Přejít na obsah

caryo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

caryo's Achievements

0

Popularita

  1. Taky bych to neřešil - jak se to začne rozpadat, tak ten molitan vyrvat a vyhodit. Vliv na omezení hlučnosti to mít mělo, ale podle mě pouhým uchem nerozpoznatelný. Po těch letech to jen dělá bordel pod kapotou...
  2. caryo

    Předvstřik

    Na tom prvním obrázku ti to dole píše "Please start the engine", nevím proč to ukazuje zrovna takový graf. Ale každopádně měříš to jedině při nastartovaném motoru, pak chcípneš, nastavíš čerpadlo, nastartuješ a koukáš znova na graf. Motor musí být zahřátý na provozní teplotu. TDI graf ti ve spodním okně píše případný nedostatky, jako třeba že motor ještě není dostatečně zahřátý apod.
  3. Prodám Škodu Felicia Combi LX 1,6 (55 kW) rok výroby 1999 najeto 146 000 km země původu ČR STK do 25.1.2015 Ekologický poplatek zaplacen Dosud pravidelně vedená servisní knížka Výbava Klimatizace ABS Airbagy řidiče a spolujezdce Construct Posilovač řízení Dálkově ovládané centrální zamykání s alarmem Přední mlhovky Handsfree Nokia Autorádio s přehrávačem CD Zimní pneumatiky Pravidelně udržované vozidlo s doloženou servisní historií - servisní knížka. Veškerá výbava včetně klimatizace plně funkční. V poslední době provedena výměna zapalovacích svíček a kabelů, hlavy rozdělovače, chladicí kapaliny, motorového oleje a filtru, regulačního relé alternátoru a drážkového řemene. Na Felicii minimální koroze. Ekologický poplatek zaplacen, přepis pouze 800 Kč. Kosmetické vady - detailnější foto na vyžádání. Cena 18 000 Kč, možná dohoda Vozidlo se nachází v Písku. Kontakty telefon 774 884 724 e-mail jsamsuk@seznam.cz SZ zde
  4. caryo

    Rada s pneu na OI

    Nedával bych to tam v žádným případě. Nějaký názory už kluci napsali,další důvod je snížení světlé výšky auta. Octavka je už na sériových pneumatikách dost nízká, každý další snížení je krokem zpět pro funkčnost. Pokud bys tam ty gumy dal, počítej s tím, že budeš škrat o každej druhej kámen na silnici, přejíždění retardérů bude problém a v důsledku budeš mít pořád popraskanej spodní kryt pod motorem. Samozřejmě jinej případ je tuning, ale o tom tady nemluvíme... Sám jsem jezdil jednu zimu na 195/55 R15, válely se mi doma a měly vzorek snad 8 mm, tak jsem to zkusil. Byl to děs a hrůza. Neustále jsem pod sebou hrnul sníh, bordel, zmrazky, v kolejích se nedalo jet, protože to pořád drhlo plastem pod motorem a těch ran do podlahy! Dal jsem klasický rozměr pneu a byl klid. Takže za sebe říkám nižší patnáctky ani zadarmo!
  5. Není to už aktuální téma, ale trochu ho oživím. Taky mi cosi bouchne od předních kol při couvání. Zjistil jsem, že to dělají brzdy, nejspíš destičky. Podle mě se pohybují ve třmenu ve směru otáčení kotouče, mezi vodicími částmi těhlice, což je způsobeno úbytkem materiálu a těhlice vlivem opotřebení ("ošoupání") a koroze. Řešením je snad použití originálních dílů brzd při výměně kotoučů a desek, problém by měl určitě zmizet po výměně těhlice. Osobně na to kašlu, když to brzdí, tak co řešit...
  6. caryo

    Převodovka hučí

    Jestli jsi si jistý, že ten hluk dělá převodovka, začal bych kontrolou oleje, klidně rovnou i výměnou. Řadit jde dobře, jen to hučí?
  7. Jen doplním, že originální chladicí kapalina G12 by už dnes neměla být k dispozici. Byla nahrazena novějším typem G12+, následně G12++.
  8. Což dovnitř se mi to moc cpát nechce, ale je fakt, že je to taky jedna z možností. Jedná se mi totiž o převoz dvou kol, časem tří, ale malej je ještě fakt malej :lool: Spíš mě zajímalo, jestli někdo používá ten nosič na dveře. Je to poslední dobou na autech docela dost vidět, osobně tomu ale od pohledu moc nevěřím... Co jsem koukal na ceny, tak nakonec stejně nejlíp vychází klasika na střechu...
  9. Jak s Octávkama Combi převážíte jízdní kola? Klasický způsob jsou příčníky na hagusy + nosiče kol, ale vrtá mi hlavou nosiš na 5.dveře. Máte s ním někdo zkušenosti? Jak obtížně se to přidělává, je to stabilní, nedře lak atd.?
  10. caryo

    Výdž Motoru 1.9TDI 66KW

    Mám motor AGR, najeto 301 000 km a vypadá to pořád dobře - olej nežere, naftu skoro taky ne, jen za studena lehce houká turbo, po ohřátí je ale tichý. Údržbu vyžadují spíš části podvozku, než motor... Stará rotačka je držák, stačí se k tomu chovat slušně a jezdit aspoň na trochu kvalitní naftu.
  11. Mišel: Ok, díky. Takže stejný postup, na jaký jsem zvyklý... Jen jsem se chtěl ujistit, abych auto spíš neublížil.... Jinak klasika dnešní doby - objednal jsem schválně originál filtr, přišla krásná krabice s logy značek koncernu, vevnitř filtr se znakem fauwé a nápisem Made in China. :D
  12. caryo

    co to je?

    Když už to budeš měnit, vyměň i volnoběžku na alternátoru, rovnou můžeš dát i nový řemen a máš zase na dlouho pokoj. Ten tlumič na napínáku odejde, protože je zaseklá volnoběžka. Když vyměníš jenom tlumič, bude to za chvíli klepat zase...
  13. Připojím k tomuto tématu svůj dotaz. Čeká mě výměna filtru paliva u motoru 1,6 MPI, dílenská příručka doporučuje po výměně filtru provést odvzdušnění palivové soustavy. Moje otázka je, děláte to všichni opravdu tak? Měnil jsem mraky filtrů na Feliciích 1,3 i 1,6, nikdy nic neodvzdušňoval a všechno funguje, jak má. Ale chci se ujistit, aby to pak bylo všechno ok.
  14. Diagnostika v pořádku, ale ještě jsem s tím laboroval a ujistil se, že to píská při zavření / odpojení EGR ventilu. Jde to poznat kontrolou akčních členů, omezením funkce EGR Vagem i pouhým odpojením ovládací hadičky - vždycky je pak turbo slyšet okamžitě po nastartování i při volnoběhu. Když EGR funguje standartně, tj. zavře až po zhruba 2-3 minutách volnoběhu, je slyšet pískání až po této době. Podle mě je to způsobeno buď čipem, nevím kdo ho dělal, snad Cimbu před lety, ale nikdo už nezjistí, co je tam jak nastaveno. Druhá možnost je opotřebené turbo - což je možné vzhledem k najetým km, ale jelikož jinak funguje dobře, olej nemizí, moc pravděpodobné se mi to nezdá. Nejvíc pravděpodobná příčina je podle mě vykuchaný katalyzátor. Občas se o takovém jeho projevu píše, nevím jistě, jestli v mém autě je, nebo ne, ale jelikož je první díl výfuku kolem katu dost vařený, nedivil bych se jeho vykuchání...
×
×
  • Vytvořit...