Jump to content

Zjištění pinu??


vevca

Recommended Posts

Já když sem byl se svým autem v autorizáku aby mi řekli kod mého rádia,tak dělali hrozně důležitý a že mi to neřeknou a že nesmí a kdesi cosi,tak sem zajel přímo na Jarov a začal sem na ně trocu řvát (protože se chovali úplně stejně),tak mi to zjistili hned.

Trochu to nechápu,moje auto,moje rádio a oni se škubou.

Link to comment

No kolega z práce ma rencka scenika a zavolali jsme do autorizaku. kdyz jsme jim sdelili vin, tak nam bez problemu po telefonu rekli pin... jen tak jsme to zkusili a vyslo to. Jinak, jsem taky nedavno kopil eReSo a zapomel se puvodniho majitele zeptat na pin origo radia. pak jsem ho nase zapsany na konci v navodu od radia... Ale co vim, tak to v autorizaku overuji a za urcity poplatek pin bez problemu sdeli.

Link to comment
  • 3 months later...
Guest BíLý LiŠáK

Ahoj. Jsem tu nový :rolleyes:

Koupil jsem si OCT II bez rádia. Teď sem si koupil rádio STREAM ale když to zapojím tak to chce po mě ten pin. Ale já ho neznám. Uměl by mi ho někdo zjistit pokud mu dám potřebné informace?

 

Děkuji.

Link to comment

spousta zákazníků co u mě montuje navi a nebo jiné rádio tak PIN původního rádia neřeší a prodávají jej bez PINu

v autoriz. servise panuje velká neochota čemukoliv vyhovět, takže radši řeknou že bez auta kód nezdělí

 

takže nevím proč by mělo být hned kradené

Link to comment
Guest BíLý LiŠáK

V sobotu sem volal do 4 servisů ŠKODA a všichni mi řekli, že musím přijet autem mít velký technický průkaz, a rádio které chci odblokovat tak v autě. A že to musejí vzít na dílnu, a že to trvá 30 - 60 minut.

Trochu více mě stím nasrali, že sem je do telefonu seřval.

Umí mi teda někdo zjistit ten kód když sdělím vin a číslo rádia?

Děkuji :)

Link to comment

spousta zákazníků co u mě montuje navi a nebo jiné rádio tak PIN původního rádia neřeší a prodávají jej bez PINu

v autoriz. servise panuje velká neochota čemukoliv vyhovět, takže radši řeknou že bez auta kód nezdělí

 

takže nevím proč by mělo být hned kradené

 

 

No nevím, ale já když prodával origo radio po výměně za navi, tak jsem se po PINu pídil a přislo mi to logické, protože bez PINu je to dost podezřelý prodej, nehledě k tomu, že zjišťování PINu taky něco stojí. Ale každý má jiný přístup. Pro mě radio bez PINu = čorka.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...