Přejít na obsah

1.4 TSI 103 kW / 110 kW

Vše o motorech 1.4 TSI 103 kW / 110 kW v Octavia 3


Toto fórum obsahuje 35 témat

    • 41 odpovědí
    • 65,6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 28,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 319 zobrazení
  1. Katalyzátor?

    • 0 odpovědí
    • 277 zobrazení
  2. Měřené hodnoty

    • 0 odpovědí
    • 419 zobrazení
  3. Měřené hodnoty

    • 1 odpověď
    • 585 zobrazení
  4. Horní kryt motoru

    • 3 odpovědi
    • 668 zobrazení
  5. Škoda Octavie 1,4 TSI

    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  6. spojka - výměna

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  7. Palivový filtr - měnit?

    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
  8. O3 1,4Tsi vs 1,6 Tdi

    • 21 odpovědí
    • 11,6k zobrazení
  9. koupě O III 1.4 TSI 1 2 3 4

    • 107 odpovědí
    • 45,1k zobrazení
  10. Izolace pod kapotou

    • 9 odpovědí
    • 12,5k zobrazení
  11. chyba P0301

    • 2 odpovědi
    • 5,3k zobrazení
  12. Jaký použít olej? 1 2

    • 53 odpovědí
    • 33,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  13. 1,4 TSI 110KW

    • 13 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
  14. MT6 problem

    • 0 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  15. Výměna rozvodů

    • 0 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
  16. 1,4 Tsi chod motoru

    • 17 odpovědí
    • 12,5k zobrazení
  17. Klapka v sání

    • 0 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  18. Prives/karavan

    • 1 odpověď
    • 6,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 38,4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
  19. 1,4 Tsi vykon

    • 15 odpovědí
    • 11,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8,3k zobrazení
  20. Otáčky motoru po nastartování automatikou

    • 3 odpovědi
    • 9k zobrazení
  21. O III combi 1.4TSI 140k DSG

    • 29 odpovědí
    • 14,1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12,7k zobrazení
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...