Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Měla být, nicméně podle mě a informací, který mám, jen tak neskončí..

To, že za tuhle cenu máš plno aut, je pravda, o tom žádná. Rapid je ale auto pro lidi, kteří už minimálně jednu škodovku měli a nechtějí měnit značku. Nemá to být módní výstřelek, ale spíš cesta pro lidi, kteří by dnes chtěli auto podobnýho ražení jako byla OI.

Odkaz ke komentáři

Plně souhlasím s tvým příspěvkem pro koho že je určen Rapid. Ovšem v našich končinách je cena většinou až na prvním místě. A to by mohlo tomuto autu uškodit, protože jinak se mi zdá auto docela OK. Pokud bude chtít Škoda prodávat bude muset dolů s cenou.

Upraveno uživatelem partner1999
Odkaz ke komentáři

až se začne prodávat nová O III., tak se začne prodávat i Rapid... :) ale v současný době, je to podle mě i kvůli ceně neprodejný... ne všichni lidi musí mít doma před barákem Škodovku a jak už tu zaznělo, rozhodujícím faktorem je cena a ne velikost zavazadelníku... ;) já když kupoval auto, tak jsem na Rapida taky koukal... cena mě ale odradila... teď mám auto o dost levnější a líp vybavené... s větším vnitřním prostorem, silnějším motorem, akorát nemám ty litry v kufru ;)

Odkaz ke komentáři

Až necháš jednou ten Hyundai (vlastně v čr hjundéééé :lol: ) stát na sluníčku, a pak do něj sedneš, tak doporučuju nechat otevřený dveře a to auto chvíli vyvětrat. Plasty se totiž rozpalují a vylučují docela slušný smrad, který není neškodlivý vůči lidskému zdraví...

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

nic ve zlým, ale myslím si o tom svoje... ;) ale upřímně, příjde mi to jako pěknej nesmysl... ;)

píšu ti jen to, co jsem sám otestoval. Když jsme měli ve Valencii na testování u VW k dispozici i konkurenci (Ford Focus, Hyundai, OIII, A3, Opel Astra, M-B třídy B ) a nechali jsme je přes noc stát ve výstavní hale, kde bylo stabilně 28-30°C, tak jsme ráno vždy museli Hyundai vyvézt na čerstvý vzduch, protože nás (řidiče) po pár minutách začala bolet hlava z těch smradů.

 

To, že tu kolegové vytahují nějaké limity jakýchsi chemických sloučenin v plastech, je věc jiná. Já ti píšu jen to, co jsem vyzkoušel na vlastní kůži. :pivo:

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

Teď jsem na to koukal a Hyundai má fakt jiný limity na formaldehyd.. VW má 10mg/kg, Audi to má snížený na pouhé 3mg/kg a Hyundai má předepsáno 30mg/kg blink.gif

 

když jsem kupoval Forda, tak mi ukazovali atest splnění norem na interiéry pro alergiky, každopádně měkčené plasty obsahují více potencionálních škodlivin než ty tvrdé

Odkaz ke komentáři

určitě rozhodne cena O III. škodovka si na sebe upletla bič sama tím, že chce představovat nový model nebo variantu každý půlrok a udělají takovou chybu, že s odstupem několika málo týdnu po sobě představí auta podobného ražení velikosti a vzhledu, tedy i určení. a nemění na tom nic, že O III je pro vyšší vrstvy. holt tohle se fakt nepovedlo.

 

všichni tady kritizujete škodovku za přehnané sebevědomí s Rapidem, ale četli jste někdo rozhovor s šefem Seatu ČR? Nový Toledo bude u nás o chlup dražší než Rapid, a on tvrdí, že očekává silné prodeje, což je hodně mimo mísu.

 

cenovka G7 pokud vím tak je dočasná, zmiňoval to šéf VW ČR hned po představení, respektive zůstane asi stejná, ale hned jak bude 3 dv. varianta, tak za to bude holý 3 dvířko.

 

jinak souhlas, že Rapid s tou technikou měl stát tak o 40 míň. je fakt, že zase na svojí octávce i na všech předchozích mám vyzkoušené, že co je léty prověřenné tak funguje a čím méně elektroniky a různých serepetiček v autě mám, tím je spolehlivější.

Upraveno uživatelem surfman
Odkaz ke komentáři

tak to rozhodne! Takze si polozme otazku, ktery clovek si pujde koupit eRko a proc? Kvuli vzhledu? Motoru? Kufru? Jedine co vime jiste,ze ne kvuli cene!

 

Tak například já. Dovolím si pár postřehů za prvních 5.000 km. Auto mám s motorem 1,2 Tsi 77 Kw.

Rapid má stejné zrychlení jako naše Octavia Scout 2,0 TDi 103 Kw a spotřeba je taky stejná tudíž 6,6 litru. Rapid má větší rozvor než Octavia 2 . Místa pro kolena cestujících vzadu je dost. Jedinou vadu kterou tohle auto má jsou tvrdé plasty . Ale i při delší cestě mě nebolí koleno , které mám opřené o boční část palubky. Kufr je velký , design výborný, motor zatím taky dobrý. Máme záruku 4 roky/120.000 km . Rapid je tichý a jízda s ním je výborná. Jenom musím podotknout ,že interier musí být v béžové barvě. Pokud je v černé tak je fakt ošklivý.

Odkaz ke komentáři

souhlas, vše je o prioritách. já jsem skromnej člověk, peněz moc nemám a Rapid se mi líbí.

Rodinu převeze, díly maj slušný cenovky díky použitým komponentům.

 

vorlajz: stejně si třeba někdo klade otázku co člověka vede k tomu si koupit hyundai?

Třeba mě se i30 SW vůbec nelíbí, ale ta tvoje bílá to trochu napravila.

Ale je to tvoje volba, takže přeji mnoho mnoho kilometrů bez problémů :palec:

Upraveno uživatelem surfman
Odkaz ke komentáři

Tak o tom žádná, jasně pro rodinu, která využije kufr ano, pokud nechci dát ranec peněz za Octu, ale na druhou stranu, Octu lze postupně dovybavit, u Rapida jsou možnosti zřejmě dost omezený,

na běžné používání je 1,2 77kW dobrá volba, jen si musím někdy na suchu zkusit podvozek, protože už Octa není v zatáčkách žádná hitparáda a Rapid má vzadu nápravu o generaci zpět,

když Rapida, tak bych šel do 1,4 tsi, ale já kufr nepotřebuju ....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...