všechny převodovky a zde se projeví malá kubatura, po brždění akcelerace, než tama kopce co má to je věčnost, často je rychlejší zastavit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
losky Odesláno Září 3, 2016 Sdílet Odesláno Září 3, 2016 Taky budu do měsíce objednávat auto a taky nevím, jestli dsg ano či ne. Ale asi půjdu do dsg, to doma ještě nebylo a snad mi nebude klackování chybět 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Září 3, 2016 Sdílet Odesláno Září 3, 2016 pokud vezmes jednou DSG uz nebudes chtit nikdy menit za manual ... za me rozhodne DSG, ten komfort za to stoji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
losky Odesláno Září 4, 2016 Sdílet Odesláno Září 4, 2016 Spíš se bojím toho podtáčení, jestli mi to nebude nějak slyšitelně vadit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 4, 2016 Sdílet Odesláno Září 4, 2016 Na to podtáčení si stěžuje dost lidí co čtu a i Ti,kteří k nám jezdí do servisu.Jeden pán,který si objednával teď new Tuguana právě kvůli tomu vzal manuál.Osobně si ale myslím,že u benziňáku to nevadí tak,jako u dieselu. Když jsem měl Supa 3,6 tak mi to vůbec nevadilo,když jsem měl Supa 2,0 Tdi/125 Kw tak mi to vadilo,byl to děs jet pžes město 50 km/h na pětku.Chudát setrvák.Nechal jsem potom u TDI Funa tu převodovku poladit a pak jsem byl spokojený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 4, 2016 Sdílet Odesláno Září 4, 2016 tak někomu to už i dochází, že extrémní ježdění na 1100- 1200 otáček není uplně super a uspoří vlastně nic... pokud to má člověk na operák, tak tam to je fuk. ono zrovna to podtáčení není košér všeobecně u 4 válců....u BITDI ten motor v nizkejch otáčkách taky dělá hrozný zvuky, popřípadě i 1.2 TSI. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
losky Odesláno Září 4, 2016 Sdílet Odesláno Září 4, 2016 Co jsem četl, tak rodinné ježdění s Dsg je pohoda, ale trošku blbnutí to prý moc neumí. Manželka furt mele, že AT nechce a já zase jo, je to pro mě nová zkušenost. Auto beru na operák, tak ničení motoru mi je ukradený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.