karelkopp Odesláno Květen 5, 2018 Sdílet Odesláno Květen 5, 2018 Zdravim mam problem s moji octavkou kdyz chci nastartovat za studena tak bud hned chcipne nebo drzi volnobeh ale jakmile pridam plyn zacne se dusit. Menil jsem vahu vzduchu, lambda sondy, regulátor tlaku paliva, zapalovaci modul a kabely uz me nic nenapada cim by to mohlo byt. Jeste dodam ze po nekolika startech se to srovna a auto jede normalne. Budu vdecny za jakekoliv rady. P. S. Readiness mam v poradku Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Květen 5, 2018 Sdílet Odesláno Květen 5, 2018 Co čidlo teploty motoru. Porovnej na diagnostice teplotu motoru s teplotou v budíkách nebo ho před startem odpoj, jestli bude nějaký rozdíl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 5, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2018 Myslite tohle cidlo? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/078919501c-dvojite-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-febi-14484.htmlOdesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Květen 5, 2018 Sdílet Odesláno Květen 5, 2018 Ano, to je ono. Problem bude urcite tady... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 5, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2018 Jj zkusim to promerit nez pojedu z prace pri nejhotsim mam doma nastesti nove cidloOdesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 5, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2018 Tak rozdil v teplotách je 6-7°C takže asi bude nejaky divny to cidlo nicmene bych mel jeste jeden dotaz je mozne ze by diky tomuto cidlu vyskakovala chyba 16556 rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis bohaty??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Květen 6, 2018 Sdílet Odesláno Květen 6, 2018 Ten rozdíl teplot není tak hrozný, jestli máš jiné, můžeš ho zkusit vyměnit, ale nikdy to nesedí úplně přesně. ta bohatá směs může být způsobena více věcmi, klidně i tím čidlem počínaje, až po lambda sondy, váhu, klidně i svíčky a vzduchový filtr. Je to klasická závada motorů AQY. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 6, 2018 Sdílet Odesláno Květen 6, 2018 Když bys takhle zašel za doktorem a vždy mu řekl kousek pravdy, možná bys už nyní doktora nepotřeboval ... To je stále to samý AQY s LPG? Pokud ano, tak tohle vše jsi dořešil a nebo ty problémy přetrvávaj? Je třeba to řešit vcelku a ne jednotlivě, ty věci spolu souvisej ... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/37087-divné-hodnoty-z-váhy-vzduchu/ http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/36129-dotaz-ohledně-dopojení-lpg-k-lambdam/ http://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/35930-problem-diagnostika/ Hledat závady na kombinaci s LPG je radost, tak pokud to jde, LPG vypni zcela a přitom zajisti těsnost přípojek, vyřeš bezproblémový start+chod jen na benzín a pak případně s LPG. Základ je mít info a ne dohady z internetu, tak stejně jako kluci v autorizáku si přečti dílenskou příručku, je dobrá nejen pro měřené hodnoty a postupy pro zapsané chyby Motor_2,0___85_kW_vstřikování.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 6, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 6, 2018 tyto veci jsem jiz opravil lpg je jiz ok akorat si nejsem jist ohledne te vahy vzduchu ale ta je nova a nekupoval jsem cinu ale EU ale tam byl taky problem ze jsem mel unik tlaku pres posilovac brzd pred tim mi to hazelo chybu s chudou smesi. za posledni pul rok se menilo: Reduktor LPG, vstriky LPG, regulator tlaku paliva, posilovac brzd, obe lambda sondy, zapalovaci modul, zapalovaci kabely a vaha vzduchu ted jsem jeste menil to cidlo. tak uvidim jak se to bude chovat ted 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 6, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 6, 2018 Tak to dela i po vymene teplotniho cidla a je jedno jestli zkousim startovat na benzin ci na plyn :( Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Jeste bych mel dotaz neda se nejak proverit jestli neni nekde unik na hadicich nebo je jedina moznost je vizualne zkontrolovat? Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Květen 9, 2018 Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Únik čeho a na jakých hadicích? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Podtlakove hadice mam na mysliOdesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Květen 9, 2018 Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Tam nic neuniká, tam to může jedině přisávat. Když nic nenajdeš pohledem, nastartuj motor a hadice postříkej třeba čističem na brzdy, je hořlavý a když je díra, tak to zvedne otáčky. Ale na AQY stačí to pořádně prozkoumat a profouknout, tam je pár hadiček. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 ok jinak jsem pro jistotu delal jeste jeden test vahy vzduchu a uz vim kde jsem delal minule chybu bylo to tim ze pri tech otackach jsem nemel plne otevrenou skrtici klapku proto mi to zkreslovalo nicmene nyní mi to ve vetsine bodech ukazuje vice nasavaneho vzduchu nez je v te xls tabulce graf otacky 4600 nasavany vzduch 85.28 g/s a podle tabulky by mel pri techto otackas prisavat pouze 80.32 g/s tak nevim jestli to neco znamena nebo je to v pohode 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 tak jsem ted byl u auta mam tento tyden nocni takze toho moc neudelam ale nastartoval jsem a zkousel prudce pridat plyn no co mi prislo divne tak nekde v mistech skrtici klapky je pri prudkem plynu slyset zasyceni jako by nasaval vzduch od nekud tak by me zajimalo jestli ze skrtici klapky vedou jen dve podtlakove hadice jedna smerem k nadobce s aktivnim uhlim a druha k posilovaci brzd nebo je tam jeste nejaka skryta ktere jsem si nevsiml? nebo je to normalni jev pri prudkem pridani plynu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Květen 9, 2018 Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Kdyz se z prudka slapne na plyn, tak je normalni, ze to foukne (zasyci), to dela snad u vsech benzinovych motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 nicmene jeste jsem si vsiml jednoho poznatku a to ze strily do vyfuku pri prudkym pridani plynu :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 13, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 13, 2018 tak jsem vycistil skrtici klapku dal nove svicky NGK BKUR6ET-10 a prijde mi ze je to o neco lepsi uz to pri studenem startu nedela vzdy ale jen obcas jinak hned po nastartovani se ucstaly na 800 takze nenabehne sytic a nic vetsinou to delalo tak ze po nastartovani byli vyssi otacky a ty postupne klesaly coz se nedeje potom ještě jedna věc při prudšim přidání plynu mi to střelí do vyfuku :( uz jsem z toho nestastnej a do servisu to dat aktualne nemohu kvuli praci a nahradni auto nemam :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 14, 2018 Sdílet Odesláno Květen 14, 2018 Bez načtení motoru diagem - měřené hodnoty - z toho budeš stále jen nešťastný, je to hledání naslepo ... "Sytič" u tohodle opravdu nehledej, je tady ale systém sekundárního vzduchu, kterej má za úkol po startu v určitých podmínkách rychleji zahřát kat. To se pak zvedají i otáčky. Tady to máš ještě s řídícím ventilem N112, novější AZJ už to měly řízený jen přetlakem od čerpadla. Můžeš na to mrknout v DP nebo v SSP. 30_2,0l_85_-_88kW.pdf Motor_2,0-85kW-mechanika.pdf Jinak svíčky pro LPG to je taky lotynka, podle NGK to maj být tyhle, no cenový rozptyl prodejců je hezký ... https://autodex.cz/zapalovaci-svicka-ngk-1496 https://www.autokelly.cz/Product/NG-LPG1/4145318 https://www.ngk.de/nc/produktfinder/produktfinder/////LPG1/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Květen 14, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 14, 2018 tak diagnostiku mam jen nevim jake hodnoty a tak mam merit abych z toho byl moudrejsi :( a schvalne jsem zkusil odpojit uplne cidlo teploty a bylo to jeste horsi :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.