V Byte 18 máš 00 , zrejme tam máš od výroby niečo prepísané alebo už niekto upravoval tento Byte 18, preto záloha.
Je to trošku zložitejšie a potrebuješ VCP alebo ODIS E
Máš BCM , je potreba upraviť parametrizáciu eeprom ale najskôr treba urobiť zálohu . VCDS môžeš meniť Byte 18 ale to odporúčam pre skúsenejších.
Pošli aj dlhé kódovanie
Napíš odkiaľ si
Nieviem ako O2 , ale G6 Variant má v zámku 2 mikrospínače , takže problém vidím tam . Mne sa to podarilo rozobrať a vyčistiť , ale nieje to ono , sem tam to blbne . Bohužiaľ treba vymeniť celý zámok , nakoľko mikrospínač som nevedel zohnať.
Podľa všetkého brzdový spínač máš na brzdovom valci . Kontroloval si aj kabeláž ?
Tu je návod z Elsa Data
Demontáž a montáž spínače brzdových světel -F- a spínače brzdového pedálu -F47- od 11.05
Demontáž:
– Demontovat vzduchový filtr →Příslušný motor; opr. sk.24 popřípadě →opr. sk.21.
– Demontovat akumulátor a držák akumulátoru →Elektrická zařízení; opr. sk.27.
– Odpojit svorkovnici -1- od spínače brzdového pedálu -F47--3-.
– Vyšroubovat šroub -2- z hlavního brzdového válce.
– Vyjmout spínač -3- ze zajištění -4-.
Montáž:
Montáž se provádí opačným postupem.
S47-0121
Utahovací moment:
Spínač brzdových světel -F- a spínač brzdového pedálu -F47- na brzdový válec 5 Nm
Kontrola:
→ Diagnostický, měřicí a informační systém VAS 5051