DanTe Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 Čaues, volal mi kámoš u kterýho mám na opravě oktu, že mám prasklou zadní pravou pružinu, vzhledem k tomu, že mám na autě kompletně Billstein B8 podvozek, tak bych tam asi rovnou dal nějaký snížený na celý auto. Máte na RSu někdo nějaký vyzkoušený? Ideální snížení max 40mm Díky Dan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ironpipi Odesláno Červenec 31, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2013 Jedna docela zajímavost, začalo mi na RSu 1U vrzat uložení stabilizátoru, tak jsem se rozhodl pro jeho výměnu ale pro jistotu jsem průměr stabilizátoru změřil a má 18mm a modrej pruh...docela zajímavý, když všude píšou že RSo má 23mm. nějaký postřehy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Červenec 31, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2013 mas to 3x pres strechu no ja mam taky 18 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ironpipi Odesláno Srpen 1, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2013 3x je málo :-) Tak to bude asi ok... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rtg61 Odesláno Srpen 2, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2013 budou mi pasovat jen drzaky a brzdice z RS na tehlice na soucasnych 280mm ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ironpipi Odesláno Srpen 29, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2013 Mám dotaz pro majitele eReSek, hlavně pro ty, co dávali jinej podvozek ne pro RS, jak je to s kostma stabíku, když dám jinej podvozek, kterej nemá na misce předního tlumiče uchycení pro dlouhou kost, stačí ji vyměnit za krátkou a uchytit na rameně, nebo musím měnit celej stabík? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Svačinkář Odesláno Září 9, 2013 Sdílet Odesláno Září 9, 2013 rtg61 : Na současnou těhlici 280.mm rozhodně nejde napasovat brzdič z RS 312.mm Budeš potřebovat celí komplet. Ale jestli ti jeětě nikdo neodpověděl na otázku tak bych ti doporučil radši brzdič z 1.8T 288.mm na který taky potřebuješ větší těhlici. Proč 288.mm brzdič? Z důvodu menšího pístku. Když nasadíš na auto 312.mm dost se ti propadne brzdový pedál do podlahy. Při brždění jde jen o pocit ale vím z vlastní zkušenosti. ironpipi : Stabík u RS je 19.mm a jeho zakončení je rovné kvůli chycení do tlumičů. Ale když budeš dávat podvozek co nemá chycení na tlumiče musíš dát do ramen což znamená že potřebuješ stabík z TDi průměr 21.mm z důvodu že má oblé zakončení pro krátké kosti (vrchní vedení přes poloosu). Jestli budeš mít dotazy ohledně podvozku napiš my SZ a pořešíme to :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Září 10, 2013 Sdílet Odesláno Září 10, 2013 rtg61 : Na současnou těhlici 280.mm rozhodně nejde napasovat brzdič z RS 312.mm Budeš potřebovat celí komplet. Ale jestli ti jeětě nikdo neodpověděl na otázku tak bych ti doporučil radši brzdič z 1.8T 288.mm na který taky potřebuješ větší těhlici. Proč 288.mm brzdič? Z důvodu menšího pístku. Když nasadíš na auto 312.mm dost se ti propadne brzdový pedál do podlahy. Při brždění jde jen o pocit ale vím z vlastní zkušenosti. Ahoj, nechci být urejpanej, ale nedá mi to :D Průměry pístků od brzdičů FS-III 256,280 až po brzdiče FN-III 288,312RS na OI jsou stejné tedy 54mm. Brzdiče 288 a 312 z RS jsou naprosto stejné, takže je úplně jedno, jaký zvolí. Je na nich i vyražená 54, což udávává průměr pístku. Pokud by někdo chtěl na O1(těhlice 288/312) větší pístek a to 57mm, musel by použít brzdič ze superba I, passatu nebo z vozů stejné platformy, ale nastane znatelný propad pedálu. Po instalaci 288/312 brzd s pístkem 54 by měl z mé zkušenosti za předpokladu, že je vše v pořádku, nastat propad velmi minimálmí, prakticky žádný. Jestli tomu tak není, je něco někde špatně ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Září 14, 2013 Sdílet Odesláno Září 14, 2013 Kdyz vymenim origo pruziny O1 lift za pruziny z RS a neudelam zadne dalsi upravy, snizi se mi tim nejak auto? Diky, Radimuv kamarad Petr. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 15, 2013 Sdílet Odesláno Září 15, 2013 Jj ale jen o 1.5cm ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Září 15, 2013 Sdílet Odesláno Září 15, 2013 Ale tak to staci aby to bylo normalni auto, ale vypadalo to lip jak serie, ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 15, 2013 Sdílet Odesláno Září 15, 2013 Není to skoro poznat to ti garantuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Září 15, 2013 Sdílet Odesláno Září 15, 2013 Aha, ale RSko je snizeny jen o tech 15mm ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 15, 2013 Sdílet Odesláno Září 15, 2013 Jj přesně tak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
driemotan Odesláno Říjen 14, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2013 Ja by som skor potreboval zistit ake oznacenie (myslim farebne)ma pruzina na RS COMBI(v ETKE nie je napisane, ktore idu na combi), vie sa niekto pozret na pruzinu sa svojom RS COMBI? Konecne som zistil ktore pruziny sa montovali do octavii combi RS, su to pruziny oznacene 1J0511115BR. Tak dufam ze to niekomu pomoze. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pym Odesláno Říjen 14, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2013 Já to měl na sedanu (RS pružiny a tlumiče) a snnížení je vidět, hlavně se 17" Spiderama (vypadá to líp a i když se postavíš vedle série, tak je vidět střecha níž) u 15" to téměř vizuelně nepoznáš, až na to, že si na to budeš muset zvyknout při jízdě a u Hypermarketu parkovat dale od pangejtu a pozor na sníh. Urval jsem tak jeden RS nárazník (ono teda kterýho dobráka napdlo to lízátko dělat vyhnutý ven, to nevím). Takže bych řekl, že je to znát, a hlavně při ostřejší jízdě, tam se není o čem bavit. Jen dodávám, že stabilizátory jsem měl původní. Teď řeším co na COMBI TDI. Jelikož to nechcíi nějak drasticky snížit, tj. nepotřebuju stavitelný podvozky, ale z důvodu váhy se trochu bojím RS origo pružin a tlumičů. Co je teď na trhu se snížením max 20 mm a co stojí za to? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Siegel Odesláno Leden 10, 2014 Sdílet Odesláno Leden 10, 2014 (upraveno) Pročetl jsem si celé vlákno ale i tak bych měl tuhle otázku. Na RS plánuji taky dát nový podvozek a chtěl bych zachovat rozhodně výšku i konfort jelkož to mám jako rodinné auto. Jaké jsou od Vás poznatky RS origo vs. B4 vs. B6 ? Co byste doporučili Vy co jste zkusili oboje (troje)? EDIT: Přemýšlím totiž o koupi B6 + sériové pružiny a chtěl bych plně zachovat konfort. Fakt nikdo nemáte s touto kombinací zkušenosti? Upraveno Leden 12, 2014 uživatelem Siegel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest lucasinoooo Odesláno Leden 24, 2014 Sdílet Odesláno Leden 24, 2014 Ahojte, som tu novy, tiez mam jednickovu Octavku Combi 1.9TDi (81kW) a chystam sa tam supnut podvozok z RS, Jeden znamy mi vravel ze tam mozem dat aj zo sedanovej verzie RS. Myslim ze je rozdiel v podvozkoch octavia RS sedan a combi RS ci nie ? :) Diki za odpoved kolegovia 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Boash Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Vozí někdo Bilstein+eibach ? chci ho koupit,ale nevim jestli B6+Pro-kit nebo B8+Sportline....bojim se,že Sportline už bude moc..díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 B6 a B8 už bude fest tvrdé. Jezdím osobně na původních tlumičích + Eibach -30 / -30 pružinách a je to takový kompromis mezi tvrdostí a ještě trochu komfortem. Jestli Ti můžu doporučit, tak ti stačí nové B4+Eibach pružiny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bajlo Odesláno Duben 23, 2014 Sdílet Odesláno Duben 23, 2014 Plánuju hodit na moji octu nějakej stavitelnej podvozek. V jednom z vláken jsem našel info, že firma TA Technix nabízí za slušný peníze slušnou kvalitu. Podotýkám, že důvod snížení je zlepšení jízdních vlastností a vzhled. Na závody s tím jezdit fakt nebudu, v 90% jezdím autem sám a používám ho hlavně k cestování do práce. Mám jednu velice primitivní otázku: Pokud někdo nabízí produkt "sportovní podvozek", obsahuje už vše potřebné pro ono snížení, nebo budu muset ještě něco dokupovat? a ještě poddotaz ohledně již zmíněné firmy TA Technix.. mám tu tři odkazy a vzhledem k informacím z tohoto vlákna tomu moc nerozumím.. 1:http://goo.gl/wzgeqb přímo dělané na combiky, nicméně jsem z vlákna pochopil, že se můžou použít i věci ze sedanu, takže o co tu jde? :)) 2. http://goo.gl/5THVxF a http://goo.gl/Pdmmf8 první odkaz RS druhej obyč, ale se stejnými možnostmí snížení.. může mi někdo vysvětlit rozdíl? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirajZz Odesláno Duben 23, 2014 Sdílet Odesláno Duben 23, 2014 První mam ja a nic sem dokupovat nemusel.. je prej stejnej jako 3. Odkaz jen prej u toho 3. Jsou pouzity kvalitnejsi komponenty (prvni odkaz udelaly modry pera aby udelaly dokazaly jomu ze dokazou udelat stejnej podvozek za lepsi cenu) ten Rs nevim co je zac :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 MirajZz: Ne stejnej podvozek ta lepsi cenu,ale ze se da udelat za tu cenu kvalitni podvozek ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bajlo Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 ok, takže když to vezmu jednoduše, kterej podvozek mám z těchto tří zvolit? budu teda ještě volat přímo na tu firmu aby mi o tom řekli něco víc, nicméně na zdejší komunitu je spoleh, takže bych rád znal i váš názor... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirajZz Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 Hele ja mam to modry TAčko a dokazal bych si tipnout ze je stejny jak cerveny (to samy mi rekly i na revilu) rozdil mezi modrym a cervenym je parva pírek a ty tlumice s cervenyma pirkama maji barevnou krabici.. (s modryma perama jen bilou.. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bajlo Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 tak v podstatě to mám potvrzený po telefonu od borca z toho shopu... rozdíl mezi modrým a červeným je ten, že červenej by měl být kvalitnější, ale reálně tam prý žádnej výraznej rozdíl nenašli... taky ten modrej by měl být kompatibilní s více auty... nicméně mi to zkřížilo plány v tom, že jsem chtěl pořídit RS zadní nápravu a tam prý ten modrej sedět nebude.... a kdybych chtěl pořídit ten RS, tak nevím (a ani ten borec neví) jestli mi to bude sedět vepředu, kde jsem měl v plánu prozatím nechat původní nápravu.... nějaké nápady? :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 A proč by ti tam neměl sedět? Přední a zadní nápravy jsou stejné jak na RS tak i na slabších motorizacích. Jen RSka má na přední nápravě jinak řešenej sabilizátor, ale to tě zajímat nemusí. Takže ten podvozek by ti tam měl jít ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Květen 31, 2014 Sdílet Odesláno Květen 31, 2014 Nevíte, jestli někdo dělá druhovýrobu RS tlumičů? Případně nevíte, jestli Bilstein B6/B8 má uchycení stabíku na tlumiči? Zvažoval jsem B4, ale píšete, že se sníženými pružinami nic moc(navíc bez uchycení). Ja bych možná pořídil pružiny Eibach 35mm, místo těch origo. Máte je někdo v kombinaci s nějakými tlumiči? Dneska ráno mi totiž praskla 1/3 spodního posledního závitu na přední pružině a asi bych rovnou vyměnil i tlumiče. Jenom nevím,co pořídit za výrobce. Rád bych něco, co funguje. Ale moc se mi nechce řešit to předělání stabíku, respektive ani nevím, jak na to :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bajlo Odesláno Červen 1, 2014 Sdílet Odesláno Červen 1, 2014 (upraveno) Zdravím, díky za rady, tady je výsledek. :) nebyl žádný problém, všechno pasuje jak má Upraveno Červen 1, 2014 uživatelem Bajlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rouballik Odesláno Červen 3, 2014 Sdílet Odesláno Červen 3, 2014 Hele ja mam to modry TAčko a dokazal bych si tipnout ze je stejny jak cerveny (to samy mi rekly i na revilu) rozdil mezi modrym a cervenym je parva pírek a ty tlumice s cervenyma pirkama maji barevnou krabici.. (s modryma perama jen bilou.. :) Je to lež jako věž. Podvozky s modrou pružinou jsou řada Tuningart a červené podvozky jsou řada TA Technix. Je mezi nimi obrovský rozdíl. Liší se konstrukcí, materiály a vnitřními náplněmi. Podvozky řady Ta Technix jsou v těchto ohledech vyšší řadou. Řada TA Technix výškově stavitelný podvozek Škoda Octavia 1U Řada Tuningart: výškově stavitelný podvozek Škoda Octavia 1U Rozdíl mezi řadami se projeví zejména v nájezdu km. Co se týče snížení jsou úplně stejné. Pro příklad mohu poslat fotku obou vedle sebe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.