Murder Odesláno Leden 24, 2012 Sdílet Odesláno Leden 24, 2012 Já vím blbá otázka, jdu ji koupit v dohledu týdne až dvou (skladovek je všude dost). Původně jsem si řekl, že 1.2 ani náhodou, jenže když se koukám na parametry toho motůrku, vezmu že je to novější model, 6kvalt, tak jsem se tak nějak nalomil. Zítra se s tím půjdu někam svézt. S Peugeotem jsem za rok najel 40000km, potřebuji tahat vlek, tahám váhy tak do těch 600-700kg, ale spíš méně (jedny vrata váží cca80kg, víc než 4 jsem netahal, jednou jsem tahal okna cca 1 tunu) což utáhnou obě auta. Nájezd počítám stejný, možná o kousek větší. Dostal jsem nabídku na velmi zajímavou tourku teoreticky s tím co bych od auta požadoval za 290, 1.2 tsi bude o něco dražší, ale nevím jestli najdu skladovku podle mě. Do čeho by jste šli? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Leden 25, 2012 Sdílet Odesláno Leden 25, 2012 1.6MPi znám, měl jsem asi 3x v OII a nikdy žádné problémy, motor je prostě držák 1.2TSi dlouhodobě otestováno nikdo nemá, v OII příjemné svezení ve 2 lidech naprosto dostačující osobně bych šel do 1.2TSi........1.6MPi ač vyzkoušený držák bez problémů už je hodně zastaralej, u té 1.2TSi zase otázka co s tím udělá naložený vlek, řekl bych že na spotřebě to půjde u tohoto mlého motoru citelně znát.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 25, 2012 Sdílet Odesláno Leden 25, 2012 já nevím, jako pracovní a navíc s vlekem bych asi šel do 1,6-ky, prověřená a drží, záleží kolik toho ještě budeš mát naloženo navíc k tomu vleku a vratům, tzn. lidi, vercajk apod..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Murder Odesláno Leden 25, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 25, 2012 Jezdíme ve dvou max třech, nářadí cca 100kg, ale zase přímo na montáž jsem vezl max dvoje vrata to je nějakých 160kg. Pro vrata k výrobci jezdím sám, tam není potřeba vozit "zadky" drahých zaměstnanců :). Takže ono zase takové váhy nevozím. Nevím uvidím, dnes se svezu s tou 1.2, jsem na ni zvědavej i když obavy tam nějaké panují, vím 1.2 HTP je jiný motor, ale OII combi je taky podstatně těžší auto a taky mám byť třeba zastaralý názor, že objem ničím nenahradíš (i když papírově to má lepší parametry). Ono taky pokud vyjdou jednání, tak se možná změní to, že na montáže už nebudu jezdit a vrata budou vozit kamionem a já budu jen jezdit k výrobci (je pravda že 650km od baráku, ale v autě sám a jen občas) a shánět zákazníky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 25, 2012 Sdílet Odesláno Leden 25, 2012 1,6MPI ja osobne jiz nikdy a ani nikdy nedoporucim... V porovnani s TSI uplne jinde.. Takze ma odpoved, sel bych do TSI, byt 1,2 i pres ty reci kolem, ze motor neni odzkousen na dlouhy provoz ci delsi najezd! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Murder Odesláno Leden 26, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Tak mi byla tour vyvrácena, jako starý, žravý pohon. Svezl jsem se s 1.2tsi a vypadá to zajímavě, jenže svezl jsem se i s 1.4tsi a to je ještě zajímavější. Mám nabídku (zamluveno) tohle: 1,2 ambiente plus, krátká, v ceně navíc tažné a zimní plechy Ale chtěl jsem původně kombi, tak váhám nad tímhle: 1.2 tsi holátko prima, částečně bych ho dovybavil na úroveň předešlého, ale ne vše by tam už šlo... No a ještě že bych se jel zítra podívat na tohle: 1.4tsi zase jen holátko prima, ale původně jsem chtěl kombi, nejlépe v bílé a hold zbytek dovybavit, nevím jakou to má výbavu, Jarov má jeden z nejhorších webů... Tak a teď babo raď, zítra večer chci mít objednáno ať to můžou nastrojit a příští týden můžu konečně jezdit. Ono stačila by mi i ta 1.2 jede pěkně, ale ještě to není na závodění, takže s ní by mě to nelákalo lítat, kdežto 1.4 je výkonově fakt už zajímavá no a tu bych asi už škrtil ať to jede a sežrala by mě :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Vzal bych tu první možnost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Pokud to musi byt Octa, tak ja osobne bych sel do 1.4, mam ji a jsem spokojen s jizdou (ne ze by me nebavila 1,8TSI... :D), pokud nemusi, mrkni na toto (style je nejvyssi vybava) http://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto/seat-altea-xl-style-1-4-tsi-92-kw-6stup-2404272.html De facto vse koncern, krome kastle a vnitrku, o 2kW vice nez OII :D a to hlavni - v tabulkach corek je mnohem nize nez Octa, Sup, VW.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jofree Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 ta prvni ma ESP, bez toho bych uz do noveho nesel. Zvlast, pokud by si ho mel jako sluzebni a neustale by si s nim jezdil... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Martine,rozhodně ta poslední možnost,bilý combajn,1,4 90kW,do menšího nechod!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Totalni holatko za 370... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Murder Odesláno Leden 26, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 (upraveno) pokud nemusi, mrkni na toto (style je nejvyssi vybava) http://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto/seat-altea-xl-style-1-4-tsi-92-kw-6stup-2404272.html Kurňa, nejsi první kdo mi tuhle Alteu nabízí, no jo no tak pojedu zítra do Práglu na Jarov, podívám se na tu bílou octu a na tohle. Má to menší kufr, ale musím vidět jak je využitelný, obrázek mi nic neřekne, abych se tam vešel s kufry s nářadím, ta výbava je hodně zajímavá, Octa není podmínkou, nebít současné cenové války, Tourky a dorovnávání nových modelů k tource, tak si jí ani nevšimnu. :o Původně jsem začínal na Fiatu Doblo Panorama, Berlingu... jenže díky absolutnímu nezvládání (neschopnosti) prodejců jsem koukal dál a dál a upravovoval výběr a přehodnocoval, kdy jsem vlastně zjistil, že zase až tak tu malou plechovku dlouhodobě nepotřebuji. Pak jsem koukal po čtyřkolkách (SUV a deriváty) taky kravina a drahá, snad jen Duster a dodělání doma aby to bylo jakž tak funkční, ale zase malý kufr a tak nějak chci jezdit a ne upravovat. Ono během půl roku se pevně doufám změní styl využití toho auta, přestane to tahat vozík a jezdit na montáže, na to koupím vysloveně plechovou velkou dodávku. A s tímhle autem pak už budu jezdit jen "po obchodech" a s rodinkou. Kdyby se nevy*ral Expert po druhé za 45000km (odešla opět dvouhmota, prý tahání vleku, ať si to Francouzi nabouchaj...) tak to s ním ještě odjezdím a pak vyřeším i s tou dodávkou, jenže u Expertů se dost začala propadat cena, tak ho mají v Áčkách + spotřeba u něj, pod 9,3 dlouhodobě jsem se prostě nedostal a z přepravy lidí co jsem chtěl taky dělat sešlo. Tak jezdit sám za 9 litrů nafty mi přijde jako luxus a ještě dělat po 20000km spojku... jofree ono je to stylem jízdy a vyježděností, nechci se nijak vytahovat, ale s auty s ESP mám najeto už hodně a prostě ho v autě nevyužiju, nepamatuji, že bych někdy rozsvítil kontrolku na přístrojovce. Když tam je OK beru, když není tak pro mě není směrodatným prvkem. Ale díky za názor Romane, Davone je to holátko, ale něco tam docpat jde, nejsem až tak rozmazlený, rád využiju výbavu, ale tady právě váhám, vzhledově je to to co bych chtěl, ale musí se tam dokopávat věci, blbý je že třeba loketka znamená i výměnu středového tunelu.... Upraveno Leden 26, 2012 uživatelem Murder 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Co se kufru tyce, tak je asi uzsi a kratsi nez v OII combi, ale zase je vyssi, litrove je myslim 520, ale u XL se zadni sedla posouvaji o cca 14 cm dopredu a zvetsis na 620 litru... Vyssi posez asi o 18 cm nez Octa, velmi prijemna jizda v tom, hodne prostoru nad hlavou i pro cestujici na zadnich sedlech! Popremyslej o vyberu, minimalne si ji jdi nekam prozkoumat. Byla by to hlavne 1,4TSI (oproti tem 1,2 je to znat)v celkem slusny vybave a loketka v kuzi se jen prisroubuje na pololoketku :D a vyjde asi na 4000... Čo by som vypichol jako + USB v loketce, CLIMATRONIC - 2 zony, tempomat, elektrika vsude vcetne zrcadel na dalku sklopna, multifunkcni kozeny volant a 16" kola... To bych rekl jako velky + oproti oholene Octe.. (jsme preci na Skodaforu, tak o mrtvych jen dobre ;)) Tady je jeste na Jarove ve skladu ;) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=647 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Dane: Ty woe! Nesrovnávej Octavii s nějakou pojizdnou skříni!!! :D :lool: (edit by davon - ctete nesrovnavej Octavii s AUTEM :D) Neurážej toto vážené forum!!! :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Si dost drzej na svoji postavu :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 (upraveno) Danečku,Danečku :D Ze soboty,z plesu...do ted se z toho léčim...dnes celý den v posteli ale bylo to super,Dalibor Janda,Langerová a má láska Zagorova s Hložkem a Kotvaldem. Jinak bych opravdu omrknul tu bílou Octavii,1,4 TSi Upraveno Leden 26, 2012 uživatelem romariooo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Pekne ji z tebe stouply bradavky. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 26, 2012 Sdílet Odesláno Leden 26, 2012 Na co mas ty vycpavky v ramenou???? :D :D houmik - :lol: :palec: sorry za zasirani, tady je to o Octe a o autech :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Murder Odesláno Leden 27, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Tady je jeste na Jarove ve skladu ;) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=647 Ta bílá ve skladu je 1.2, podívám se na tu černou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Murder Odesláno Leden 27, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Tak pánové díky za pomoc a nasměrování. Jdu do rady Davona , Altea XL Style, 1.4tsi + Copa paket (dešťák, svetelný senzor, zatmavitelné zrcátko, bluetoth), dále tažné, příčníky originál altea xl, zimní plechy a spousty další výbavy o které si v podobné ceně můžu u octy jen zdát, barva Magico černá. Cena 417032,- Soupis základní výbavy + výše uvedené: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Leden 27, 2012 Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Martas: ty wogo,gratulace ve výběru! V černé to bude vyapadat dost dobře Jen ta udržba nebude tak jednoduchá jako u světlejších barev :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Murder Odesláno Leden 27, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Díky, ta černá se mi líbí a bílou má stejně už Davon, tak abych se neopičil :lool: . Ono vzhledem k zaměření svého podnikání tu černou polepím, tak ji trošku "rozbiju" a nebudou to takové plochy na špínu . Nějak takhle, bude to trochu tmavší a hlavně asi reflexní (ale ještě to nechám na reklamce): 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 27, 2012 Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Hodne dobrej vyber, jen blazen by do toho nesel :D Ta bila jak jsem psal a postoval odkaz je moje pri prevzeti ve skladu na Jarove :) BT v COPA paketu? - tudiz mas navic (coz je hodne dobre) maxidot, ten je dodavan jen k BT handsfree, hlasove ovladani a 2 repraky navic!!! Gratulace! O malinko vice penez nez jsi pocital, ale myslim, ze dobre!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 28, 2012 Sdílet Odesláno Leden 28, 2012 (upraveno) jj, za ty prachy dobrej kup ať slouží,jsem dopředu zvědavý na tvůj názor na 1,4 tsi Upraveno Leden 28, 2012 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 28, 2012 Sdílet Odesláno Leden 28, 2012 Dle meho nazoru to jede malinko lepe v tom Golfiku, me to osobne tak prislo, ale mohla to byt sugesce... Preci jen je ta krabice (viz romariooooooo) trosku tezsi ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 (upraveno) Pritom by bylo tez jednoduche kouknout na hid, ci dodelany xenony zda to ma stelovani take, jake to mit ma... Ale to je jina kapitola! tak víš jak, ono po čase "nejede" žádné auto na které si člověk zvykne, pokud si teda nekoupíš opravdu silné auto, což je pro mě takové, že když na to dupneš, tak nabouráš toho před sebou, protože se mu nestihneš vyhnout , jinak docela sranda porovnání u mě doma, jedno auto stará dobrá atmosféra 1,8 92 kw a hit poslední doby downsizing 1,4 s turbem, taky 92 kw, pocitově od 1500 ot. jede lépe atmosféra, ve středních otáčkách mírně více 1,4 tsi, ve vyšších téměř taky, spotřeba u 1,4 je o cca 0,9 l/100 menší, jinak šestka u 1,4 je dobrá, ale pokud potřebuju jet, tak řadit a řadit, takže pak jsem na tom s otáčkama stejně jako u 1,8 pětikvaltu, kde řadím taky o kvalt dolů ale otázka porovnání krabice c-max vs. přízemní golf co se týká spotřeby, pokud se rozhodnu o eko jízdu, tak s golfem dosahuju lepších výsledků, ale je to nuda a nebaví mě to .... závěr jsem si udělal, objem nenahradíš, ani turbem, nejlepší variantou je objem s turbem Upraveno Leden 29, 2012 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 1.8TSI :) A nebo více válcová atmosféra - to je můj sen. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 to jo, svého času měl kolega v roce cca 98 Camry, třílitr šestivál, 120 kW a jelo to jako blázen a za osmičku v pohodě ..... ale v současné době bych si asi počkal na novou 1,8 tsi, do audi už se dává, ta silnější je 125 kW a 320 Nm a spotřebu udávají o litr nižší než u současné .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 Tak ja taky pockam na tu AUDI :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 tak pokud máš mega na A4, tak nečekej , už se prodává 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.