Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

DJ.Mara

Uživatelé
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. DJ.Mara

    Drnčení

    Ahoj, Mám O3 Combi DSG RS 4x4. Při akceleraci, nebo deceleraci, občas při průjezdu zatáčkou mi nepříjemně vrže něco kolem řadicí páky. Je to fakt šílený zvuk. Stejný zvuk se ozývá, když se snažím jakoby zahýbat se středovým tunelem, ale není to tak intenzivní. Nesetkal se s tím někdo? Že bych zkusil nějakou opravu svépomocí než zajedu do servisu. Díky Mára
  2. Takže kola jsou opravdu na prodej. Cena 10 000 kč.
  3. Předběžně zjišťuji, ale na 99% budou v brzské době na prodej moje kola Gigaro 17" 5x100. Původně jsou z Fabie II RS. Já je mám na OI s pneu 205/50/17 Continental ContiEcoContact 5. Dezen cca 3-4 mm. Cenu bych viděl na 12 000 kč.
  4. DJ.Mara

    ALARM META

    Ahoj kluci, mám taky problém s alarmem META. Nedávno mi přestala houkat sirena. Nějak jsem to moc neřešil. Ted se mi ale auto přestalo zamykat na dálku. Pouze bliknou blinkry, ale zámky ani tuk. Odemykat to jde normálně. Když jsem to tak zběžně prohlížel, zjistil jsem, že mi pořád svítí světlo v kufru. Takže asi vadnej microspínač v zámku pátých dveří. Jednotka alarmu si tedy myslí, že jsou stále otevřené. Múže toto zpusobovat ten problem?? OI combi rv.99 Díky
  5. Zdar chlapy, taky mě postihnul problém s vodou v dveřní řj. Bylo to po hodně prudkém dešti. Máte někdo tušení kudy to tam teče? Tolik vody tam přes ten konektor natýct nemohlo, to by museli být dveře plný vody. Chtěl bych tomu pro příště předejít. Díky
  6. Ahoj, poslední dobou mám problém s nepravidelným chodem motoru. Mám AGR 04/99. Dělá to jak při teplým, tak studeným motoru. Nepravidelný chod se objeví vždy při zastavování a zastavení. Takže dobržďuji ke křižovatce, mám tam třeba trojku (ale zařazený rychlostní stupeň na to nemá vlil) spojka brzda a už cítím jak se auto chvěje a motor má nepravidelný zvuk. Po zastavení vyřadím, pustím spojku a motor jde pořád nepravidelně. Na otáčkách je vidět, že se malinko houpou. Stačí jen lehké přidání plynu a motor jde krásně v klidu. Zkoušel jsem i zastavovat s vyhozenou rychlostí a puštěnou spojkou ale také to na to nemá vliv. Prostě když po jízdě spadnou otáčky na volnoběh, tak jde ten motor nepravidelně. Taky z toho jde občas bílej kouř. Mechanik tvrdí, že to budou děla vstřiky a že je mám dát na repas. Tak se chci zeptat ještě tady odborníků na názor.
  7. Asi takovej blbej dotaz. Tohle jsou ty trysky, které půjdou na můj AGR a budou mít ještě rezervu pro chip? http://auto.bazos.cz/inzerat/30279483/Vstrikovaci-trysky-Bosch-sprint-764-19-TDI.php Díky
  8. Ahoj, tatíkovi se letos na dovoléné v Itálii povedlo nabrat nějaký betenový patník či co. Vzal ho pravou stranou. Přední kolo, práh a zadní kolo. Udělali jsme geometrii a podvozek je naštěstí v pořádku. Kola se opraví přes zimu, ale pořád nevím co s tím prahem. Je to promáčknutý opravdu hodně, řek bych, že až do podlahy. Pokusil jsem se to nějak nafotit, ale není to dobře vidět. Otázka zní, zda ten práh nechat vytáhnout a nebo ho vyměnit? S klempířinou zkušenosti nemám, tak nevím co bude lepší. S autem se počítá ještě na dlouho, takže bych nerad, kdyby to po nekvalitní opravě začlo reznout.
  9. Takže konečně jsem se dostal k výměně naprasklé hadice od turba. Čekal jsem, že se trošku zlepší výkon když už nebude ten tlak ucházet. Ale v podstatě se nic nestalo. Tak jsem pro jistotu provedl diagnostiku. Z mého lajckého pohledu to vypadá v pořádku. Co vy na to? Jinak ale musím poznamenat, že bratrova AHL jezdí lépe než ta moje AGR. PS: Samozřejmě mám ještě LOG, ale nějak mi sem ten soubor nejde uploadovat.
  10. Po dlouhé době troška oživení. Minulý týden jsem s octavkou absolvoval cestu do Francie na dovolenou. Musím jí moc pochválit. Zvládla to na výbornou. A cestou nás potkalo krásné jubileum. Před cestou jsem autí obohatil o tempomat a funkci trojbliku pro pohodlnější cestování. Ještě před odjezdem, když jsem tak zběžně kontroloval auto před cestou jsem zjistil, že je v zadu prasklá pružina. Cestu to vydrželo v pohodě. Nicméně je potřeba vyměnit. A teď otázka za co? Líbí se mi tlumiče Bilstein B4 sport. Jsou o 15mm nižší než serie a jsou i tužší. Nicméně pořád nevím jakou na to použít pružinu. Spotrovní pružiny jsem viděl jen -30mm a víc a to už nechci. Poradí mi někdo co tam dát?
  11. Co to čtu?? Ty a bavoráka jo? Doufám, že zvítězí koncern. ;)
  12. Zvítězil jsem nad tempomatem. Na konektoru u páčky nekontaktoval vodič s pinem. Byla tam jen přimáčknutá izolace. Hlavně, že za tu kabeláž chtěj čtyři kila. Příště si jí udělám sám.
  13. Páčka to naštěstí není. Dal jsem jinou od kámoše a pořád stejný. Takže asi nějaký problém v zapojení. Nejspíš někde vypadl pin, nebo jsou špatně barvy v manualu. Zítra to všechno proměřím a uvidíme.
  14. Nestraš, ta páčka je nová. Nemůže to být jen špatně zapojený?
×
×
  • Create New...