Jump to content

RS podvozek


Guest Petr S.

Recommended Posts

Tak na kontakt jsem napsal, ale RS pruziny uz nebyly :-(. Ale jak jsem cetl nekde vyse nebylo by zle kdyby nekdo napsal ty cisla soucastek co se k RS podvozku hodi pro repas.

Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s tím co prodává jako Rs podvozek Milotec. píšou tam, že jde o snížení o 30 - 60 mm, akle pozor technik mi řekl, že oproti RS podvozku, tak mně napadlo, že proti sérii to v maximálu bude kolem 80 mm, jde to vůbec? A pak tam mají pružiny pro RS o kterých píšou, že sníží ještě RS o 20 mm. Tomu nějak nerozumím, to už musí ty kola zarazit až do podběhů ne? A dotaz poslední stálo by to vůbec za to? Já bych nejradši originály, ale problém je s tím, že v origo prodejnách to je pěkně mastné, te´d jsem se ptal a jedna mizerná pružina na RSko je u škodárny přes 3000 kč. Což by ten repas pěkně prodražilo řekl bych. Kdybyste ještě někdo věděl o někom kdo by RS pružiny prodával dejte vědět.

 

jo, stabik tam jde dat (myslim ze 1.6 ma stejnou napravu, overoval jsem si to jen u TDi) - ale je toho celkem dost, krom ty silnejsi tyce stabiku jeste luzka, spojky, silentblok a mozna jeste neco... :/

 

Na ten kontakt normalne napis, ze shanis original RS pruziny na O1 (combi nebo sedan) a jestli jsou stale k mani, resp. za kolik. on ti odpovi do dne/dvou - pak mu posles adresu a zasle ti to dobirku, ktera je 150Kc tusim!

Link to comment
Diky to jsem chtel vedet, jeste jeden dotaz co ten stabilizator ten tam jde taky bez problemu? Ja mam 1.6 i. Jo jeste jsem se chtel zeptat co se na tom kontaktu dozvim? Pouze rady nebo je to nekdo kdo neco i prodava? Dik

Onehda jsem daval komplet rs podvozek na TDI jizdni vlastnosti oproti origu super ...premyslel jsem i nad stabikemz RS ale zjistil jsem ze ma prumer 19mm a stavajici ma 23mm tak sem tam nechal ten puvodni...

Link to comment

A odkud jsi měl tne podvozek z origo servisu, nebo se da někde sehnat za rozumnou cenu? (Myslím nový a origo). Protože to je pořád dokola omílaná omáčka, když jdeš do škodárny je to drahý a navíc potřebuješ vin karosériejinak to nejsou, a mám pocit, že spíš ochotní než schopní najít jaké to má čísla.

 

Onehda jsem daval komplet rs podvozek na TDI jizdni vlastnosti oproti origu super ...premyslel jsem i nad stabikemz RS ale zjistil jsem ze ma prumer 19mm a stavajici ma 23mm tak sem tam nechal ten puvodni...
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Po par mesicich na aute, bych NIKOMU nedoporucil dat na auto origo RS pruziny (resp. snizene pruziny) pri standardni delce tlumicu (bezne serii). Dal jsem nove RS pruziny a nove Kayaby Excel-G a spolu se to opravdu nechova idelane! Alespon na me TDi Combi...

 

Garny ma pravdu v tom, ze proste ta pruzina omezuje ten tlumic a nedovoli mu pracovat v plnem rozpeti... (neveril jsem tomu, ale aj tech -15mm na to ma vliv). Da se to, neni to nic strasnyho... ale komfort sel dolu a sport vlasnosti asi jako kdybych nechal origo pruziny a pritvrdil to jen tema Kayabama!

 

Jenze, sehnat novy origo RS tlumice je proste pruser za nejakej 10/12 tisic! :/

Link to comment
  • 2 weeks later...
Po par mesicich na aute, bych NIKOMU nedoporucil dat na auto origo RS pruziny (resp. snizene pruziny) pri standardni delce tlumicu (bezne serii). Dal jsem nove RS pruziny a nove Kayaby Excel-G a spolu se to opravdu nechova idelane! Alespon na me TDi Combi...

 

Garny ma pravdu v tom, ze proste ta pruzina omezuje ten tlumic a nedovoli mu pracovat v plnem rozpeti... (neveril jsem tomu, ale aj tech -15mm na to ma vliv). Da se to, neni to nic strasnyho... ale komfort sel dolu a sport vlasnosti asi jako kdybych nechal origo pruziny a pritvrdil to jen tema Kayabama!

 

Jenze, sehnat novy origo RS tlumice je proste pruser za nejakej 10/12 tisic! :/

 

myslím,že je všeobecně známo,že do snížení 40mm na pružinách se může nechat seriový tlumič bez větších problému,takže pokud pružiny RS udělají oněch -15mm tam by mělo být vše OK a Kayaby nejsou zrovna nějaký noname, a Houmik má -40mm na seriových B4 a běhá u to v pohodě,,je však pravda,že Houmik jezdí asi převážně sám... Netušíte někdo, kdo vůbec vyrábí ty tlumiče RS? Je to celý nějaký začarovaný....

Link to comment

jak rika Skodik, ja si nestezuju, auto je tak akorat :palec: ale snesl bych jeste Kayaba Ultra SR (myslim, ze to tak je), to je prej peckovni :P pak se jeste delaji B4 sport (bo tak nejak) a to by melo byt rovno RS tlumicum. :lol:

 

nechce se mi verit, ze kratsi pruzina o 1.5 cm udelala s autem obrovsky zmeny :huh:

 

Rider: to uz je husty, jit dolu jen pruzinou -50 mm, taky jsem o tom premyslel, ale tam uz ten tlumic dostava krute na prdel...

Link to comment

heledte... ono jde asi nakonec o COmbi totiz! me to fakt dela sileny veci, tak jsem to konzultoval se Sebem a prisli jsme na to, ze na O1RS Combi vlastne zadni pruziny a tlumice neexistujou... predek je stejnej jako RS sedan, ale zadek ma pravdepodobne stejnou pruzinu i tlumic jako seriova Okta Tour Combi. To rika etka... takze buhvi, co vzadu mam! :-( Je to sice presne o tech 15mm niz i vzadu, ale podle Etky nikdo nevi, co je to za pruziny.

 

Jinak, je to prej u Kayab jiny nez u ostatnich, ze jakmile jsou v kratsich nebo unavenejsich pruzinach, tak nepracujou na stopro. Tzv. dlouhej zdvih u Kayab. Ale treba to na sedanu neni tak markantni, kort s jinejma tlumicema... Ja rikam, predek mi prijde docela OK!

Link to comment
  • 3 weeks later...
nechce se mi verit, ze kratsi pruzina o 1.5 cm udelala s autem obrovsky zmeny :lool:

Pozri, vsetko zavisi od tlmica.... mal som moznost jazdit urcity cas na seriovych TDI pruzinach + Bilstein B4, bolo to fajn, trochu tvrdsie ako seria ale menej sa to naklanalo a vo vyssich rychlostiach lepsie drzalo stabilitu...... Potom sa prehodili iba pruziny za RS a mozem ti povedat ze rozdiel to bol dost podstatny... V prvom rade mi to prislo o dost komfortnejsie, proste na nerovnostiach to menej drncalo, ale co mi vadilo bolo to neustale pohupovanie - dopredu/dozadu... proste tie Bilstein B4 su naladene tak ze v pracovnom zdvihu su tvrdsie ale mimo pracovny zdvih maksie ako origo - tym ze ich das na kratsie pruziny su prakticky stale mimo pracovny zdvih a hupe sa to.... Niekomu to mozno nevadi ale mne osobne to vadilo bohovsky. Kazdopadne co som tymto chcel povedat je, ze za urcitych okolnosti tvrdsi tlmic moze s kratsimi pruzinami chovat horsie ako ten "maksi" (ako to mozeme tak nazvat, lebo sa jedna o utlmovu charakteristiku, nie o subjektivne pocity).... Proste kazdy zasah do podvozku je loteria - a takisto aj vec vkusu, preto je vo vacsine pripadov lepsie pouzivat odladene podvozky - ci uz seriove, alebo z aftermarketu.

Link to comment
No já mám origo tlumiče (Monroe cz) a pružiny eibach pro kit a v pohodě snížení je do 40mm a jízdní vlastnosti jsou super :)

Ak by si pozorne cital co som napisal, tak presne to som sa snazil povedat - ze s kratsimi pruzinami je niekedy lepsie nechat "origo" tlmice, ako davat tam nieco pseudo-tvrdsie (KYB ExcelG, Bilstein B4) pre seriovy podvozok....

Link to comment

Bilstein B4 neni nic pseudo tvrdsiho :) jestli si nepletes jinou radu B4 a nebo B6 :palec:

 

B4 das jako plnohodnotnou nahradu za origo tlumic, kdyz chces tvrdsi, tak je pak B4 sport, ktery se uz da srovnat s RS tlumicem, nekde jsem to tu psal

Edited by houmik
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...