Přejít na obsah

Šedá kombíková Myš


Doporučené příspěvky

právě že nezničili nic co by bylo vidět a vzali celou tašku se vším, když jsem jel z akce v Německu přes Prahy na jednání a další den jsem chtěl/musel zase do DE za další prácí. Nakonec bylo vše jinak a taška se všemi věcmi, počítačem, foťákem a dalším vybavením a všemi podklady pryč :(

Odkaz ke komentáři

njn, je to hold další zkušenost do života. Bylo to poprvé a naposledy, co jsem něco nechával v autě. Tím, že to bylo vše zabalený v jedný velký tašce, tak se mi to nechtělo tahat s sebou, protože by se to na jednání nehodilo... příště na to prdím a budu vše brát s sebou.

 

Nejhorší je ten čas, který teď trávím/jsem trávil handrkováním se s pojišťovnou a výměnou zámků + překódování ovladačů na barák rodičů a ovladače vrat (vč. shánění nových) a teď už čtvrtý den "rekonstruuji" data v počítači, protože jsem samozřejmě zálohu dat neměl aktuální :(

 

Ale zpátky k autu ;) včera večer další kulaté kilometry...

 

2014-04-30 21.35.03.jpg

 

Jen je teď celkově nějaké dementní období, protože zatím není jasný, jestli budu od příštího roku pracovně stále tam kde jsem. Z toho důvodu nakonec auto tento rok ještě nechám, protože nechci být existenční sebevrah - koupit si nový auto, ale nemít práci.

Odkaz ke komentáři

Sorry, ze se v tom rejpu, ale notas vypnutý nebo uspany?

 

noťas vypnutý. Proč Kubo?

 

Tak to je pro mne poněkud odstrašující,doteď jsem žil v představě,že se kradou věci hlavně viditelně uložené.

Občas totiž taky něco nechám v kufru, zvlášť když toho mám víc.

 

Jako já nechápal (dokud mi to v Servisním centru v Kosmonosích neukázali), že je možný se bez poškození do auta dostat během 8 vteřin! :-O

 

A protože se na autě kromě zvyšujícího se počtu kilometrů, spotřeby nafty a špinění auta nic neděje, tak alespoň pár fotek zajímavých kilometrů a zajímavého parkování v hotelu v Karlsruhe. ;)

 

2014-05-02 12.12.16.jpg CIMG6049.JPG

 

2014-05-05 15.37.24.jpg 2014-05-05 15.34.06.jpg

Odkaz ke komentáři

ptal jsem se orientacne, je obvykle, ze se vykradaji noebooky, pokud jsou jen uspane, jde je totiz pomerne lehce lokalizovat za pomoci nejakeho zareni (nevim presne detaily), ale kamarad, ktery se vyvojem tehle potvurek zajima me hodne varoval, at nenechavam spici notebook v aute, ze to je velmi nebezpecne. :(

 

jinak v pripade ze nemas dvojitou podlahu doporucuji vzit zamek kensington a notas zamknout do toho oceloveho ocka - zlodeji to vzdaji a max vezmou brasnu, pocitac tam nechaji - delal jsem to tak ve sluzebnich autech a osvedcilo se.

 

k tomu odemceni dostali se pres zamek, nebo nejak jinak? klidne pisni pres SZ.

 

jo a garaze, jsou to zajimave, vim ze je maji treba v Jurys Inn na Florenci, jen je problem, pokud neplanovane potrebujes odjet driv a stojis nahore a dole nekdo kdo neni na hotelu

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak po dlouhé době nějaké informace a investice do auta:

 

- aktuálně se blížíme ke 210.000km, a proto proběhne další servisní prohlídka (sice by měla být až ve 213tkm, ale jinak nestíhám kvůli státnicím a práci)

 

Protože je a čase taky sem tam něco do auta investovat, byl jsem dneska za Jeldou v Kosořicích pro kompletní brzdy na obě nápravy. Předek budou Brembo MAX + keramické desky Textar, zadek pak Brembo obyč + keramika Textar. Původní brzdy by sice ještě nějaký ten kilometřík snesly, ale čekají mne dlouhé dálniční přesuny a u pár posledních brzdění na krev už to nebylo bůh ví jak jisté... :wacko: Brzdy byly naposledy měněné při 86690km na Jarově týden před nákupem vozu; takže mají za sebou slušnou porci kilometrů.

 

Stejně tak se preventivně vymění řídící tyče zadní nápravy (origo), protože se auto začínalo sem tam zlehka vlnit. Zejména při vyšších rychlostech.

 

Nejvíc mě štve nefunkční zadní stěrač a při obhlídce jsem si všiml, že je celé brzdové světlo naprasklé; takže se hned u Jeldy našel poslední ( :D) originální kus a už se mi válí v kufru a čeká na výměnu.

 

Do auta jsem posledních 15tkm lil fakt jen naftu a vodu do ostřikovačů, jinak to bylo bez investic. Proto bylo učiněno rozhodnutí, že se po nějaké době zase do auta trošku financí strčí :jelen:

 

2014-05-18 18.30.37.jpg

 

Možná bych už mohl po téměř 13tkm zrecenzovat pneumatiky Continental SportContact 5 kupované 3.4.2014 při 197762km na tachometru.

Hlučností jsou rozhodně pod Turanzama, spotřebově lehce nad nimi (za necelých 13tkm je spotřeba na Contících 5,507l/100km - počítáno vždy dle plných nádrží; u Bridgestonů ta spotřeba byla zhruba o 0,2dcl na 100km nižší). Ale jak je patrné z čísel, není to žádná tragédie; spíš mám pocit, že se celkově zrychlila jízda z důvodu nižší hlučnosti(komfortu jízdy) a držení stopy v zatáčkách.

Komfort jízdy je hodně závislý na nahuštění pneu; Turanzám to v tomto ohledu bylo vcelku šumák, neb guma byla konstrukčně hodně tuhá. Při nahuštění na 2,25 mám na předku pocit silné nedotáčivosti a na zadku silné přetáčivosti (guma zkrátka drží drží a najednou ten zadek pustí ustřelit). Při nahuštění 2,5 předek/3,0 zadek je situace mnohem čitelnější a auto mnohem lépe drží stopu. Jen v případě nerovností v zatáčce si lehce celé přeskočí.

Kde jsou gumy fakt dobré, tak je na mokru. I rychleji střižené zatáčky, nebo dálnice zalité vodou není problém. Za ten čtvrtrok jsem zatím nepoznal aquaplaning, všechnu vodu pryže odvedly. U Bridgestone Turanza stačilo relativně málo a člověk již měl plovoucí pocit. Navíc tuhost gumy nebyla zrovna ideální na rychlejší průjezdy dálničních táhlých zatáček.

 

Celkově je hodnotím velice dobře a zatím to dle opotřebení vypadá na celkový nájezd odhadem 60tkm. Prvotní opotřebení je zatím v normě, uvidíme jakmile budou gumy načnuté. ;)

 

Ještě tu mám jednu fotku toho, jak se parkuje ve WOBu na prasáka... :wallbash:

2014-05-15 09.04.01.jpg 2014-05-15 09.04.05.jpg 2014-05-15 09.04.13.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak vcera (v patek) dano auto do servisu na prohlidku + komplet vymenu brzd + vymena ridicich tyci na zadni naprave + vymena 3.brzdoveho svetla + geometrie.

209704km

 

V pondeli by snad mohlo byt hotovo. ;-) Praci opet provadi servis Laureta Auto Mladá Boleslav B)

 

Takhle to vypadalo v kufru pred servisem; veskere dily jsou z cc-autodily.cz, a timto bych chtel podekovat Jeldovi za super sluzby a osobni venovani. Nelituji penez v Kosoricich investovanych ;-)

 

uploadfromtaptalk1402700527208.jpg

 

Odkaz ke komentáři

Marku, ohledně brzd jsem psal už výše ;)

 

Protože je a čase taky sem tam něco do auta investovat, byl jsem dneska za Jeldou v Kosořicích pro kompletní brzdy na obě nápravy. Předek budou Brembo MAX + keramické desky Textar, zadek pak Brembo obyč + keramika Textar. Původní brzdy by sice ještě nějaký ten kilometřík snesly, ale čekají mne dlouhé dálniční přesuny a u pár posledních brzdění na krev už to nebylo bůh ví jak jisté... :wacko: Brzdy byly naposledy měněné při 86690km na Jarově týden před nákupem vozu; takže mají za sebou slušnou porci kilometrů.

To je právě to, co se mi na přístupu Laurety líbí; nemají s tím problém, a proto je taky doporučuju dál. Navíc máme spolu takovou dohodu, že když příjdou na cokoliv dalšího, tak ať mi nevolají ale rovnou to vymění. Pak to jsou samozřejmě jejich díly ;) Výjimkou jsou opravy/výměny dílů za vyšší částky. Tam fakt souhlas dle pokynů škodovky potřebují. Ale malé a drobné věci neřeším.

Odkaz ke komentáři

aha, ten mega odstavec sem fakt nečetl :)

a to je dobrá kombinace brembo max a textary, to samé dozadu bremba + jiné desky? díky za info.

 

to jde, taky mám jeden autorizovanej servis kde s tím nemají problém a nemají žádné řeči ani s olejem, ale dávat tam 7 letý auto bratra mě přijde ulítlé, protože normo hodina je o hodně dražší než v běžným kvalitním servise :)

Odkaz ke komentáři

kombinací jsem se nechal inspirovat tady na fóru, tak to vyzkouším ;) Origo brzdy nastavily laťku hodně vysoko, tak uvidíme s dalšími značkami. Brzdy šetřím jízdou, ale jednou za čas je fakt třeba je fest použít, protože se na cestách množí magoři a teď v době letních dovolených jich ještě přibude.

 

No jo se nemůžeš divit; nečteš nevíš :D

Odkaz ke komentáři

Honziku,skoda ze jsi vzal ty brembo max,mam je taky a strasne je chci vymenit!Strouha to desky jak svina,huci pri brzdeni,pri prutcim tak trepou,ja fakt nejsem spokojen,vse mam brembo!Priste beru plne nebo derovane ale drazkovane uz nikdy nechci za 1rok najezdim cca 20tis km mam 2desky uz!

Odkaz ke komentáři

A kromě toho, že hučí, vibrují, žerou desky a brzdí přinejlepším stejně jako série, to ještě na miniaturních sériových kotoučích vypadá docela hloupě.

U sebe dávám na brzdy jedině origo díly. Tam mám jistotu, že nebudou pískat, dělat rýhy do kotouče nebo špinit kola černým svinstvem hned od prvního zabrždění.

 

 

Odkaz ke komentáři

Protože by se mi jinak bmp smál, tak jsem brzdy neměnil :loool:

 

Moje origo brzdy nakonec byly v lepší kondici, než jsem si myslel, takže jedeme dál na originálech ;) Takže kdyby někdo měl zájem o kompletní brzdy předek/zadek, tak viz inzerát v Bazaru.

 

Jinak byla totálně rozhozená geometrie :wacko:

2014-06-16 18.33.54.jpg

 

A ještě mi dneska přišly první maličkosti :ph34r:

2014-06-16 16.19.04.jpg

 

A na zadní nápravě jsou nové řídící tyče a je fakt, že prvotní pocity z auta jsou rozhodně lepší; uvidíme po pár kilometrech, až se na to nebudu vysloveně soustředit.

 

Peripetie kolem vykradení vozu pokračují, teď válčím s pojišťovnou :wallbash:

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...