Přejít na obsah

TomasB

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    22 425
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

11 106 zobrazení profilu

TomasB's Achievements

hodnost: ELEGANCE

hodnost: ELEGANCE (1/4)

404

Popularita

  1. Obecně je mi to tak nějak ukradené. Prostě auto. S autem jsem spokojen a není co řešit. Nespokojen jsem s FaRene a s Mercedesem jako firmou. Hrubá arogance. Nedostaneš zaplacenou službu v plném rozsahu a mají tě u prdele a neuděláš nic. Koupil jsem si nějaký hardware kvůli nějakým službám, ty bez náhrady zrušili. Opět sprostá arogance a opět neuděláš nic. Takže při výběru dalšího auta, bohužel, budu koukat jinam, i když auta jsou to skvělá. Myslím, že nakonec s velkou pravděpodobností zkusím i život s BMW. Na 99,9% elektriku. Nebo prostě něco, co bude v kombajnu s velkým prostorem, s dobrým dojezdem, malou spotřebou (proto výslovně nechci SUV, protože to jen zbytečně žere) a tažným alespoň na 2t.
  2. Bude se to řešit na dalším servisu.
  3. Po dlouhe dobe kouknu do tehle sekce a co nevidim. Neprijemnost.
  4. To máš vlastní nebo pronájem?
  5. Ano, kardan měnili ve FARENE. Takže myslíte, že to zkurvili při výměně?
  6. Nechám to tedy přetěsnit. Jen to nechápu, jak je tohle možné, pokud za to vymletí obří díry ve vysoké rychlosti nemůže.
  7. A myslis, ze to muze byt nasledek te trefene obri diry ve vysoke rychloati? Ta vule na ramenu nejspise ano.
  8. Požádal jsem technika o zaslání fotek toho tekoucího diferáku. Co myslíte, nechat přetěsnit nebo se na to vysrat?
  9. Ale vzpomnel jsem si, proc mam lehkou vuli na tom pravem rameni. Pred casem jsem tu na foru psal, jak jsem vzal tu obrovskou diru, jak jsem predjizdel kamion a stihnul to pribrzdit tusim na nejakych 150. To byla tehda pravym kolem mrda jak hovado, ze jsem pak stavel hned na benzince, co se stalo. Protoze jsem si myslel, jestli to neco neodsralo a cekal jsem i orvanou plecharinu. Nastesti nic, ale tohle je zrejme vysledek. A je otazka, jestli to nepomohlo i tomu prusaku na diferaku. To me napadlo az dneska cestou na Moravu.
  10. Čerstvé kapky nebyly, neviděl jsem. Spíše takové to zaolejované a zasypané prachem.
  11. Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne.
  12. Tak jsem v Autotechnologi a vypada to tady docela zive. Pristup hodne aktivni. Tak uvidime. Oproti Farene rozdil na prvni dobrou.
  13. A jak si myslíš, že se nalisovalo to bahno mezi kryt motoru a motor? Ten prostor byl celej vyplněnej ztvrdlým bahnem.
×
×
  • Vytvořit...