Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Oskar1

Poruchy klimatizace

545 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Chci se zeptat jestli se vám taky někomu někdy stalo že jste pustili ventilaci a šel vám vzduch z prostředních mřížek slabě a méně teple než z krajních ? Mám climatronic a měl jsem zmáčknuto foukání do kabiny a když jsem kombinoval všechny způsoby pokaždé to samé.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Chtěl jsem se zeptat za jak dlouho po nastartování má začít chladit Climatronic. V současných vedrech mám Climatronic nastaven na 21 stupňů, zapnutý režim AUTO. No a když nastartuju, tak z otvorů začne jít studený vzduch po cca 10 - 15 minutách. Má to tak být??? Pokud ne, kde může být problém??

Dík.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Melo by to chladit skoro hned a vyskoci ti vetrak hned na vysokou rychlost at ti zkontrolujou chladic na klimu jestli ti to neutika

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pripichnout na vag - zkontrolovat chladivo.. co to je za rok a jak pouzivany?? po 10 min. to vazne chladi hodne nebo uz to "neudela zimu"?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám jen obyč klimu, ale i když to dnes v rekordní den stálo na slunci a je to černý, tak jednoznačně studený vzduch z toho šel už po 3 minutách... a je to 2,5 roku bez údržby klimy...

 

Jakou máte zkušenost s doplňováním - výměnou média (běžné nbožství úniku) a s výměnou oleje pro kompresor? Všude se to doporučuje po dvou letech...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mam dvoulete auto a klimu zatim neresim... Po zapnuti v techto vedrech mi to zacne foukat studeny vzduch, asi po minute...a do 3 min to fouka skoro kosticky ledu....hihihihihiii :smich:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

patrně únik chladiva ze systému - udělat novou náplň

 

 

Výměna oleje v klimakompresu není potřeba, toto dělaji jen ty rádoby strojky v servisech, bohužel po této nové náplni mě klimakompresor odešel, natlačil tam automat více oleje než měl. Od té doby jezdím jen k profíkum na chladící zařízení do jihlavy (mam to kousek) a paráda, jak služby tak ceny téměř 1/2.....kdo je z okolí at písne a dodám kontakt

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jinak u nové OII na plný chladící výkon jde z větracích mřížky palubky cca -2 stupně, takže jak píše p2p- kostky ledu no problem :smich:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jedinny problem s tema kostkama ledu z vydechu je ze je musim furt vyhazovat.... nebo hazet dozadu na podlahu.... :smich: :smich: Ty v..e ja su dneska ftipny... :smich:

Nech si vysat chladivo a uvidis kolik ho tam je, potom ti tam da konntrastni chladivo aby kdyz by ti to utikalo to bylo videt a zase doplni na standartni napln. Z hlavy nevym kolik g tam toho chladiva ma prijit. To zna kazdy co ma zarizeni na klimy.... v pripade ze by jsi tam toho mel opravdu malo nekde ti to utika a je potreba na zaklade te kontrastni latky zjistit kde a potom ten unik opravit....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
chladiva myslím 525g, je to na chladičovce černá nálepka s tímto údajem, ale to si ten co to dělá poradí

přesně....OII 525g

OI 750g

 

jinak s tím olejem.......ono to nemuselo být množstvím,ale viskozitou oleje,že ten kompresor kleknul

a měl jsem případ,že auto jezdilo s otevřeným okruhem cca 2 roky a po opravě a naplnění to jelo cca hodinu

pak se kompresor rajbl takovým stylem,že udusil motor na 1.6 oktě :smich:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Diky za rady. Jeste se zeptam na to nejhorsi - mohl by byt v pytli i klimakompresor??? Novej stoji dost velkou palku.

na tohlemáš ideál napojit na mašinu a hned uvidíš jaký je tlak v obou větvích,jak pracuje a jak rychle se dokáže vysokotlak a nízkotlak srovnat

 

někdy totiž zlobí filtrační element vřazený v okruhu

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jajic popř ostatní.. pls.

 

Tak co tedy radíte? Chladí to OK, má to 2,5 roku bez údržby. Je potřeba jet na nějakou údržbu - doplnit-vyměnit médium a olej nebo to neřešit a podle pravidla co funguje na to se nešahá jezdit.... Může tento přístup skončit nevratnými škodami (kompresor) a nebo to jen jednou přestane chladit...

 

díkes

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mam trochu problem s dvouzonovou klimatizaci v cOcktavii.

Rozpadl se mi kompresor, koupil jsem novy original, nechal v autorizovanem servisu nainstalovat, naplnit klimu. Auto jsem prevzal, chladilo... Jenze cestou domu jsem si s tim tak trochu hral a zjistil ze to nechodi jak ma. Proste, kdyz nastavim klimu na automatiku, a dam teplotu pod 23 stupnu, tak mi vetrak automaticky zvysi otacky a 10 vterin mi jde do kabiny ledovy vzduch. Po deseti vterinach ale nejaka klapka zavre vsechny vydechy, i kdyz vetrak topeni jede naplno, je proste slyset jak se toci na nejvyssi otacky, a huci, protoze ten vzduch nema kam cpat.

Kdyz snizim hodnotu na 23 stupnu, ta klapka se opet otevre a z vydechu jde chladny vzduch.

Po návratu do servisu mi udelali nejakou zakladni rekalibraci klapek v topeni, nepomohlo to.

Vymenili jsme dve cidla teploty privadeneho vzduchu ktera se zdala malicko zkreslujici, nepomohlo to.

Test veskerych snimacu, cidel, motoru a klapek bez chybove hlasky.

 

Nez se uchylim k tomu, ze proste odpojim ten servomotor co zavira tu klapku v topeni, nemel by nekdo nejaky napad jak to resit?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj.

Chtěl jsem se zeptat za jak dlouho po nastartování má začít chladit Climatronic. V současných vedrech mám Climatronic nastaven na 21 stupňů, zapnutý režim AUTO. No a když nastartuju, tak z otvorů začne jít studený vzduch po cca 10 - 15 minutách. Má to tak být??? Pokud ne, kde může být problém??

Dík.

 

Mám úplně stejný problém. Auto začne chladit až déle po startu a až když motor hodně ,,vytočím,,. Je to rok 2007 a já ho mám půl roku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem s tim byl v patek u servisaka klimatizaci. Napojil to na nejakou masinu. Ta to odsala, zdiagnostikovala naplnila (nehlasilo to zadny unik) a vysledek je stale stejny. Co vsak manika zarazilo bylo, ze se netocily sahary - zacaly se tocit po tech cca 10 - 15 minutach (jak zacala chladit klima).

Dnes jsem se narychlo stavil v servisu, napichli to na VAG, projeli tim cele auto a vse bez zavad. Taky se divili, ze ty sahary nejedou. No objednal jsem se u nich na pristi tyden, tak uvidime.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Tak jsem s tim byl v patek u servisaka klimatizaci. Napojil to na nejakou masinu. Ta to odsala, zdiagnostikovala naplnila (nehlasilo to zadny unik) a vysledek je stale stejny. Co vsak manika zarazilo bylo, ze se netocily sahary - zacaly se tocit po tech cca 10 - 15 minutach (jak zacala chladit klima).

Dnes jsem se narychlo stavil v servisu, napichli to na VAG, projeli tim cele auto a vse bez zavad. Taky se divili, ze ty sahary nejedou. No objednal jsem se u nich na pristi tyden, tak uvidime.

nechal to po naplnění a nastartování napojene a kontroloval pracovní tlaky?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Jajic popř ostatní.. pls.

 

Tak co tedy radíte? Chladí to OK, má to 2,5 roku bez údržby. Je potřeba jet na nějakou údržbu - doplnit-vyměnit médium a olej nebo to neřešit a podle pravidla co funguje na to se nešahá jezdit.... Může tento přístup skončit nevratnými škodami (kompresor) a nebo to jen jednou přestane chladit...

 

díkes

pokud fičí v poho,tak neřešit

pouze dodržovat životně důležité pravidlo......každý měsíc spustit klimu na cca 30 minut.....i když ji nepotřebujete

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Není to asi nikde napsané, ale četl jsem to na více místech.... Jistě, i nesmyslné fámy se šíří rychle, ale toto má celkem logické opodstatnění - a sice promazávání kompresoru. Dělal jsem to celou zimu...

 

Díkes jajic :-)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.