Přejít na obsah

Octavia II Tour Combi 1.6 / Octavia 2 Combi 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Já vím blbá otázka, jdu ji koupit v dohledu týdne až dvou (skladovek je všude dost). Původně jsem si řekl, že 1.2 ani náhodou, jenže když se koukám na parametry toho motůrku, vezmu že je to novější model, 6kvalt, tak jsem se tak nějak nalomil. Zítra se s tím půjdu někam svézt. S Peugeotem jsem za rok najel 40000km, potřebuji tahat vlek, tahám váhy tak do těch 600-700kg, ale spíš méně (jedny vrata váží cca80kg, víc než 4 jsem netahal, jednou jsem tahal okna cca 1 tunu) což utáhnou obě auta. Nájezd počítám stejný, možná o kousek větší. Dostal jsem nabídku na velmi zajímavou tourku teoreticky s tím co bych od auta požadoval za 290, 1.2 tsi bude o něco dražší, ale nevím jestli najdu skladovku podle mě.

Do čeho by jste šli?

Odkaz ke komentáři

1.6MPi znám, měl jsem asi 3x v OII a nikdy žádné problémy, motor je prostě držák

1.2TSi dlouhodobě otestováno nikdo nemá, v OII příjemné svezení ve 2 lidech naprosto dostačující

 

osobně bych šel do 1.2TSi........1.6MPi ač vyzkoušený držák bez problémů už je hodně zastaralej, u té 1.2TSi zase otázka co s tím udělá naložený vlek, řekl bych že na spotřebě to půjde u tohoto mlého motoru citelně znát....

Odkaz ke komentáři

Jezdíme ve dvou max třech, nářadí cca 100kg, ale zase přímo na montáž jsem vezl max dvoje vrata to je nějakých 160kg. Pro vrata k výrobci jezdím sám, tam není potřeba vozit "zadky" drahých zaměstnanců :). Takže ono zase takové váhy nevozím. Nevím uvidím, dnes se svezu s tou 1.2, jsem na ni zvědavej i když obavy tam nějaké panují, vím 1.2 HTP je jiný motor, ale OII combi je taky podstatně těžší auto a taky mám byť třeba zastaralý názor, že objem ničím nenahradíš (i když papírově to má lepší parametry).

Ono taky pokud vyjdou jednání, tak se možná změní to, že na montáže už nebudu jezdit a vrata budou vozit kamionem a já budu jen jezdit k výrobci (je pravda že 650km od baráku, ale v autě sám a jen občas) a shánět zákazníky.

Odkaz ke komentáři

Tak mi byla tour vyvrácena, jako starý, žravý pohon. Svezl jsem se s 1.2tsi a vypadá to zajímavě, jenže svezl jsem se i s 1.4tsi a to je ještě zajímavější.

Mám nabídku (zamluveno) tohle:

1,2 ambiente plus, krátká, v ceně navíc tažné a zimní plechy

Ale chtěl jsem původně kombi, tak váhám nad tímhle:

1.2 tsi holátko prima, částečně bych ho dovybavil na úroveň předešlého, ale ne vše by tam už šlo...

No a ještě že bych se jel zítra podívat na tohle:

1.4tsi zase jen holátko prima, ale původně jsem chtěl kombi, nejlépe v bílé a hold zbytek dovybavit, nevím jakou to má výbavu, Jarov má jeden z nejhorších webů...

 

Tak a teď babo raď, zítra večer chci mít objednáno ať to můžou nastrojit a příští týden můžu konečně jezdit. Ono stačila by mi i ta 1.2 jede pěkně, ale ještě to není na závodění, takže s ní by mě to nelákalo lítat, kdežto 1.4 je výkonově fakt už zajímavá no a tu bych asi už škrtil ať to jede a sežrala by mě :D

Odkaz ke komentáři

Pokud to musi byt Octa, tak ja osobne bych sel do 1.4, mam ji a jsem spokojen s jizdou (ne ze by me nebavila 1,8TSI... :D), pokud nemusi, mrkni na toto (style je nejvyssi vybava) http://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto/seat-altea-xl-style-1-4-tsi-92-kw-6stup-2404272.html

De facto vse koncern, krome kastle a vnitrku, o 2kW vice nez OII :D a to hlavni - v tabulkach corek je mnohem nize nez Octa, Sup, VW..

Odkaz ke komentáři

Kurňa, nejsi první kdo mi tuhle Alteu nabízí, no jo no tak pojedu zítra do Práglu na Jarov, podívám se na tu bílou octu a na tohle. Má to menší kufr, ale musím vidět jak je využitelný, obrázek mi nic neřekne, abych se tam vešel s kufry s nářadím, ta výbava je hodně zajímavá, Octa není podmínkou, nebít současné cenové války, Tourky a dorovnávání nových modelů k tource, tak si jí ani nevšimnu. :o Původně jsem začínal na Fiatu Doblo Panorama, Berlingu... jenže díky absolutnímu nezvládání (neschopnosti) prodejců jsem koukal dál a dál a upravovoval výběr a přehodnocoval, kdy jsem vlastně zjistil, že zase až tak tu malou plechovku dlouhodobě nepotřebuji. Pak jsem koukal po čtyřkolkách (SUV a deriváty) taky kravina a drahá, snad jen Duster a dodělání doma aby to bylo jakž tak funkční, ale zase malý kufr a tak nějak chci jezdit a ne upravovat. Ono během půl roku se pevně doufám změní styl využití toho auta, přestane to tahat vozík a jezdit na montáže, na to koupím vysloveně plechovou velkou dodávku. A s tímhle autem pak už budu jezdit jen "po obchodech" a s rodinkou. Kdyby se nevy*ral Expert po druhé za 45000km (odešla opět dvouhmota, prý tahání vleku, ať si to Francouzi nabouchaj...) tak to s ním ještě odjezdím a pak vyřeším i s tou dodávkou, jenže u Expertů se dost začala propadat cena, tak ho mají v Áčkách + spotřeba u něj, pod 9,3 dlouhodobě jsem se prostě nedostal a z přepravy lidí co jsem chtěl taky dělat sešlo. Tak jezdit sám za 9 litrů nafty mi přijde jako luxus a ještě dělat po 20000km spojku...

 

jofree ono je to stylem jízdy a vyježděností, nechci se nijak vytahovat, ale s auty s ESP mám najeto už hodně a prostě ho v autě nevyužiju, nepamatuji, že bych někdy rozsvítil kontrolku na přístrojovce. Když tam je OK beru, když není tak pro mě není směrodatným prvkem. Ale díky za názor :palec:

 

Romane, Davone

je to holátko, ale něco tam docpat jde, nejsem až tak rozmazlený, rád využiju výbavu, ale tady právě váhám, vzhledově je to to co bych chtěl, ale musí se tam dokopávat věci, blbý je že třeba loketka znamená i výměnu středového tunelu....

Upraveno uživatelem Murder
Odkaz ke komentáři

Co se kufru tyce, tak je asi uzsi a kratsi nez v OII combi, ale zase je vyssi, litrove je myslim 520, ale u XL se zadni sedla posouvaji o cca 14 cm dopredu a zvetsis na 620 litru...

Vyssi posez asi o 18 cm nez Octa, velmi prijemna jizda v tom, hodne prostoru nad hlavou i pro cestujici na zadnich sedlech! Popremyslej o vyberu, minimalne si ji jdi nekam prozkoumat. Byla by to hlavne 1,4TSI (oproti tem 1,2 je to znat)v celkem slusny vybave a loketka v kuzi se jen prisroubuje na pololoketku :D a vyjde asi na 4000... Čo by som vypichol jako + USB v loketce, CLIMATRONIC - 2 zony, tempomat, elektrika vsude vcetne zrcadel na dalku sklopna, multifunkcni kozeny volant a 16" kola... To bych rekl jako velky + oproti oholene Octe.. (jsme preci na Skodaforu, tak o mrtvych jen dobre ;))

 

Tady je jeste na Jarove ve skladu ;)

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=647

Odkaz ke komentáři

Tak pánové díky za pomoc a nasměrování. Jdu do rady Davona :pivo: , Altea XL Style, 1.4tsi + Copa paket (dešťák, svetelný senzor, zatmavitelné zrcátko, bluetoth), dále tažné, příčníky originál altea xl, zimní plechy a spousty další výbavy o které si v podobné ceně můžu u octy jen zdát, barva Magico černá. Cena 417032,-

 

Soupis základní výbavy + výše uvedené:

 

Odkaz ke komentáři

Díky, ta černá se mi líbí a bílou má stejně už Davon, tak abych se neopičil :lool: . Ono vzhledem k zaměření svého podnikání tu černou polepím, tak ji trošku "rozbiju" a nebudou to takové plochy na špínu :rolleyes: .

Nějak takhle, bude to trochu tmavší a hlavně asi reflexní (ale ještě to nechám na reklamce):

 

Odkaz ke komentáři

Hodne dobrej vyber, jen blazen by do toho nesel :D

Ta bila jak jsem psal a postoval odkaz je moje pri prevzeti ve skladu na Jarove :)

BT v COPA paketu? - tudiz mas navic (coz je hodne dobre) maxidot, ten je dodavan jen k BT handsfree, hlasove ovladani a 2 repraky navic!!! Gratulace! O malinko vice penez nez jsi pocital, ale myslim, ze dobre!!!

Odkaz ke komentáři

Pritom by bylo tez jednoduche kouknout na hid, ci dodelany xenony zda to ma stelovani take, jake to mit ma... Ale to je jina kapitola!

 

 

tak víš jak, ono po čase "nejede" žádné auto na které si člověk zvykne,

pokud si teda nekoupíš opravdu silné auto, což je pro mě takové, že když na to dupneš, tak nabouráš toho před sebou, protože se mu nestihneš vyhnout biggrin.gif,

jinak docela sranda porovnání u mě doma, jedno auto stará dobrá atmosféra 1,8 92 kw a hit poslední doby downsizing 1,4 s turbem, taky 92 kw,

pocitově od 1500 ot. jede lépe atmosféra, ve středních otáčkách mírně více 1,4 tsi, ve vyšších téměř taky, spotřeba u 1,4 je o cca 0,9 l/100 menší, jinak šestka u 1,4 je dobrá, ale pokud potřebuju jet, tak řadit a řadit, takže pak jsem na tom s otáčkama stejně jako u 1,8 pětikvaltu, kde řadím taky o kvalt dolů

ale otázka porovnání krabice c-max vs. přízemní golf co se týká spotřeby, pokud se rozhodnu o eko jízdu, tak s golfem dosahuju lepších výsledků, ale je to nuda a nebaví mě to ....

závěr jsem si udělal, objem nenahradíš, ani turbem, nejlepší variantou je objem s turbem biggrin.gif

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

to jo, svého času měl kolega v roce cca 98 Camry, třílitr šestivál, 120 kW a jelo to jako blázen a za osmičku v pohodě .....

ale v současné době bych si asi počkal na novou 1,8 tsi, do audi už se dává, ta silnější je 125 kW a 320 Nm a spotřebu udávají o litr nižší než u současné ....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...