Přejít na obsah

mršťa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    127
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

718 zobrazení profilu

mršťa's Achievements

0

Popularita

  1. Nabízím k prodeji Škoda Octavia 1,8 T 20V RS, r.v. 12/2002, momentálně najeto cca 166 tis. km. Předěláno na LPG - fa Tartarini. Po výměně oleje a veškerých filtrů, nové zadní brzdy, nové pneu Kumho. Alu ASA GT1 black 8,5x18", výškově stavitelný podvozek Weitec, vrtané kotouče Zimmermann, přední brzdiče AP racing, chip Sportmotor, otevřené sání, Forge hadice k turbu, odstraněn středový díl výfuku - koncovka laityng, protisluneční folie Llumar, sedačky Recaro z GTI celokožené + přečalouněny tapece ve dveřích kůží, muzika, 3 roky po celolaku (lišty, střecha, difusor - lakováno černou), + spousta dalších drobností.. 2. majitel (1. v ČR). Do 150 tis. km vedena servisní kniha. K vidění A&T 11/2013. Myto pouze ručně za pomoci autokosmetiky Dodo juice. Auto bez problémů, vždy se mu dostalo co bylo potřeba. Více info mailem nebo po telefonu.. Důvod prodeje: výměna za combi, jinak bych neprodával.. Cena 165000,- Kč.. více foto zde: http://www.sportovnivozy.cz/58130 vlákno na OC: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=1504&page=1
  2. mršťa

    LPG a chiptuning ..

    já mám upravené RS a LPG.. systém tartarini, montováno v seriovém stavu (cca 85 tis. km).. po úpravě (chip, výfuk, sání, hadice k turbu) sem byl na seřízení, kde to nemohli sladit (cca 95 tis. km).. pořád to přepínalo na benzín když sem se chtěl svézt.. nesladili to, pomohla až výměna trubek z 6-ti na 8 mm a výměna vstřikovačů za nějaký lepší - úprava za cca 7 tis.. pak to rozchodili a jezdí to s občasným seřízením do teď (165 tis. km).. a max. spokojenost.. měl sem v plánu jít na nějakých 250+ koní, ale bylo mi řečeno, že těch +- 220 co je tam teď je pro čtyřvál strop, že pak by se ten systém musel předělat s použitím dílů na šestivál, že to co tam je teď by to zase nezvládalo.. ale to je 2 roky zpět, třeba už by to dneska šlo..
  3. mršťa

    Carcoolka

    trošku to tu vytáhnu z popela.. z carcoolky se stalo v podstatě srazový auto, letos najeto cca 1500 km :lool: pravidelně jezdíme srazy rs-klubu, jiný srazy který sme chtěli jet bohužel neklaply.. a v době Žamberka sme byli na korsice, což mě docela mrzí, snad příště.. jinak asi krom polepení nějakých dílů palubovky ,,karbonem", výměny filtrů a oleje nic nového.. teď nás čeká výměna zadních kotoučů a desek.. opět zimmermann.. a snad konečně dojde na ten cooler.. jinak nějaký fotky z rs srazu - Lipno květen, Praděd září.. kdyby náhodou se někdo chtěl mrknout se svým eresem, tak další sraz rs-klubu je v plánu na květen ve městě Sázava a organizuje ho moje maličkost :D více info sz kdyžtak..
  4. jaká to je propustnost víš? jsi si lepil sám?
  5. Ahoj, pěkná okta měl bych dotaz k těm předním světlům.. folie nebo sprej?
  6. mršťa

    Babitchka TDI

    sakra, to je škoda.. chtěl sem ti to omrknout a spoléhal na to, že relax pojedeš.. tak jinde noo :D užij si dovču teda
  7. mršťa

    Babitchka TDI

    hmmm, čekal sem kdy na ně dojde :D jako posezení fakt luxus, už bych asi jiný nechtěl.. a hlavně ten vzhled :D edit: jedeš relax v sobotu?
  8. luxus kárka mně se ty mlhy moc nelíbí, ale ty zatmavený světla vypadají výborně.. kámoš je má na fabii a taky paráda.. co je to za folii, jakou má propustnost, nevíš? co PČR? asi to taky pořešim, teda je to v plánu.. otázka jak moc tmavou folii dát, aby to dobře vypadalo, ale zbytečně nedráždilo..
  9. mršťa

    Carcoolka

    nic sem řezat nemusel a ještě je tam rezerva měl sem to ještě asi o 1 cm níž, ale to bych musel pořešit podběhy, při plnym rejdu to dřelo.. ale hlavně sem si občas drbnul, tak sem to zvednul.. a rád se svezu, nebavilo mě skenovat silnici a pořád přemejšlet kudy jet a čemu se vyhnout.. takhle to vypadá docela good a dá se s tim jakž takž jezdit :)
  10. mršťa

    Carcoolka

    Děkuju.. novýho nic, auto od října stojí a nic se neděje.. není nálada v tomhle počasí.. ale dneska sem koupil folii na nějaký věci v interiéru, mám koupenej cooler, už jen čekám až se povaří trubky a chtěl bych udělat komplet novej výfuk ve větším průměru.. přemejšlim jestli s klapkou na ovládání hlasitosti nebo bez.. jinak mračítka zůstanou a samolepky byla rychlooprava zašlého čela, která asi ještě chvilku vydrží :lool: ikdyž mě teď tak napadá, že by se mohlo přelakovat když už budu dělat cooler
  11. Prochy: to vypadá výborně dneska jsem si taky takovou folii koupil a chystám se taky na to.. jak jsi postupoval? nalepit a oříznout nebo nakreslit, vystřihnout a až pak lepit nebo jak? díky za tip :)
  12. hele nemáš vůbec za co :) se zkus zeptat, já to neudělal a pak sem to musel nechat předělat každopádně co mi bylo řečeno, tak teď už sem na stropu co dělaj pro 4-válce.. kdybych chtěl jít dál, tak by se to muselo znova předělávat a musely by se tam dávat už nějaký komponenty co se dávaj do 6-tiválů..
  13. ohledně toho chipu, tak s řídící jednotkou problém nebude.. já narazil na problém u trubek a čerpadla.. nestíhalo to krmit, takže sem musel dávat větší průměr (8mm)a silnější čerpadlo.. a už si nepamatuju, jestli se nedávali i jiný vstřikovače.. to bych kecal.. ale vyšlo mě to na nějakých 7 tisíc.. a to sem zvyšoval ze 132 KW na nějakých 154 KW.. otázka na jakej výkon to máš postavený no.. já si to nechal udělat na seriový RS s tim, že mi měsíc po koupi výkon bohatě stačil.. pak už sem se v tom začal hrabat a najednou sem zjistil, že budu muset zainvestovat do LPG aby to ten vyšší výkon zvládalo.. edit: tak sem to našel na RS klubu když sem o tom kdysi psal, vstřikovače se měnily taky..
  14. mršťa

    Carcoolka

    podzimní Chabry: pozérka :)
×
×
  • Vytvořit...