TomášT Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 (upraveno) Zde můžete psát čím vás motor kdy potrápil a jak jste to vyřešili :( Než založíte nové téma týkající se poruchy-přečtěte si prosím nejdříve toto vlákno!!!! :D Upraveno Červen 24, 2009 uživatelem TomášT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 vysypanej rozdělovač - koupě repasovanýho a vše je ok seklej termostat - nový a vše ok 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Červen 25, 2009 Sdílet Odesláno Červen 25, 2009 Jo jo,rozdělovač jsem řešil taky.Jedině repase nebo origo,CHINU NEBRAT!!!.Termostat taky,klapku,těsnění pod sáním,zámky dveří,stahovačky,čidlo temploty motoru,cívku,kabely na svíčky......Ale jinak vcelku dobrej motorek. A hlavně nepodceňovat stav baterie.S ní jsem užil svý.Auto startovalo naprosto normálně a to i v mrazech.Jenže jeden článek byl ve zkratu a při startování kleslo napětí pod 5 V a průšvich na světě.Na VAGu pokaždý jiná chyba a motor stále v nouzovým režimu i přezto,že šlo vše nastavit do základu a chyby se vymazaly.Holt po nastartování počítač všecno zapoměl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Červen 25, 2009 Sdílet Odesláno Červen 25, 2009 Ještě by třeba stálo za to probrat ladění toho motoru. Co vy na to? Jaký máte zkušenosti,třeba i ty špatný. Chiptuning,vačky,výfuk atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Červen 26, 2009 Sdílet Odesláno Červen 26, 2009 já nevím, mě to příjde u tohle motoru celkem zbytečný, když zvážíš, kolik do toho vrasíš a ten nárust není zase tak obrovskej. to by jsi musel chip, filtr, vačku a výfuk, ale co jsem si tak studoval, tak pak budeš na nějakých 100 koních a to má 1.6 74 kW v serii 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stihacka Odesláno Červen 26, 2009 Sdílet Odesláno Červen 26, 2009 To sice má, ale pokud naladíš 55ku na 100 koní, tak jede líp jak stokoňka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červen 26, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červen 26, 2009 JJ taky jsem to už mnohokrát slyšel. Ale pánové toto má být téma o závadách a ne o čipování a úpravách :) Nu dobrá, tak založíme spešl témátko...hm? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Červen 30, 2009 Sdílet Odesláno Červen 30, 2009 (upraveno) Nevíte kluci proč se mi motor trošičku přidusí (není to nějak tragický) když šlápnu na plyn trochu rychleji? Měl jsem auto tejden u kámoše v servisu,ale vůbec na nic nepřišel. Sere mě to hlavně když chci jet trochu svižnějc a rychle řadím. Upraveno Červen 30, 2009 uživatelem JOHAN 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červen 30, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červen 30, 2009 Dneska jsem si všimnul toho samýho. Jak ho nastartuju studenej bez plynu a šlápnu, tak se trochu propadnul, ale ŘJ to hned vyrovnala. Pak po lehkém zahřátí jsem šlápnul znenadání a rychle na plyn a taky to udělala-už méně výrazně-spíš to byla taková prodleva. Nevím čím to může být...ale já mám nejspíš už dost zašvihanou škrtící klapku..prakticky na ni asi 10let nikdo nešáhnul. Až namontuju nové svíčky, kabely víčko rozdělovače a palec, tak klapku nechám vyčistit a nastavit :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Červen 30, 2009 Sdílet Odesláno Červen 30, 2009 Tak tohle všechno co píšeš mám na autě už vyměněný,ale ta malá prodleva tam je pořád. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 1, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 1, 2009 Chm-tak pak je to asi normální věc Jo - téměř všechno na renovaci zapalování už mám: svíčky jsem koupil BOSCH WR7LTC+(tříelektroďáky), kabely by měli přijít zítra od Tesly-Blatná a víčko a palec rozdělovače jsem vzal EPS (typ magneti mareli). Co značka EPS???myslíte že to něco vydrží...jak na tom vidím "Made in Italy" tak jsem nedůvěřivej Jsem zvědavý jak si bude vrnět s prakticky novým zapalováním...to původní 10 let staré(až na svíčky) už má přeci jen něco za sebou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Červenec 2, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2009 tak ten propad je úplně normální, bavil jsem se o tom ve škodovce s kamošem, ten my řekl, že to je konstrukční vada, že to tyhle motory úplně běžně dělají 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Červenec 2, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2009 Tak si asi budeme muset zvykat. Jen mám pocit,že to ten motor začal dělat až teď.Ale klíďo to může bejt tím,že jsem čtrnáct dní jezdi jinym autem. S tím palcem a víčkem si myslím,že cokoliv není made in china nebo tchaiwan vydrží.I když Bosch je Bosch,co si budem povídat,ale ty ceny.... Jo a svíce mám ty samý taky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Červenec 2, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2009 ty jo, svíčky, ty jsem nějak zapoměl ted měnit ve 180.000, no nic, počkáme na výplatu, co kdo dáváte za svíčky?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 2, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 2, 2009 však jsem psal: BOSCH WR7LTC+ tříelektrodové s "yttriovou elektrodou" či co to je :o Hele ono je rozdíl: prodleva-propad...prodlevu má každý auto s elektrickým plynem...u AEE je sice spojený plynový pedál s klapkou lankem, ale stejně instrukce pro ŘJ se berou z potenciometrů v té klapce. Čili prodleva tam stejně je. Když dupnu prudce na plyn, tak jakoby chviličku klesne na otáčkách, ale nechcípne a vzpamatuje se...klapka se prudce otevře - moc vzduchu.. a ŘJ to s lehkým zpožděním dožene, že přidá i palivo...asi tak bych to viděl. Já si toho všimnul až teď...ale řek bych že to nedělala. Jak říkám klapku mám zašvihanou dost, volnoběh už je trochu neklidnější...nicméně že by lítal od 700 do 2000ot jako některým to zas ne. No mě udělala tudlevá ještě jednu věc: bylo to zrovinka ráno když měla vést nevěstu na svatbu. Prostě si madam chytla na tři válce! :o Teda předpokládám, že to bylo na tři. Zvuk velmi podobný HTP a takové "sykání" vlastně něco jako prasknutá litina. Chcípnul jsem ji-nastartoval znovu a...pořád stejný! Nebyl čas cokoliv řešit a tak jsem prostě vyjel. Tah normální!! :o Mazala, teplota OK, žádný smrad, kouř - tak jsem jel jakoby nic. Po dojezdu jsem ji nechal klapat a šel si poslechnout-běžela normálně, tak jak ji znám. Stála - vychladla-nastartuju-běží normálně. Pak zase dojedu jinam - nechám stát - nastartuju-vše OK. Druhý den mi to nedalo, tak jsem ji v garáži úplně studenou nastartoval-běží naprosto normálně!!! vyjel jsem ven a pustil se do kontroly-vyhodil plech na svodech-litina to není(kdyby rupnula, tak už se těžko zacelí) vše ostatní vizuálně v pořádku. Od té doby to neudělala. Nevím čím si to vysvětlit a co to mělo jako znamenat. Možná se uvolnil kousek karbonu a dostal se na svíčku, ta přestala pálit a pak se to asi nějak vyčistilo a bylo vyřešeno. Vlhko ten den moc nebylo, tak nevím...že by svíčka, kabel, nebo nějaká napálená pecka na kontaktu v rozdělovači...? Proto jsem taky tu odkládanou rekonstrukci zapalování trochu urychlil...páč mi to vrtá hlavou a přece jen už si po 10ti letech některé součásti výměnu zaslouží. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Červenec 12, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2009 - Tome, ještě jsi to zapalování se svíčkama neměnil, že. Já jsem se teď konečně rozhoupal k výměně svíček, pač mají nalítáno min. 65000. Mám tam ty NGK BUR 6 ET. Nemám žádný problém s elektrikou, starty apod. Chytá to prakticky na brnk, žádné cuky atd. Takže tam dám zase ty NGK, nebudu experimentovat, když to funguje. Ty jsi koupil ty Boschky, tak pak poreferuj, jestli se něco změnilo, měl jsi tam Beru. - Chtěl jsem taky měnit klíňák, protože pojedu v září daleko co kdyby náhodou praskl, ale četl jsem, že klíňák by měl vydržet skoro co motor. Takže koupím, nějaký levný Starline za 150 kč, hodím ho do kufru a tam může být tak dlouho, jak chce. Budu ho mít do zálohy, kdyby mně někde praskl ten origoš. - Tu prodlevu plynu mám taky, ale kdyby jste mi to neřekli, tak o tom ani nevím, tak prudce jsem ještě plyn nepřidával. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 12, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 12, 2009 Už jo. Už jsem to realizoval. Svíčky BOSCH, kabely TESLA, víčko rozdělovače a palec EPS. K tomu celému ještě nový vzduchový filtr a trochu jsem prostříknul škrtící klapku. Jo byly tam BERU Ultra..nebo nějak tak. Ještě nebyly tak nejhorší, ale středová elektroda byla proti pacičkám už viditelně "vypálená". Ale řekl bych, že prodleva se teď dost eliminovala. Proč tehdy chytla na tři je mi záhadou...nikdy to ještě neprovedla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Červenec 13, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2009 Chm-tak pak je to asi normální věc B) Jo - téměř všechno na renovaci zapalování už mám: svíčky jsem koupil BOSCH WR7LTC+(tříelektroďáky), kabely by měli přijít zítra od Tesly-Blatná a víčko a palec rozdělovače jsem vzal EPS (typ magneti mareli). Co značka EPS???myslíte že to něco vydrží...jak na tom vidím "Made in Italy" tak jsem nedůvěřivej B) Jsem zvědavý jak si bude vrnět s prakticky novým zapalováním...to původní 10 let staré(až na svíčky) už má přeci jen něco za sebou Včera jsem se koukal na svůj rozdělovač a mám tam taky vyryto Magneti Mareli Made in Italy, jak jsem pochopil z tvého příspěvku, tak to není origoš co tam mám? Buď se tam montoval italský rozdělovač anebo už to někdo měnil. Jak jsi měnil ten palec, jen se vycvakne? Jinak už jsem objednal svíčky NGK BUR6ET, dám tam ty stejný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 13, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 13, 2009 Magneti Mareli-made in Italy je originální rozdělovač!!! Do Felícií se montoval spíš Bosch, ale do Octavií převážně Magneti Mareli. Vtip je v tom, že víčko a palec BOSCH nebude pasovat na rozdělovač Magneti Mareli a opačně. Palec je jen nasunutý na hřídelce-tahem směrem k baterce ho vytáhneš. Na hřídelce je vybrání(pro pero) a v palci je výstupek. Když to budeš mít vyndané, tak ještě oddělej takové plastové mezikruží co je za palcem a dostaneš se k mosaznému ložisku hřídelky-kápni do toho ložiska kapičku oleje 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sunnymartas Odesláno Červenec 18, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2009 Ahoj lidi chtěl jsem se zeptat ztrácí se mi voda a zjistil jsem že teče výfukem ven tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíte v čem je problém než to rozeberu dík za radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 18, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 18, 2009 (upraveno) Pravděpodobně těsnění pod hlavou. Nicméně kolik se ti ztrácí? A to že z výfuku teče voda ještě nic neznamená-je to kondenzát vodních par ve výfukových plynech. Kolik vody se ti ztrácí z nádobky? Upraveno Červenec 18, 2009 uživatelem TomášT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Červenec 19, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2009 Tak u AEE nás zlobilo a muselo se měnit: 2x lambda sonda, spojka, termostat + opakované pročištění a promazání klapky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Červenec 20, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2009 a pokud se ti ztrácí voda, tak mrkni na víčko od oleje, jesli tam nebude na něm taková emulze 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sunnymartas Odesláno Červenec 21, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 Pravděpodobně těsnění pod hlavou. Nicméně kolik se ti ztrácí? A to že z výfuku teče voda ještě nic neznamená-je to kondenzát vodních par ve výfukových plynech. Kolik vody se ti ztrácí z nádobky? Už je to v poho ztrácela se mi okolo držáku na termostat nebo jak bych to nazval ale dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sunnymartas Odesláno Červenec 21, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 Eště se mi stává že třeba rano po dvou dnech nastartuju a svítí mi ABS po celodením ježdění mi zhasnen někdy po třetim startu někdy dýl pok je to v poho než zas auto stojí třeba dva dny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Srpen 5, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2009 ted řeším jaký svíčky, tak mě chlapy pořaďte 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Srpen 5, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2009 Dal jsem před týdnem NGK BUR6ET a v pohodě, měl jsem je tam i předtím a jsou přímo pro tento motor. Jiní dávají i BOSCH WR7LTC+ předepsané výrobcem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 jj, ty Boshky tam mám, jsou celkem v poho, ale motůrek má už nějakej ten kilometr nalítanej, tak chcci něco lepšího. Brisk nebrat?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Srpen 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2009 jj osobně mám BOSCH WR7LTC+ teď po delší cestě můžu jen chválit :) , nebo mi ji v garáži někdo tajně přečipoval Se starými motor odmítal tahat nad 4100ot. a v této oblasti začal pocukávat. S novými BOSCHkami táhne nádherně plynule až nad 5000ot. Neuvěřitelné, ale je to opravdu tak!!! Pravda je že jsem měnil ještě kabely, palec a víčko rozdělovače a své jistě udělal i nový vzduchový filtr...ale i tak můžu doporučit-k tomu motoru prostě sedí jak prd.l na nočníku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.