Jump to content

RS podvozek


Guest Petr S.

Recommended Posts

taky to muze byt tim, ze presednes z vyjetych a vymlacenych tlumicu na novy, dejme tomu ty B4, tak se ti to muze zdat tvrdsi... ale ze by tam byl nejaky obrovitansky rozdil mezi origo a B4, kdyz jsou novy, tak tomu zase neverim. :palec: a ani si nemyslim, ze to muze nekdo nejak objektivne posoudit :)

Edited by houmik
Link to comment

chalani, nechcem rypat ale ocividne nemate prehlad aky je rozdiel v B4 a B4 Sport tlmicoch :)

otazka znie - co je podla vas "tvrdsi" tlmic? my hodnotime to ako sa auto naklana, resp. ako drnca, ale to je vec utlmovej charakteristiky... preto hovorim ze "tvrdost" je subjektivny pocit => Bilstein B4 maju inak naladenu utlmovu charakteristiku - menej sa to naklana - ale s kratsimi pruzinami sa to hupe viac ako s so seriovymi tlmicmi... Bilstein B4 Sport maju inak ladeny zdvih piestnice (predpokladam ze je aj kratsia), tym padom by mali mat rovnaku utlmovu charakteristiku s kratsimi pruzinami ako maju B4 so seriovymi - kazdopadne toto som uz nemal moznost skusat, ani nikoho nepoznam a od seba to ani nikto zatial neobjednaval co som sa s nim bavil, cize su to vsetko len dohady

Link to comment

:palec: nene... myslim, ze Bilsteiny maji kratsi pistnice az od B8, i B6 maji standartni dylku :) takze ty B4 nebudou od origo daleko... :lol:

 

tohle stejne nikdy nikdo nerozlusti, ja jsem maximalne spokojeny tak, jak to mam ted: 40/40 a do toho B4, nekomu jinymu to vyhovovat nemusi, ale je hloupost rikat, ze takhle to je spatne a ja to mam dobre.

Edited by houmik
Link to comment

Je to mozne, vyrobca to nikde neuvadza takze pokial to niekto nezmera tak to vediet s istotou nebudeme...

Kazdopadne ten "pracovny bod" bude u B4 Sport posunuty nizsie......

 

P.S. ja som nikde nepovedal co je spatne a co dobre..... je to vec vkusu.... ale to ze sa auto hupe je fakt ktory nevidim dovod popierat... :)

Link to comment

ja vim, ze si to nenapsal, taky to nebyla prima reakce na tebe :palec: no Neznalek ma B6 a ty maji jeste normalni delku a jsou drazsi nez B4 sport, tak myslim, ze tam u tech B4 sport je resena jen tuhost, stejne jako u Kayaba Ultra SR (snad se to tak pise)

 

mne se to prave nezda, ze by se houpalo :lol: vedle me stal kamarad s Audi 80, novy pera, tlumice a mel by si videt, co to auto delalo :) to bylo houpani... s mym autem tohle nikdy neudelas, ani pri nejaky divoky jizde

Link to comment

jelikož jsem opravdu nevěděl včem spočívá rozdíl mezi B4 a ostatníma tak není nic jednoduššího než kouknout na stránky výrobce a tam je psáno jasně a zřetelně ,který jsou zkjrácený a který ne. Takže B4 jsou náhrady origo. Takže nejsou tvrdší ani kratší. Jče to jak píše Houmik ,přesednout z vamlácenýho podvozku do čehokoliv novýho je změna http://www.tlumice-bilstein.cz/index.php?o...4&Itemid=17

Link to comment

Tak ono nie je hupanie ako hupanie :) Ked to auto stoji tak mozes vyskusat tuhost tlmica... ale dolezitejsie je nacasovanie alebo ako to povedat.... aby to sedelo s pruzinou.... to "otravne" na kombinacii RS pruzin a B4 tlmicov pre mna osobne bolo ze to auto sa hupalo az po prejazde nerovnosti, takze som to vnimal velmi rusivo.... skus si zapumpovat s autom ked stoji, kolko bude trvat kym tlmic "ztvrdne" a potom naloz veci do kufra alebo posad dvoch ludi dozadu a skus znovu, tam bude vidno co urobi rozdiel na tom istom tlmici mimo pracovny zdvih... :palec:

 

P.S. Vidis, to je mozno ten rozdiel... niekto cita PR veci na stranke, niekto da na auto a vyskusa :lol: Ale treba si uvedomit ze origo tlmice na O1 su kvapalinove (olej), zatial co Bilstein B4 su plyno-kvapalinove - takze navlas rovnaku utlmovu charakteristiku to mat nemoze uz z principu....

Ani dva kvapalinove tlmice od dvoch roznych vyrobcov ktore sa predavaju ako nahrada seriovych na to iste auto nie su naladene rovnako.

Link to comment
Guest chipmann
Tak ono nie je hupanie ako hupanie :palec: Ked to auto stoji tak mozes vyskusat tuhost tlmica... ale dolezitejsie je nacasovanie alebo ako to povedat.... aby to sedelo s pruzinou.... to "otravne" na kombinacii RS pruzin a B4 tlmicov pre mna osobne bolo ze to auto sa hupalo az po prejazde nerovnosti, takze som to vnimal velmi rusivo.... skus si zapumpovat s autom ked stoji, kolko bude trvat kym tlmic "ztvrdne" a potom naloz veci do kufra alebo posad dvoch ludi dozadu a skus znovu, tam bude vidno co urobi rozdiel na tom istom tlmici mimo pracovny zdvih... :lol:

 

P.S. Vidis, to je mozno ten rozdiel... niekto cita PR veci na stranke, niekto da na auto a vyskusa ;) Ale treba si uvedomit ze origo tlmice na O1 su kvapalinove (olej), zatial co Bilstein B4 su plyno-kvapalinove - takze navlas rovnaku utlmovu charakteristiku to mat nemoze uz z principu....

Ani dva kvapalinove tlmice od dvoch roznych vyrobcov ktore sa predavaju ako nahrada seriovych na to iste auto nie su naladene rovnako.

Co vím tak na octavii se dávají plynokapalinové tlumiče už z výroby :)

Link to comment

souhlasím stím,že není tlumič jako tlumič, ikdyž je na seriový vůz. Myslím,že dost lidí jezdí na snížených pružinách s origo tlumičema a v pohodě tak jako ti co koupili JOM a pod. vždy je to otázka jestli člověk jezdí naloženej po střechu a nebo řekněme pospíchá a nebo je naloženej po střechu a pospíchá. To jsou rozdílný situace.Další je tu placebo efekt.mám vymlácený podvozek tlumiče na kaši a dám tam cokoliv tak to bude pro mě neskutečná bomba,další otázkou je pak životnost podvozku. Řekněme,že např. KW mi vydrží dva roky z toho ten druhý rok už je slabší tak za jeho cenu mám dva tyhle noname ,tzn. každý rok nový tl + pružiny. Neberu když už jsem s výkonem někde jinde tak tam dám odpovídající podvozek,ted beru normální člověk dodržující předpisy.. samozřejmě je třeba započítat výměnu...osobně jsem na jiných autech měl jak jen snížený pružiny tak i komplet podvozek InterAlloy bohužel nikdy jsem ho nedojezdil jelikož jsem auto prodal,No name jsem nikdy neměl. Co asi dám zatím než zvednu koně bude varianta B4 + struny jelikož je to přijatelná varianta,pokud neberu Noname...

Link to comment

chipmann: Nie je Octavia ako Octavia, takisto nie su predne tlmice ako zadne :palec:

Skodik: s tym sa neda len suhlasit - ja nemam auto "len" na bezne jazdenie, takze veci vnimam trochu inak ako clovek co ho ma na dopravu seba a nakladu z bodu A do bodu B... poznam ludi ktorym je jedno ci je napr. MP3 128kbit/s alebo pocuvaju FLAC... proste kazdy sme iny a to je v poriadku :lol: Z mojich nazorov si moze nieco zobrat clovek co vyznava rovnake hodnoty ako ja, nikomu ich nevnucujem... takisto ludia ktori su spokojni s kratkymi pruzinami a ku tomu nejake tlmice nemaju predsa dovod to menit :)

Link to comment
Guest chipmann
nerozumies mi.... rozdiel moze byt v tom ci su kvapalinove alebo plynokvapalinove.... dozadu sa dava plynokvapalina :palec:

No to vím moc dobře a dopředu podle tebe ne jo ? toe blbost nemyslíš ?jak jsem psal davají se jen plynokapalinové komplet :)

Link to comment

Sachs 200951 (Super Touring), Sachs 200954 (Advantage) - obidva su na prednu napravu Octavia, prvy menovany je kvapalinovy, druhy je plynokvapalina

Nejdem sa s tebou hadat ci sa davala iba plynokvapalina na vsetky O1, osobne ma to nikdy nezaujimalo, ale ta moznost ze sa davali aj kvapalinove tam je - mozno vybava auta rozhoduje :)

Na zadnu napravu sa v Octavii kvapalinove tlmice nevyrabaju....

Link to comment

Sachs jsou origa? a každý je jiná varianta tak jako B4 a B6... je to marný,nezbývá než vyzkoušet sám,někdo tu psal ,že zná někoho kdo umí RS pružiny do 2tis za sadu,což není taková tragedie a když to neklapne tak je prodám...problém je ,že mám podvozek na kaši a právě všechno bude super :)

Link to comment

Jeden dotazek ohleden RS podvozku. Tak jsem si nainstaloval RS origo pruziny a origo tlumice. Jizdni vlastnosti spokojenost, Jen nemam nejak odhad na ty -2 cm a obcas nekde zadru, obvzlast tuto zimu o ty snehove namrazky. ale to ne ni to co jsem se chtel zeptat. Momentalne mam tlumice prychicene na puvodni stabik, ale co zlepsi nebo upravi tne origo RS stabik, je ta pridana hodnota dostatecna na to abych do toho investoval nebo je ten rozdil jen neznatelny? Poradte, protoze u serie jsou potreba jeste upravy, nebot uchyceni ma jiny prumer a to by urcite neco stalo i v neorigo servisu.

Link to comment
Guest chipmann
Ja teda nevim ,ale vsude se pise ze Origo tlumice jsou Sachs... Ale je mozne ze se to lisi od modelu a VYBAVY RSka

Až budeš přezouvat tak mrkni na tlumiče na zadních je to ještě lépe vidět (je to na nich vyražený) než na předních a je tam MONROE CZ :palec:

Link to comment
  • 2 months later...

by me zajimalo jak nekdo psal ze krom B4 je tvrdsi varianta B4 sport .kterou jsem ale nikde na netu nenasel.jen B4 a pak az B6.ja jsem daval na rs pruziny klasicke B4 a jak je uz psano je to uhoupane zvlast kdyz je silnic zvlnena.ale zase o proti klasice tlumicum a pruzinam je to rozdil znatelnej co se tyce prujezdu tocek a naklaneni karoserie.hlavne ale potrebuju ty tlumice tvrdsi. tak pokud je a prodava se B4 sport jako nahrazka rs tlumicu TAK KDE JE MAM KUVA SEHNAT.PLS.dikec

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...