Přejít na obsah

1.6 55 kW Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Romix95 máš pravdu,ale na původním bylo špatné ložisko na uložení kde je upevněn i Hallův snímač,tak bylo výhodnější udělat ložisko a namontovat zpět do auta.Nové ložisko vyšlo na 28 kč a na rozdělovač to jelo do poslední chvíle než jsem sundal víčko a vzal za palec,a tam byla vůle 4 mm.Z vrakáče byl bez vůle,ale bohužel má asi vadu v Hallův snímači,nový rozdělovač je za 6 000 kč.

Odkaz ke komentáři

4mm už je opravdu hodně

Já to dělám s AEE tak, že jednou za čas (zpravidla 1x za rok) rozdělám filtrbox-vytřu tu trochu oleje, která se tam dostane odvětráním a pak sundám víčko rozdělovače, očistím kontakty na víčku a na palci a do ložiska kápnu dvě kapky oleje. Tak to dělám od 76 000Km co jsem auto koupil a dneska při 110 000Km nepozoruju žádnou vůli :palec:

Odkaz ke komentáři

Já už mám rozdělovač taky celkem KO, teče mi přes něj olej... Utěsnil jsem přírubu a teď teče přímo přes rozdělovačeaž do víčka, zřejmě už mi netěsní ty O kroužky, když rozdělovač sundám tak mi z hlavy pomalu vytéká olej, je to normální ? Nebo by tam mělo být sucho ?

Díky.

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Já už mám rozdělovač taky celkem KO, teče mi přes něj olej... Utěsnil jsem přírubu a teď teče přímo přes rozdělovačeaž do víčka, zřejmě už mi netěsní ty O kroužky, když rozdělovač sundám tak mi z hlavy pomalu vytéká olej, je to normální ? Nebo by tam mělo být sucho ? Díky.

Když jsem rozdělovač vyndal,tak nic neteklo,ten olej přeci musí stéct dolu do vany.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
Guest Vladimír Krejčů

Zdravím, prosil bych o radu. Mám octavku 1.6 55 kw AEE rok - 1998 a takový problém s vynecháváním. Ze začátku motor běžel dobře za studena a za tepla vynechával v 1200 ot.min, 1500 ot.min a 1800 ot.min + - při přidání plynu na 3 rychlost a vyšší bylo to hlavně poznat do kopce. Dal jsem to na diagnostiku VAG ta psala závadu zapalovací modul, vyměnil jsem ho a problém přetrvává, pak byla špatná sonda problém taky přetrvává, pak jsem chvíli jezdil vyměnil jsem svíčky, zapalovací kabely, víčko rozdělovače a palec, vzduchový filtr a jednou jedu auto mi po cca 25 km jízdě chcíplo, nechtělo nastartovat po chvíli co vychladlo jsem ho nastartoval a dojel jsem s ním až domu cca 21 km ale cukalo pořád. Doufal jsem že diagnostika ukáže víc ale auto bylo uplně bez závad, pak mě napada v rozdělovači je snímač otáček, mohl by být vadný ale čidlo jsem nemohl sehnat, vyměnil jsem tím pádem celý rozdělovač i s čidlem ale problém stále přetrvává. Divil jsem se protože máme Felicii 1.3 MPI a když se auto zahřálo tak chcíplo a až po vychladnutí zase kousek jelo a byl to snímač otáček tak proto mě to napadlo. Pak jsem namontoval zpět původní rozdělovač auto projedu cca 11 km a ani nevynechalo. Druhý den jedu do práce 4 km zastavím na křižovatce a rozjedu se a náhle začne zase vynechávat ale i ve vyšších otáčkách. Diagnostika pořád nic nepíše. Třeba jste se někdo s podobným problémem setkal. Příbuzný je automechanik ale krátce a říkal že to bude určitě nějaká blbost ale nepřišel na to. Byl bych moc rád za každou radu která Vás napadne.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
Guest David Pokorný

Dobrý den

Mam takový problém když je motor nezahřáty jede pekne ale když se dostane na provozní tepletu tak značně klesne výkon a motor začne vynechávat a cukat nevíte jaká by mohla byt příčina dekuji za odpoved Pokorný

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...

mam taky problem pri vyssich rychlostiach nad 120km a 140km pri povoleni plynu na volnobeh mi zacnu skakat otacky a motor skape.do 110 a na volnobeh a bezne jazdenie mi otacky drzia stale .akonahle vybehnem na dialnicu alebo idem 130 a pustim nohu s plynu otacky zacnu kolisat a motor zdochne.klapka nova origo vdo nastavena vag čidlo teploty nove origo.poradte som stoho zufali.diki

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Z výfuku to zní jako mašinka Tomáš.

Zničehonic se to stalo v úterý, auto chcíplo a pořád sebou mlelo. Když se přidá plyn je slyšet hodně vejfuk, jako kdyby tam něco kovovýho bouchalo, od 1500ot. se motor jakoby urovná ale nechce se mu jet, vytočit jde, zvuk je normálnější ale pořád sebou hází. Vibrace do karoserie a šaltpáky. V nízkých otáčkách (po zapnutí spotřebiče - vyhřívání zrcátek a okna) má tendenci chcípat a z výfuku jde bafavý zvuk, jako kdyby to jelo na páru.

Podezřívám svíčky, kabely nebo cívku. Nalil jsem tam aditivum pro čištění vstřiků, to o něco pomohlo, ale pořád to sebou hazí jako kdyby to bylo V8.

Na víčku od oleje byla žluto-bílá emulze po krátké jízdě, chladící kapalina ok, nikde nic neteče. Na VAGu jsem to ještě neměl, ale dřív to ukazovalo sporadickou chybu - malý tlak/impulz vstřik na prvním válci.

 

Někdo nějaký nápad?

 

https://www.youtube.com/watch?v=JwS6MGlsJQY

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj,

 

cca před týdnem se mi poprvé stalo, že auto začalo při jízdě vynechávat. Náhlá ztráta výkonu, začne cukat a po chvíli se chytne a jede zase normálně. Udělali se mi díry ve výfuku - může to být tím? Čeká mě technická, tak počítám co všechno rovnou vyměnit ať je to ok. Auto bylo v rodině 2 roky, předtím nevím. Aktuálně najeto 238tkm.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Mne posledny mesiac - dve (?) tiez straca vykon.. myslim ze aj pri studenom aj teplom omtore... proste idem napriklad na trojke okolo cca 2500ot/min plynulo ziadne preteky a na moment, fakt pol sekundy to trhne a zas Ok.. niekedy ale fakt malicko to ostane vysiet na mozno sekunde ale zas sa to vrati do normalu.. ale mam pocit, ze cim dalej, tym je to horsie :( zajtra skusim vymenit sviecky este raz , kedze dnes som nemohol povolit kable , snad to bude len tym.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...