Přejít na obsah

Žluťásek


Doporučené příspěvky

Mě taky čeká lak zadních vrat, jednak je tam puchýřek, ale taky mi je až na plech odřel zmetek co mi urval zadní stěrač. No tak to bude návrat k origo...to bude pecka.


Mám dotaz, ty už jsi tuším měnil tu pěnovou výplň sedadla že? Jak moc je to náročný, mě už se nová nějakou dobu válí doma, a nějak na to ještě nebyl čas.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 týdnů později...

tak ze si trafil nespravnu pruzinku to poznas po zvuku ..to toutoutoutou , ked nevypustis dostatok tlaku z vedenia a vracajuci sa vzduch narazi na vrtulu kompresora a zacne ju brzdit,co je nebezpecne.

Taktiez nemas pocut,aby odfukol dva a viackrat... proste napr dvojka,plny plyn a ked pustis musi to len raz odfuknut a bez problemov.

Inak ano, rychlejsi DV je dobra vec ,ked mas tesnu sustavu v sani.. Podrzi to tlak na chvilu a ked znova pridas, turbo uz nemusi vela dofukovat do vedenia

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Pokud tam nemáš filtr ale přepážky, tak snad jo. Mně pravděpodobně přes zimu zamrzal. Byl jsem překvapený, že i v hadicích jsem měl přes zimu led, průměr se mi zmenšil tak na 2/3. Možná bych spíš OCT umístil pod okno, ať je nejvyšším bodem v systému. V 1.8T docela dost kondenzuje voda a pak se může naplňovat OCT vodou a budeš to vylívat každou chvíli. Ono obecně by mělo být OCT nejvýše. Jinak zachoval jsi oba ventily v PCV?

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...