Přejít na obsah

RS podvozek


Guest Petr S.

Doporučené příspěvky

Čaues,

volal mi kámoš u kterýho mám na opravě oktu, že mám prasklou zadní pravou pružinu, vzhledem k tomu, že mám na autě kompletně Billstein B8 podvozek, tak bych tam asi rovnou dal nějaký snížený na celý auto. Máte na RSu někdo nějaký vyzkoušený? Ideální snížení max 40mm

 

Díky Dan

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

rtg61 : Na současnou těhlici 280.mm rozhodně nejde napasovat brzdič z RS 312.mm Budeš potřebovat celí komplet. Ale jestli ti jeětě nikdo neodpověděl na otázku tak bych ti doporučil radši brzdič z 1.8T 288.mm na který taky potřebuješ větší těhlici. Proč 288.mm brzdič? Z důvodu menšího pístku. Když nasadíš na auto 312.mm dost se ti propadne brzdový pedál do podlahy. Při brždění jde jen o pocit ale vím z vlastní zkušenosti.

 

 

ironpipi : Stabík u RS je 19.mm a jeho zakončení je rovné kvůli chycení do tlumičů. Ale když budeš dávat podvozek co nemá chycení na tlumiče musíš dát do ramen což znamená že potřebuješ stabík z TDi průměr 21.mm z důvodu že má oblé zakončení pro krátké kosti (vrchní vedení přes poloosu). Jestli budeš mít dotazy ohledně podvozku napiš my SZ a pořešíme to :)

Odkaz ke komentáři

rtg61 : Na současnou těhlici 280.mm rozhodně nejde napasovat brzdič z RS 312.mm Budeš potřebovat celí komplet. Ale jestli ti jeětě nikdo neodpověděl na otázku tak bych ti doporučil radši brzdič z 1.8T 288.mm na který taky potřebuješ větší těhlici. Proč 288.mm brzdič? Z důvodu menšího pístku. Když nasadíš na auto 312.mm dost se ti propadne brzdový pedál do podlahy. Při brždění jde jen o pocit ale vím z vlastní zkušenosti.

 

 

Ahoj, nechci být urejpanej, ale nedá mi to :D

 

Průměry pístků od brzdičů FS-III 256,280 až po brzdiče FN-III 288,312RS na OI jsou stejné tedy 54mm. Brzdiče 288 a 312 z RS jsou naprosto stejné, takže je úplně jedno, jaký zvolí. Je na nich i vyražená 54, což udávává průměr pístku. Pokud by někdo chtěl na O1(těhlice 288/312) větší pístek a to 57mm, musel by použít brzdič ze superba I, passatu nebo z vozů stejné platformy, ale nastane znatelný propad pedálu. Po instalaci 288/312 brzd s pístkem 54 by měl z mé zkušenosti za předpokladu, že je vše v pořádku, nastat propad velmi minimálmí, prakticky žádný. Jestli tomu tak není, je něco někde špatně ;) :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Já to měl na sedanu (RS pružiny a tlumiče) a snnížení je vidět, hlavně se 17" Spiderama (vypadá to líp a i když se postavíš vedle série, tak je vidět střecha níž) u 15" to téměř vizuelně nepoznáš, až na to, že si na to budeš muset zvyknout při jízdě a u Hypermarketu parkovat dale od pangejtu a pozor na sníh. Urval jsem tak jeden RS nárazník (ono teda kterýho dobráka napdlo to lízátko dělat vyhnutý ven, to nevím). Takže bych řekl, že je to znát, a hlavně při ostřejší jízdě, tam se není o čem bavit. Jen dodávám, že stabilizátory jsem měl původní. Teď řeším co na COMBI TDI. Jelikož to nechcíi nějak drasticky snížit, tj. nepotřebuju stavitelný podvozky, ale z důvodu váhy se trochu bojím RS origo pružin a tlumičů. Co je teď na trhu se snížením max 20 mm a co stojí za to?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Pročetl jsem si celé vlákno ale i tak bych měl tuhle otázku. Na RS plánuji taky dát nový podvozek a chtěl bych zachovat rozhodně výšku i konfort jelkož to mám jako rodinné auto. Jaké jsou od Vás poznatky RS origo vs. B4 vs. B6 ? Co byste doporučili Vy co jste zkusili oboje (troje)?

EDIT:

Přemýšlím totiž o koupi B6 + sériové pružiny a chtěl bych plně zachovat konfort.

Fakt nikdo nemáte s touto kombinací zkušenosti?

Upraveno uživatelem Siegel
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest lucasinoooo

Ahojte, som tu novy, tiez mam jednickovu Octavku Combi 1.9TDi (81kW) a chystam sa tam supnut podvozok z RS, Jeden znamy mi vravel ze tam mozem dat aj zo sedanovej verzie RS. Myslim ze je rozdiel v podvozkoch octavia RS sedan a combi RS ci nie ? :) Diki za odpoved kolegovia

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Plánuju hodit na moji octu nějakej stavitelnej podvozek. V jednom z vláken jsem našel info, že firma TA Technix nabízí za slušný peníze slušnou kvalitu. Podotýkám, že důvod snížení je zlepšení jízdních vlastností a vzhled. Na závody s tím jezdit fakt nebudu, v 90% jezdím autem sám a používám ho hlavně k cestování do práce.

Mám jednu velice primitivní otázku: Pokud někdo nabízí produkt "sportovní podvozek", obsahuje už vše potřebné pro ono snížení, nebo budu muset ještě něco dokupovat?

a ještě poddotaz ohledně již zmíněné firmy TA Technix.. mám tu tři odkazy a vzhledem k informacím z tohoto vlákna tomu moc nerozumím..

1:http://goo.gl/wzgeqb přímo dělané na combiky, nicméně jsem z vlákna pochopil, že se můžou použít i věci ze sedanu, takže o co tu jde? :))

2. http://goo.gl/5THVxF a http://goo.gl/Pdmmf8 první odkaz RS druhej obyč, ale se stejnými možnostmí snížení.. může mi někdo vysvětlit rozdíl?

Odkaz ke komentáři

tak v podstatě to mám potvrzený po telefonu od borca z toho shopu... rozdíl mezi modrým a červeným je ten, že červenej by měl být kvalitnější, ale reálně tam prý žádnej výraznej rozdíl nenašli... taky ten modrej by měl být kompatibilní s více auty...

 

nicméně mi to zkřížilo plány v tom, že jsem chtěl pořídit RS zadní nápravu a tam prý ten modrej sedět nebude.... a kdybych chtěl pořídit ten RS, tak nevím (a ani ten borec neví) jestli mi to bude sedět vepředu, kde jsem měl v plánu prozatím nechat původní nápravu.... nějaké nápady? :-D

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Nevíte, jestli někdo dělá druhovýrobu RS tlumičů? Případně nevíte, jestli Bilstein B6/B8 má uchycení stabíku na tlumiči? Zvažoval jsem B4, ale píšete, že se sníženými pružinami nic moc(navíc bez uchycení). Ja bych možná pořídil pružiny Eibach 35mm, místo těch origo. Máte je někdo v kombinaci s nějakými tlumiči?

 

Dneska ráno mi totiž praskla 1/3 spodního posledního závitu na přední pružině a asi bych rovnou vyměnil i tlumiče. Jenom nevím,co pořídit za výrobce.

 

Rád bych něco, co funguje. Ale moc se mi nechce řešit to předělání stabíku, respektive ani nevím, jak na to :)

Odkaz ke komentáři

Hele ja mam to modry TAčko a dokazal bych si tipnout ze je stejny jak cerveny (to samy mi rekly i na revilu) rozdil mezi modrym a cervenym je parva pírek a ty tlumice s cervenyma pirkama maji barevnou krabici.. (s modryma perama jen bilou.. :)

 

Je to lež jako věž. Podvozky s modrou pružinou jsou řada Tuningart a červené podvozky jsou řada TA Technix. Je mezi nimi obrovský rozdíl. Liší se konstrukcí, materiály a vnitřními náplněmi. Podvozky řady Ta Technix jsou v těchto ohledech vyšší řadou.

 

Řada TA Technix výškově stavitelný podvozek Škoda Octavia 1U

Řada Tuningart: výškově stavitelný podvozek Škoda Octavia 1U

 

Rozdíl mezi řadami se projeví zejména v nájezdu km. Co se týče snížení jsou úplně stejné. Pro příklad mohu poslat fotku obou vedle sebe.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...