Jump to content

G6 tornado


jar_da

Recommended Posts

po čtyřech měsících čekačky ............ pracovní auto

výbava "nejnižší" trendline s pakety Comfort a Sport plus nějaké drobnosti z výroby,

motor TSI s gang klackem

plány????

kola jsou už na foto (7,5x17 et 47 s 225/45/17), origo Atlanty 16´´ budou na zimu

Jarda Rolbař doplní PDC, HF a tempomat

snad chrom znak a kroužky mlhovek do černé lesklé ..... a bude hotovo rolleyes.gif

post-117-0-30961500-1316266988_thumb.jpg

post-117-0-17904200-1316267014_thumb.jpg

post-117-0-70679900-1316267034_thumb.jpg

post-117-0-92362900-1316267121_thumb.jpg

post-117-0-31393300-1316267184_thumb.jpg

post-117-0-87384800-1316267207_thumb.jpg

post-117-0-45210700-1316267244_thumb.jpg

post-117-0-40582400-1316267272_thumb.jpg

post-117-0-46920600-1316267302_thumb.jpg

post-117-0-55891900-1316267327_thumb.jpg

Link to comment

smich.gif, flašku jsem vyndal, sáček už nee, začali se rojit tmavší spoluobčané ....

ten interier budu fotit znova, ta fotka není nic moc, potřebuju venku větší tmu smile.gif

 

je krásnej, ale ta červená... :smich:

 

kuš, červená byla nejjasnější položka, lol.gif

 

 

 

 

dnes jsem se rozhodnul pro další úpravu, v pondělí koupím:

http://www.autobyznys.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=27680

 

Das ist auto :palec: At´ ti to jezdí :rolleyes: !

 

díkes, pomalu se sžíváme, paradoxně si na tohle auto zvykám pomaleji a hůře, oproti všem jiným co jsem měl a mám huh.gif

Link to comment

kuš, červená byla nejjasnější položka, lol.gif

 

dnes jsem se rozhodnul pro další úpravu, v pondělí koupím:

http://www.autobyzny...p?klic_ma=27680

 

díkes, pomalu se sžíváme, paradoxně si na tohle auto zvykám pomaleji a hůře, oproti všem jiným co jsem měl a mám huh.gif

 

nj, si musím trochu rejpnout :D koncovky budou slušet!

 

proč pak si zvykáš pomaleji?

Link to comment

Ladím posez, volant nejde dát moc nahoru, mám ho nadoraz a potřeboval bych ještě, tak musím se sedačkou níž, abych při nastupování protáhl nohy, (už vím proč bych chtěl volnat z GTI nebo R-line smile.gif)

jsem byl zvyknutý dosud sedět výš (při porovnání s Fábkou, o C-maxovi nemá cenu psát) a v Golfu to nejde, takže trochu problém, navíc s mojí páteří teď.

Pak je tu ještě motor a 6 gang, je to nové a zajíždím, tak se peru s převodovkou, nechci totiž "drbat" new motor v otáčkách pod 2.000, převodovka je odladěna aby se řadilo nízko, až to půjde (po záběhu a ochotě motoru tahat od 1.700 otáček) tak to bude perfektní, ale to potřebuji něco najet.

Pokud nechci jít po dva tisíce, tak se blbě jezdí po městě, buď musím jezdit šedesát anebo lehce pod padesát, abych byl otáčkama někde

mezi 2.000 až 2.700,

to samé je na okreskách, kde je ideální jet na šestku, ale při 2.000 tam mám 100 a víc km/h, na pětku musím tak 90 km/h abych měl okolo 2.500 otáček, takže taky trochu boj, už aby to bylo zajeté rolleyes.gif a všechno si sedlo a mohl jsem naplno využít možnosti motoru,

ten se jeví jako velice dobrý společník, předjíždění bude sranda, tahá už od syrova dobře a neustále lépe (mám teď aktual 1.300 km),

do otáček se mu chce, ale musím se hlídat a řadit a řadit, nechci ho zatím vytáčet,

 

P.S. na fotce interieru jsou vidět efektně olemované výdechy chromem, bohužel stejně efektně se zrcadlí nejen v předním okně, ale i v bočních .... nejraději bych je láknul do černé, nebo si pořídím polarizační brýle,

další trochu neštěstí je otevírání dveří, kdy na první zub je to málo, nedá se vylézt a na druhý už nedá mezera mezi auty, v mezipoloze dveře nedrží, takže první vystoupení manželky z auta se rovnalo obtisk na dveřích vedle stojícího auta, naštěstí bez ujmy na obou stranách

ohmy.gif

 

co se týká spotřeby, čekal jsem to horší, ve čtvrtek večer z Brna, 6,2 l/100 na vzdálenosti 180 km a průměrce 72 km/h,

cesta do práce, 16 km, studený start, průměrka 50 km/h, 6,5 l/100

dálnice HK-Praha-HK, do středu Prahy, 7,4 l/100, dálnice 110-130 km/h

Edited by jar_da
Link to comment

tak ses konečně dočkal. Vypadá pěkně. Jsem zvědavej až budeš mít víc najeto na názor na motor :)

 

na motor mám názor už jasnej, podle toho jak se rozjíždí, tak to bude o.k. a spotřeba taky, resp. podle nohy, ale bude se dát jezdit za rozumný peníz, dlouhodobou mám 6,8 od počátku

 

Jardo moc pěknej gratulka...

 

díkes, jsem musel trochu rozstřelit ty tři písmenka GTI nebo TDI laugh.gif

Link to comment
  • 2 weeks later...

... a to pro bílou barvu přibyla položka v příplatkách:

 

 

Designový paket "White" - 3ramenný kožený volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy v kůži s prošíváním "Art Grey", černý strop, pedály v designu hliníku, textilní koberečky

foto prvního tjůůninku

post-117-0-23996300-1317556923_thumb.jpg

post-117-0-36021800-1317556963_thumb.jpg

post-117-0-31680200-1317556992_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce, ne v autorizaku
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...