zdarec, zkoušel jsem odvzdušnit topení odpojením hadice u přepážky, ale šla jenom voda. zkoušel jsem odpojil ty hadičky na podtlak a profouknout je. byl jsem moooc šikovnej a podařilo se mi ulomit nátrubek od té podtlakové hadičky na ventilu topení.
nechal jsem tu hadičku nezapojenou jen tak na volno a jem jsem s tím 30km a hned vyletěla spotřeba na 11 litrů. tak jsem pak odpojil konektor od toho elektrickýho ventilu, spotřeba se vrátila na normální. ale nejdůležitější je, že to topí úplně stejně špatně.
myslím si, že auto topí celou dobu stejně, jenom po těch 50km se vše vyhřeje a mě přijde, že začalo topit víc. takže celý problém je malý výkon topení.
z toho usuzuju, že je problém buď v tom ventilu topení, který nevíc nemůžu najít v ETCE. nebo v zanešeným radiátoru.
ještě mi není jasný co řídí spínání elektroventilu N147, aby přepustil ten podtlak k ventilu topení. měřil jsem multimetrem na konektoru, ale nic jsem nenaměřil. když jsem pripojil na baterku napřímo tak svaká a jde profouknout.