Přejít na obsah

G6 tornado


jar_da

Doporučené příspěvky

ale copak digitalni ridici meli srazik ?

 

tak na dálnici to bylo jen o jedný poloze - ON BOOST, jj, potkali jsme se u Poděbrad u Mekáče a pak to pálili až do HK,

nafta s dsg proti manuálu benzínu, nechtěl jsem kůži prodat zadarmo biggrin.gif

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Tak, tak, 90 kW a 200 Nm, zatím série, ale půjdu na brzdu, ale až tak na 30.000 km, kdy to bude ideálně zajeté.

Chip by měl dát 118 kW a 240 Nm, ale ........

Octavii s tímhle motorem naměřili při testu po 30.000 km na brzdě115 kw a 237 Nm, bez chipu biggrin.gif

To jsem ti tak prohnal TDI ? lol.gif

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

včera jsem detailík znak naklapnul na tu základnu upevnil na držák a vyrazil dát poslední dvě - tři vrstvy laku a bum, znak jsem blbě upevnil a spadnul mi na beton, samozřejmě na hranu a následně na lícovou plochu, chjo, tak jsem mírně opravoval, ale pořád to je vidět, už na to dlabu a dám ho tam tak, třeba se mi to nebude líbit a půjde to nakonec do černý biggrin.gifbiggrin.gif, jsem byl na sebe nasranej, že bych se i propustil smile.gif a dal si znak k náhradě wallbash.gif

post-117-0-87981500-1323106711_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak první tuning, jsem si dokurvil zrcátko, jsem tak různě vycouvával z parkovacího místa mezi sloupy, všude málo místa až se ozvalo ťuk a lup,

odnesl to vrchní kryt, je sice v kuse, ale nemá packy a blikač, přesně ta část co je vylezlá mimo obrys zrcátka, chjo wallbash.gif, naštěstí vše funguje, včetně sklápění

 

tak alespoň trocha dobrých spotřeb

 

...

post-117-0-00404600-1324050679_thumb.jpg

post-117-0-46917000-1324050683_thumb.jpg

post-117-0-87600900-1324050687_thumb.jpg

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

neuvěřitelný, nový auto a už tam máš 15 tisíc

 

to jsou ty hubený parkovací místa a sloupy, dřív nebo později to pokřtíme všichni, já už to mám taky za sebou :(

 

ještě jednou díky moc za včerejšek :pivo::palec:

Odkaz ke komentáři

nejni zač pane smile.gif

už aby to mělo tak kolem 25-30.000 km, to už to bude konečně zajetý lol.gif, už se ochotněji vytáčí, ale cítím, že to bude ještě lepší biggrin.gif

díly zrcátka objednaný, lakování taky, příští týden to bude v cajku, ta isolepa, která mi drží pohromadě kryt mi dost vadí angry.gif

 

P.S. dnes výměna oleje 5W-40

post-117-0-15057100-1324054686_thumb.jpg

post-117-0-81089500-1324054689_thumb.jpg

post-117-0-00683700-1324054693_thumb.jpg

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Jar_do ty teda pěkně lítáš. Zapomněl jsem Ti poděkovat za tu S-kovou manipulačku. ještě jednou díky, dneska si ji snad vyzvednu u Ol@fa. Mrzí mě, že na sebe nemáme štěstí.

Jestli se naštvu, zajedu si na výlet do HK :D

 

P.S. z toho zrcátka si nic nedělej, to bylo první co mi jeden lívanec s Favoritem na vosičce pokřtil. Jenže to bylo v noci v rychlosti a ujel. Než bych se otočil, byl by fuč. Takže moje LZ zrcátko bývalo červený B)

Odkaz ke komentáři

maso jako vždy, libovka největší :wub:

 

takhle už s odsupem času a nějakou zkušeností, co záda a sport sedačky? dobrý? a celkově pohodlí při tvejch "vejletech" oproti Fabii?

 

sport sedačky jsou o.k. pohodlné, měkké, ale přitom pevně drží tělo a látka neklouže, nedá se ani posunout prdelí, bez odlehčení,

sedačky ve fábii byly taky o.k., ale neobepínaly tak tělo, resp. ty sportovní se jakoby na tělo přicucnou, pohodlností na delších trasách jsou na tom stejně, ty v golfu mají ale bederku, což si moje záda pochvalují, jen v golfu se sedí celkově níž než ve fábii, na což si záda pomalu zvykají biggrin.gif

 

Jar_do ty teda pěkně lítáš. Zapomněl jsem Ti poděkovat za tu S-kovou manipulačku. ještě jednou díky, dneska si ji snad vyzvednu u Ol@fa. Mrzí mě, že na sebe nemáme štěstí.

Jestli se naštvu, zajedu si na výlet do HK :D

 

P.S. z toho zrcátka si nic nedělej, to bylo první co mi jeden lívanec s Favoritem na vosičce pokřtil. Jenže to bylo v noci v rychlosti a ujel. Než bych se otočil, byl by fuč. Takže moje LZ zrcátko bývalo červený B)

 

ono to nějak dopadne, není všem dnům konec a snad nějaké RZ ještě budou, něco mám rozjednané biggrin.gif

to zrcátko mě sere z toho důvodu, že moje blbost, neuhlídal jsem to a to mě sere dvakrát, doufám, že to byl poslední vlastní šrám,

alespoň, že se to dá dobře opravit - vyměnit biggrin.gif a dozvěděl jsem se, že můj kód barvy má 8 odstínů blink.gif

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

koukám, že za chvilku dotáhneš Miu, ta má 17tkm :)

 

jinak v týdnu jsme dali servis, přeprogramovali na krátký intervaly a měnili jí rozvoďák - klasický cirkus, že o ničem nevědí, ale "náhodou" měli celou opravárenskou sadu skladem... :)

 

rozdíl ale nepozoruji, to zarachocení při startu bylo u nás asi 1-2x za celou dobu, tak se uvidí...

 

jo a ještě byla nějaká servisní akce na ofuky pod přístrojovkou prý...

 

cena za servis vč. uhlíkového filtru 1500,- (Olej z titulu rozvodů nepočítali :) )

Odkaz ke komentáři

tak paráda, rozvody budou o.k., hlavně, že to vyměnili,

olej bude taky lepší než ten LL,

na ofuky se teda zeptám, ale zatím nic s jejich funkčností nepozoruju,

klapot za studena je dvojí, jeden je od vytahaného řetězu - zvuk podobný HTP s bolavým napínákem a druhý je jen klapnutí a to může způsobovat palivový filtr (pokud je slyšet od zadu) nebo hadice bušící do nádobky chladící kapaliny (pokud je slyšet zepředu od spolujezdce),

já už na ní mám nasazenou pryžovou objímku,

no km přibývají, pomalu to bude už na chip biggrin.gif

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jardo, ja jsem jeste nemluvil, ani jsem to nevedel, ze je novy prirustek, ale vyber tedy na muj vkus moc krasny!!! Z volantu ucuravam, maji ho na ebay na moji Alteu, ale asi 250GBP... sou asi i levnejsi a dulezitejsi veci :D :D

Co se tyce loupani chromu, mohl bych vsem o tom otrokovi vypravet, hlavne ta maska. Nikde jsem nesehnal, jak to uvarit, aby se to oloupalo... ;)

Jezdi opatrne, v TSI je sila :D

Odkaz ke komentáři

Díkes, jj TSI jede pěkně, tak jsem ho trochu "posílil" u Sportmotoru, zatím nezměřeno,

ale pocitově jede víc, resp. více síly a zátah, který byl znát od 3.000 ot. se posunul dolů a tahá od 2.500 ot., nad 3.000 ot. taky oživení a od 4.000 ot. znatelné více,

pokud se krotím, což je provoz mezi 2.000-2.500 otáček při řazení a na šestku jedu kilo, tak se dá mimo dálnici jet za 5,6-5,8 podle počtu předjetých soudruhů,

bohužel silnější zátah je návykový a udržet se je dost těžké, zadupnout to a jet, pak to samo baští benzín poněkud více, prostě TSI,

HK - Praha - HK dálničním tempem min. 150 km/h, občas více dává nějakých 8,4 spotřebu,

cesta do práce, kterou jezdím pořád stejně byla dříve za 6,6, teď 6,3 - klidová jízda 18 km po ránu se studeným motorem.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...