RemyZero Odesláno Červenec 18, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2010 No mě to právě dělli tim barvivem a s tou zástkou nešlo ani hnout. Na zaruku by to prý šlo, i když je auto 5 let starý, ale musel bych mít najeto do 100 tisíc km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 Díky Alessi za info... Já pořád koumám jestli mi to nechladí málo, ale zatím to bylo jen takové platonické rozjímání. Možná mám přehnané požadavky... a nezohledňuji teploty 35 a černý lak k tomu... Když to pustím za těchto podmínek naplno (větrák na 2-3) - mám jen mechanickou klimu, tak je to tak-tak... rozhodně ubírat že by mi byla zima nemusím... Vrazím tam teploměr a uvidím... tohle od Tebe jsou dost konkrétní údaje, abych se měl o co opřít... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 19, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2010 Tak kompresor byl konecne dneska vymenen. Teploty uz sly sice trochu dolu a stejne, ten minuly tyden bez klimy byl mazec. I s praci me to vyslo na 9k, takze pri te bide nakonec maximalni spokojenost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Červenec 20, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2010 V takovém vedru je to dost subjektivní dojem (jestli chladí nebo ne), každopádně i výrobci počítají s cca 15 % únikem chladiva ročně. Takže pokud jsi během dvou let klimu neplnil, tak si ji nech naplnit a máš jistotu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 20, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2010 tech 15% je to co me zarazi, klimu jsem si nechal poprve plnit pred rokem auto tedy bylo stare 4 roky, ubytek vice mene nula nula nic. Mozna najdu v servisce jeste listek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 20, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2010 Tak kompresor byl konecne dneska vymenen. Teploty uz sly sice trochu dolu a stejne, ten minuly tyden bez klimy byl mazec. I s praci me to vyslo na 9k, takze pri te bide nakonec maximalni spokojenost. Na 9 tisíc?To je docela dost ne?Kde si kupoval klimakompresor a co chtěli za práci? Já bych to viděl tak maximálně do 6 tisíc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červenec 20, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2010 Dnes jsem tedy změřil, jak studené mi to funí... abych si nepletl pojmy s dojmy... Dnes bylo venku kolem 28... v autě to ukazovalo 35. Píchnul jsem sondu teploměru do mřížky vedle budíků u zrcátka (později jsem zkusil i spolujezdcovu stranu a stejný výsledek) a pustil klimu - chlazení naplno a větrák na 2. Vyjížděl jsem z Václaváku a už na Nuselském mostě to bylo někde kolem 13- 15 stupňů a na Pankráci to oscilovalo kolem 9 +-1 stupen a níž už to nelezlo. Takže po cca 3km už to dávalo 9 stupňů což je jistě OK. Je vidět jak kombinace vysokých teplot a černého laku klame v hodnocení výkonu klimošky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 21, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2010 Nevím jestli 9 stupňů není moc, pokud si to dobře pamatuju, technik mi říkal, že by to mělo být kolem 4°C. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 21, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2010 Oboji jsem nechal udelat v servise http://www.lmservisprinc.cz. Kompresor byl za 6.5k, coz bylo sice vic nez v maxi-l, ale jinak podobne tomu, co daval v odkazu Doli a nemusel jsem to resit. Prace a nejake drobne dily pak za 2k a nahradni auto na 500. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 21, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2010 za 9t dobrá cena, ale to byl asi starší že? ve škodovce chtějí cca 23t 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Červenec 21, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2010 ve škodovce chtějí za nový klimakompresor 8500 Kč ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červenec 22, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2010 Našel jsem docela suprový dokument o klimoškách - je to studentská práce z nějaké té jejich celorepublikové soutěže středních škol a učilišť. Je tam krásně vysvětleno vše - funkce, závady, postupy servisování... Zrovna tam také zmiňují tu vystupní teplotu - 5-10 stupňů... tak to jsem na horní toleranci což bych přičetl povolenému uniku za 2roky... Nevím jestli není tu nějaká databáze technické dokumentace... možná by se to hodilo spíš tam.... Tady je vůbec zajímavý odkaz... dost jsem koukal na tu úroveň SŠ.... ještě to s námi není tak špatný.... http://soc.nidm.cz/archiv klima.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 22, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2010 ve škodovce chtějí za nový klimakompresor 8500 Kč ... No já vím že ve škodovce chtějí za klimakompresor 18500,-. A 6500 je dobrá cena i když se dá sehnat za pět.A mluvím o novým klimakompresoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Červenec 22, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2010 ok no ... mi bylo řečeno že 8500 nový ... btw: Já sehnal nový za 4500Kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červenec 22, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2010 (upraveno) jj,když jsme dělali měření tak z výdechu šel vzchud o cca 5 st.C při venkovní 22st.C Upraveno Červenec 22, 2010 uživatelem cosby 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 22, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2010 Kompresor byl novy, ale ne original skodovacky Denso, nybrz jakysi Sandem (nebo tak nejak). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Červenec 30, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2010 Práce na minutu a to co zbytečně měnili můžou vrátit zpátky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 30, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2010 Nechceš mu poradit pořádně než tohle ferdo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petr07 Odesláno Červenec 30, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2010 mischicka - přesně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Červenec 30, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2010 Rada nestačí musí osobně dojet... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Srpen 15, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2010 (upraveno) Tak problém s kondenzátorem (chladičem) klimatizace jsem nakonec vyřešil tak, že jsem ho vyměnil za model z OII Face. Je to prakticky jediné řešení, neboť se mě podařilo zjistit, že únik chladiva kolem té bílé zátky (která není samotěsnící je to jen záslepka) je vedlejším projevem netěsnosti dehydrátoru (vysoušeče), který má mít samotěsnící funkci. A ten se jako náhradní díl sehnat nedá. Je to výrobní vada. Takže jedinou možností je výměna za novější typ, který má rozebíratelnej/oddělenej vysoušeč. A protože to asi časem potká více lidí, tak trochu popíšu jak na to. Samotná výměna obnáší: Odsátí zbytku chladiva z klimatizace, potom je potřeba zvednout auto a nebo najet na rampu či montážní kanál. Demontovat světla, a krytky nárazníku, demontovat přívod vzduchu, sundat spodní plast. kryt motoru, demontovat hadice od chladiče vzduchu (inetrcoleru), vypustit vodu z chladiče motoru odpojením hadic od chladiče a odmontovat hadice od kondenzátoru, odpojit konektor ventilátorů chladiče a ventilátory demontovat (drží na čtyřech šroubech). Lze je vytáhnout vrchem i spodem. Potom je třeba demontovat chladič motoru opět drží na 4 šroubech a vytáhnout ho vrchem. Pak se musí povolit 4 šrouby, které drží intercoler a kondenzátor. Tyto šrouby jsou z boku chladičů a je k nim přístup otvorama od př. světel. Po jejich vyšroubování je potřeba chladiče zvednout směrem nahoru a pak dole naklopit směrem k motoru a spodem vytáhnout ven. Nakonec se kondenzátor od intercoleru demontuje 4 šroubama. Montáž se provede opačným způsobem. Na hadicích (vedení) od kondenzátoru je třeba vyměnit těsnící kroužky. Nakonec se musí doplnit voda do chladiče a pak zajet otestovat těsnost okruhu klimatizace nejlépe pomocí tlakové zkoušky. Pokud bude úspěšná, tak doplnit chladivo. Tlakové zkoušky a plnění klimatizace zajistila firma z Polné u Jihlavy, na kterou mě dal kontakt BadyS, kterému tímto velice děkuji. Jsou to fakt odbornici, kterým nejde jen o peníze, ale hlavně o spokojenost zákazníka a to se už dnes moc nevidí. Super cena a super jednání ;) Pár mobil fotek z montáže. Upraveno Srpen 15, 2010 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kenny Odesláno Srpen 15, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2010 pěkná práce ;) :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Srpen 15, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2010 No super návod ;) Jen mám jednu otázku. Jak dlouho ti to trvalo? Myslím ta výměna, to okolo už není tak podstatný a na kolik to vyšlo? Ať vím na co se mám možná jednou připravit :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
O.v.i. Odesláno Srpen 19, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2010 presne... tak mu treba napsat na co se v tom servise podivat... ne kazdej to ma k tobe do J.C. 10km... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Srpen 20, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2010 Celé mě to trvalo 4 hodiny, ale asistovala mě u toho ještě jedna osoba. A cena ? To záleží za jakou cenu seženeš chladič, a za jakou cenu máš možnost si nechat doplnit chladivo. Nerad bych to tu uváděl veřejně, neboť každej máme jiné možnosti .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Srpen 20, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2010 Jasně, chápu. Díky za odpověď Sem jen zvědavej :lool: Minulej měsíc sem byl na doplnění chladiva a chybělo ho moc tak sem měl strach že to někde uniká, ale po kontrole prej zatím ne, tak doufám že tenhle stav vydrží ještě dlouho. Je možný že se za 4,5 roku ztratí 3/4 chladiva když se o to nikdo nestará? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 20, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2010 Výrobci připouští až 20% ročně... tak za 4 roky...Ale asi těch 20% bude nadsazená informace kterou se kryjí - stejně jako třeba spotřeba oleje 1litr/1000km.... Ale i kdybys vzal 10% ročně, tak jsi na polovině... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 20, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2010 těch 10 procent je normální úbytek, co sem se zatím setkal, 20% je už celkem dost, to už bych hledal netěsnost v systému 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Srpen 20, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2010 me to tesni pry v poho a nic neunika, tlaky taky dobre a za dva roky a mesic jsem mel pryc 250g chladiva...kamos s novym autem, 2 roky stare Mistubishi, taky pulka pryc...ja bych tem 20%rocne veril :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Srpen 21, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 21, 2010 za dva roky a mesic jsem mel pryc 250g chladiva... Tak tohle odpovídá i mýmu stavu. Takže každej rok radši, tak jak doporučujou, na doplnění a kontrolu. Díky za odpovědi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.