Juraj V Odesláno Srpen 25, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2011 Zdravím, máte niekto skúsenosť s demontážou? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel2811 Odesláno Prosinec 9, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2011 Na předešlém autě jsem DPF nechal odstranit http://www.fapoff.cz/ a byl pokoj.Na STK v pohodě a to ještě s rezervou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
civic6611 Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 Prosim o radu ak bude mat octavia 77kw uz spominany dpf filter: kedy pri akych km sa to kazi co ma caka pri tychto problemoch s dpf?cena? robota?ake vymeny? V mynulosti som vlasnil peugeot 206 1.6hdi malo to FAP filter tam to fungovalo tak ze to malo solo nadrzku 5l. na aditivum predavane len v peugeote malo to vydrzat zhruba na 120 000km, potom vyhlasilo chybo FAP , ta nadrzka vstrekovala malinke mnozstvo tej sracky do nadrze s naftou pri kazdom doankovani v zalezitosti od natankovaneho mnozstva nafty...to riesilo tu eur normu4 v peugeot. Ako to funguje v octavii? Pridavam este nejake ceny ako sa to riesilo v 206 ke- ten sairait 5l stal cca 380eur , novy filter ak to mal uz za sebou 1100eur. Dakujem za info ,planujem totiz kupit octaviu 1.9tdi 77kw 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 pokud plánuješ koupi 1.9 tdi 77kw tak by tam s 90% filtr neměl být pokud vím dodával se na tuto motorizaci jen na přání což u nás koupených aut nehrozí jelikož za to byl tučný příplatek občas ho mívají dovezená auta např. DE 0 Citovat Odkaz ke komentáři
civic6611 Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 Tak potom co je toto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 jsem ti psal z 90% co vím tak snad jen octavia scout měla vždy filtr setkal jsem se jen s jednou 77kw octavii která měla filtr a to ještě pro to že to bylo bývalé taxi z DE a není nic jednoduššího než kouknout na datový štítek vozu tak to máš jasně napsány jen ti říkám že octavii s motorem o výkonu 77kw je jako šafránu ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 Tabuľka vraví toľko, že ak chceš 1.9 TDI 77kw bez DPF, tak pozeraj na kódy motorov a nekupuj ten s kódom BLS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
civic6611 Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 ok diky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 Delal jsem BLS co fap nemelo, jednalo se o Tourana.. Proste je treba koukat, a ja osobne nevidim problem v DPF. Mam ho taky v Touranu BMM a mam 180 000 na nem. Je potreba ale vedet kde budu jezdit, jak budu auto vyuzivat, pokud se bude courat jen mesto, tak shanet bez DPF.. I kdyz jsem delal nekolik aut lidem co jezdej prevazne mesto a zatim jezdej bez potizi.. Navic tuning tomu fapu prospiva zvysenym odpadnim teplem. Ale musi se to umet upravit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
potoks Odesláno Srpen 6, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2013 chtěl bych oživit téma.. toto sem našel na netu- Motory s DPF a bez něj nejsou stejné, ač si to někdo myslí. Rozdíly jsou mnoha detailech, které lze vyčíst je z rozdílných čísel mnohočetných dílů. Sem patří např. jiná okem nerozpoznatelná řešení, jako jsou náběhy vaček, ale i software je na DPF a bez DPF v oblasti tvorby směsi, chování motoru za studena, žhavení, prudkých akcelerací, náběhu tlaků turbodmychadla atd. atd. jiný. je to tak? je odstranění DPF pro motor nějaká zátěž? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
szyrma Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 Ono půjde pomalu o otaázku " Jestli se to oplatí? " Četl jsem článek o tom, že při nehodě nemusí vyplatit pojišťovna způsobené škody. Důvod je prý ten, že vozidlo je bráno jako technicky nezpůsobilé k provozu ;) Přikládám link na článek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ján Jánošík Odesláno Listopad 3, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2013 chcem sa spytat rozmyslam nad kupou octavie s filtrom pevnych castic 1.9 tdi 77kw chcel bysom vediet ci jetam kontrolka ktora ma oboznami zo zacatim vypalovania filtra a po kolkych KM zhruba ktomu dochadza?? je problem ked bysom pri rozsvietej kolntrolke presiel par km po meste do prace a auto odstavil a prepalenie odlozil na druhy den ?? dakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Listopad 3, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2013 Za normálních okolnosti zadna kontrolka ti nesviti při regeneraci. Obcas to clovek pozna při jizde ze to zaclo regenerovat. Regenerace probiha co caa 350-360 km Myslim ze regenerace ja dana a když ji preusis -odstavenim auta v praci-,pokracuje pak zase dal do konce doby regenerace. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ján Jánošík Odesláno Listopad 3, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2013 este sa schcem spytat je stym filtrom velky problem na niejakych 60% jazdim mesto .... a dokaze sato zapchat tak velmi zemi uy bude zostavat len repas alebo odstranenie ?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukaslbc Odesláno Listopad 4, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2013 Zdar, jezdím cca 80% město, 20% dálnice a s DPF jsem neměl do této chvíle sebemenší problém, je původní a mám najeto cca 250tis.km. K tomu ucpávání - nemám sice vlastní zkušenost, ale podle toho, co jsem slyšel by to mělo být tak (+-),že auto v případě třech nedokončených regenerací, z důvodu přerušení jízdy ve stanovených podmínkách rozsvítí kontrolku filtru a ty by si pak měl vylítnout na rychlostku a pořádně to protáhnout, aby se filtr co nejřív vypálil. Když tohle dodržíš, tak asi totální zacpání nehrozí. Pak je ještě je možnost vynutit regeneraci přes diagnostiku. Jestli je tu někdo, kdo má osobní zkušenosti, které se lišej, směle do mě, jak píšu, mě se nikdy kontrolka nerozsvítila, pouze před startem, takže píšu jen to, jak to bylo vysvětleno mě.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.